Vienas iš efektyviausių būdų reklamuoti organizaciją – naudoti įvairius reklaminius produktus. Tačiau iki šiol apie juos sklando daug įvairių, nepatvirtintų nuomonių. Šiame straipsnyje pristatysime tris mitus apie reklaminius produktus, kuriais tikėti neverta.
1. Dažnai lieka nepanaudoti
Pirmasis mitas – reklaminiai produktai lieka nepanaudoti, todėl namuose be reikalo užima vietą arba galiausiai būna išmesti. Tai labiausiai paplitęs klaidingas šių priemonių suvokimas. Individualiai pagamintas produktas būtent jums įgauna pridėtinę vertę. Tokio tipo gaminius galima panaudoti norint ugdyti kliento lojalumą įmonei. Gavę tokią dovaną klientai pajaučia išskirtinį dėmesį. Taip pat labiau nori užmegzti ilgalaikius santykius su prekių ženklu.
2. Aktualūs ne visoms įmonėms
Kartais manoma, kad reklaminiai produktai gali būti aktualūs tik tam tikroms įmonėms. Džiugu pranešti, kad jų privalumais gali pasinaudoti bet kas – nesvarbu, ar jūs kelionių agentūra, ar teikiate veterinarijos paslaugas. Kiekvienai įmonei verta investuoti į reklaminius produktus, nes jie gali padėti pritraukti ne tik potencialius klientus, bet ir gerokai padidinti įmonės pelną.
3. Pasižymi prasta kokybe
Sklando gandai, kad reklaminiai produktai gaminami iš nekokybiškų medžiagų. Šio mito 100 proc. paneigti negalime, kadangi prekių kokybę kiekviena įmonė užtikrina individualiai. Tačiau prekybininkai, išmanantys reklamos veikimo principą, žino, kad prastos kokybės produktai kliento nepatenkins ir nesuteiks norimos naudos.
Pavyzdžiui, ieškant reklaminių džemperių vertėtų atkreipti dėmesį į jų sudėtį. Rekomenduojame rinktis tik tokius, kurie pagaminti iš medvilnės ir poliesterio. Platų tokio tipo džemperių asortimentą galite rasti „Logobalt“ interneto svetainėje. Iš šių medžiagų pagaminti drabužiai ilgai išlaiko savo formą, leidžia kūnui kvėpuoti, nesipumpuruoja.
Tikimės, kad perskaitę šį tekstą sužinojote daugiau apie reklaminius produktus. Nebekartokite klaidų ir užsisakykite tokio tipo prekes patikimoje internetinėje parduotuvėje. Pasirūpinkite patrauklia savo įmonės reklama.
Užsak. Nr. 97