Londone prasidėjo derybos, skirtos užkirsti kelią streikui šešiuose Anglijos ir Škotijos oro uostuose, tarp jų – Hitrou ir Stenstedo, praneša BCB.
Kompanija operatorė BAA, profsąjungos ir tarpininkaujanti tarnyba „Acas” mėgina išspręsti ginčą dėl atlyginimų didinimo.
Londone prasidėjo derybos, skirtos užkirsti kelią streikui šešiuose Anglijos ir Škotijos oro uostuose, tarp jų – Hitrou ir Stenstedo, praneša BCB.
Kompanija operatorė BAA, profsąjungos ir tarpininkaujanti tarnyba „Acas” mėgina išspręsti ginčą dėl atlyginimų didinimo.
Jeigu tai nepavyktų, po rugpjūčio 23 d. darbą gali nutraukti dviejų iš penkių Londono oro uostų, taip pat Sauthamptono, Glazgo, Edinburgo ir Aberdino oro uostų saugumo tarnybų darbuotojai, inžinieriai ir gaisrininkai.
Kai kurių analitikų nuomone, siekdama didžiausio protesto akcijos efekto, profsąjunga „Unite” gali akcijai pasirinkti ilgąjį savaitgalį po rugpjūčio 28 dienos.
Tuo tarpu kiti analitikai abejoja šio scenarijaus tikimybe.
„Aš labai nustebsiu, jeigu apskritai prasidės bet koks streikas. Abi šalys akivaizdžiai rodo norą pasiekti susitarimą, – BBC sakė buvęs vienos iš transporto darbuotojų profsąjungos vadovas Roris Merfis (Rory Murphy). – Mano nuomone, šią savaitę abiem pusėms pavyks susitarti. O kol kas žmonės tegu ramiai ilsisi”.
Anksčiau profsąjunga „Unite” įvertino darbdavių pasiūlymą padidinti atlyginimus šiais metais daugiausia 1,5 proc. kaip „niekingą” ir paragino pakelti algas 2,5 procento.
BAA atstovai laiko savo pasiūlymą teisingu. Pirmadienį kompanijos atstovai išsakė viltį, kad abiem šalims netrukus pavyks surasti sutarimą „vardan keliautojų, oro linijų ir personalo interesų”.
Darbo konfliktų specialisto Endžio Kuko (Andy Cook) nuomone, nė viena iš šalių nenori, kad būtų pradėtas streikas. „Ir tuo tikrai nesuinteresuotos profsąjungos”, – tvirtino ekspertas.
„Profsąjunga negali leisti sau dar kartą užsitraukti žmonių rūstį. Neseniai vykusio „British Airways” streiko dalyviai nuteikė prieš save visuomenę, – sakė ekspertas BBC žurnalistams. – Kita vertus, BAA visoms išgalėmis siekia sureguliuoti ginčą, nes, priešingu atveju, ši kompanija ir su Hitrou susijęs verslas patirs didžiulius nuostolius”.
Didžiosios Britanijos civilinė aviacija ir taip patyrė daug nuostolių dėl ekonomikos krizės, taip pat dėl susisiekimo oro transportu trikdymų dėl Islandijos ugnikalnio išsiveržimo.