Į Kauną iš Turkijos jau atvyko keturi iš dvylikos bendrovės „Kautra” užsakytų „Temsa Safari” autobusų.
„Autobusų gamybos procesas užtruko maždaug pusmetį. Šįryt mūsų vairuotojai išskrido pasiimti dar keturių transporto priemonių, iki birželio vidurio sulauksime ir visų dvylikos”, – sakė bendrovės „Kautra” rinkodaros direktorius Gintautas Pakusas.
Atlikus registravimo procedūras, pirmosios naujos transporto priemonės į šalies kelius išvažiuos jau šią savaitę.
Į Kauną iš Turkijos jau atvyko keturi iš dvylikos bendrovės „Kautra” užsakytų „Temsa Safari” autobusų.
„Autobusų gamybos procesas užtruko maždaug pusmetį. Šįryt mūsų vairuotojai išskrido pasiimti dar keturių transporto priemonių, iki birželio vidurio sulauksime ir visų dvylikos”, – sakė bendrovės „Kautra” rinkodaros direktorius Gintautas Pakusas.
Atlikus registravimo procedūras, pirmosios naujos transporto priemonės į šalies kelius išvažiuos jau šią savaitę.
Septyni kauniečių įsigyti „Safari RD” – 12,2 m ilgio, penki „Safari HD” – 13 metrų. Autobusuose sumontuoti DAF Euro 5 reikalavimus atitinkantys varikliai; „Safari HD” variklio galingumas – 410 AG, o „Safari RD” – 360 AG.
Visuose autobusuose „Temsa” gamykloje sumontuoti laikikliai dviračiams – bendrovės „Kautra” darbuotojai laikosi pažado „draugauti” su dviratininkais.
„Tiek „Safari HD”, tiek „Safari RD” autobusuose daug papildomos įrangos – 19 colių vaizdo ekranai, atstumo jutikliai galinėje autobuso dalyje, pastovaus greičio palaikymo sistema ir pan.”, – pasakojo „Kautros” inžinierius technologas Eimantas Šližys.
Papildoma komforto įranga sumontuota „Safari HD” – čia yra sanitarinis mazgas, vairuotojo miegamoji vieta, mini virtuvėlė, šaldytuvas autobuso priekyje ir kt.„Mums paprašius, turkų gamintojai šiek tiek pakeitė „Safari” autobusų dizainą. Iš Turkijos rinkai gaminamų autobusų „Safir” „pasiskolinome” durų apdailą bei keletą kitų mums patikusių dizaino elementų”, – aiškino E. Sližys.
Visuose kauniečių įsigytuose autobusuose – po 49 sėdimas vietas, dar viena vieta skirta asistentui ir viena – vairuotojui.
„Visus autobusus ketiname klasifikuoti pagal vieningą IRU priimtą sistemą, jie atitinka aukščiausią – keturių žvaigždučių – kategoriją”, – sakė G. Pakusas.
Įsigiję naujų transporto priemonių ir gerokai atnaujinę savo transporto priemonių parką, kauniečiai tikisi tapti pagrindiniais „Eurobasket 2011″ čempionato vežėjais.
Dar du „Temsa Safari” drauge su kauniečiais įsigijo ir Klaipėdos autobusų parkas. Jie į Lietuvą turėtų atvykti birželio viduryje.
alfa.lt
P.s.
Eimantas Šližys – anykštėnas. Jo tėtis – Vygantas Šližys. V.Šližys – vienas iš „Kautros” akcininkų.