Kas geriau jūsų verslui: 1000 unikalių lankytojų jūsų interneto puslapyje, kurie domisi informacija apie jūsų verslą, akcijas, produkciją ar jūsų naujienomis, ar 10 lankytojų, kurie ieško savo problemos sprendimo – jūsų paslaugų arba produktų? Nereikia būti ekonomikos profesoriumi, kad atsakytum į šį klausimą. 10 lankytojų, kurie yra pasiruošę mokėti pinigus už tam tikros situacijos sutvarkymą yra kur kas vertingesni, nei 1000 užeinančių pažiopsoti. Tai tikslinis klientų srautas, iš kurio ateina tikrieji klientai per artimiausias dienas, o ne „kada nors“…
Kaip pritraukti tokius tikslinius lankytojus į savo puslapį?
Interneto rinkodaroje yra du pagrindiniai būdai tai padaryti:
1.Rodyti tikslinę reklamą tikintis, kad kažkam iš ją matančiųjų šiuo metu reikia jūsų paslaugų arba prekių.
2.Sukurti tokią aplinką, kad klientai patys ieškotų informacijos ir patys susirastų jūsų puslapį ieškodami savos problemos sprendimo.
Pirmasis būdas yra pakankamai brangus. Tai tradicinė vaizdinė reklama, kuri atėjo iš spaudos. Didelis skelbimas respublikiniame dienraštyje prarado prasmę kritus spausdintinės spaudos tiražams, tačiau panaši reklama dabar matoma pagrindinėse žiniasklaidos priemonėse Delfi, 15min.lt, lrytas.lt ir t.t. Angliškai tokia reklama dar vadinama „push“ – stumiama reklama. Jos veiksmingumas kiekvienai metais mažėja, nors kai kuriuos tikslus geriau įgyvendinti pasitelkiant būtent tokią reklamą (prekės ženklo populiarinimas).
Antrasis būdas yra sparčiai populiarėjantis. Tai „pull“ – traukiamoji – reklama, kai pats lankytojas pageidauja gauti daugiau informacijos. Šis būdas yra labai veiksmingas tiek įvedant naujus produktus ir paslaugas į rinką, tiek didinant pardavimus, tiek populiarinant prekės ženklą.
Pritraukiamosios reklamos priemonės – SEO ir turinio rinkodara
Norint pritraukti tikslinius lankytojus į savo puslapį, reikia pasirūpinti 3 svarbiausiais dalykais:
1.Nukreipimo puslapiai – tai interneto puslapiai, kurie išsamiai pristato jūsų paslaugą arba prekę ir nurodo, ką reikia daryti peržiūrėjus informaciją – apmokėti ir pirkti, peržiūrėti video klipą, užsiprenumeruoti naujienlaiškį ir t.t.
2.Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO). Jūsų puslapis turi atitikti Google keliamus reikalavimus ir gerai randamas pagal tam tikrus raktinius žodžius, kurie yra glaudžiai susiję su jūsų paslaugomis ar prekėmis.
3.Informacinis laukas. Šiuolaikinis žmogus, gimęs ar užaugęs demokratinėje visuomenėje, nėra linkęs iš karto tikėti pirmu pasitaikiusiu informacijos šaltiniu apie tam tikrą prekę arba paslaugą. Daugelis stengiasi sužinoti ir nuomonę bei atsiliepimus iš alternatyvių šaltinių. Čia į pagalbą ateina turinio rinkodara.
Bet kuriuo atveju svarbu, kad jūsų puslapis būtų randamas paieškoje. Bet kaip lankytojai jūsų ieško?..
Tiksliniai raktiniai žodžiai
SEO specialistai gali padėti jūsų puslapį padaryti randamu, tačiau vėl kyla tas pats klausimas, kurį uždavėme pradžioje: kas geriau – 1000 atsitiktinių lankytojų ar 10 tikslinių lankytojų, ketinančių pirkti paslaugas ar prekes?
Jei jūsų puslapis randamas įvedus bendrinius raktinius žodžius, greičiausiai lankomumu negalite skųstis. Kokie yra tie bendriniai raktiniai žodžiai? Tai dažniausiai vienas ar du žodžiai, kurie iš esmės apibūdina paslaugą, pavyzdžiui, „greitasis kreditas“, „automobilio nuoma“, „odontologo klinika“, „telefono remontas“, „santechnikas“, „buhalteriai“ ir t.t.
Tiksliniai raktiniai žodžiai yra labiau detalizuoti. Juos įveda žmonės, kurie jau beveik 100 proc. įsitikinę, kad jiems reikia tam tikro problemos sprendimo ir pasiruošę jį pirkti ar užsisakyti. Tokia tikslinė auditorija veda į paiešką tokius raktinius:
„Greitojo kredito palūkanos“
„Automobilio nuoma Vilniuje 5 dienoms“
„Nebrangi odontologijos klinika Kaune“
„Telefono ekrano remontas Klaipėda“
„Kiek kainuoja santechnikas Vilniuje“
„Kokias paslaugas teikia buhalteriai Šiauliuose“
Vesdami tokias užklausas žmonės tikisi rasti atsakymus į jiems rūpimus klausimus, jų problemų sprendimus. Svarbu, kad tarp pirmųjų paieškos rezultatų atsirastų ir nuoroda į jūsų puslapį, kur bent iš dalies aprašytas galimas problemos sprendimas.
Tokie tiksliniai lankytojai užeina po keletą per dieną, tačiau jų perkamoji galia yra didelė, o motyvacija įsigyti – labai tvirta.
Kad to pasiektumėte, reiktų padirbėti su SEO specialistais, kurių kasdieninis darbas yra išanalizuoti jūsų verslo tikslinę auditoriją, suprasti jų įpročius ir poreikius. Tada išsigryninti tikslinius raktažodžius, turinčius perkamąją galią. Galiausiai, paruošti tinkamą informacinę terpę ir pradėti pozicijų kėlimo kampaniją.
Kas yra šiuolaikinis SEO specialistas?
Kokių klaidų nedaryti renkantis SEO specialistus?
Ar SEO specialisto kvalifikacija yra pakankama?
Ką turi išmanyti SEO specialistas?
Visi atsakymai į šiuos ir kitus svarbiausius klausimus renkantis SEO specialistą detaliai aptarti straipsnyje: https://seogenerolai.lt/izvalgos/seo-specialistas/
Užsak. Nr. 1184