Gaidžio, braidančio po šungybes ir musmyres, piešinys ant sienos Baranausko aikštės šone yra nevykęs darbas, kuris nei perteikia legendos apie velnio, nešusio Puntuką, galių, pragydus gaidžiui, praradimą, nei išreiškia poemos „Anykščių šilelis” epizodą ta tema. Tai nevykęs ir koloristikos prasme šlykštus reginys, kurį seniai verta uždažyti normalios sienos lygios spalvos dažais.
projektas su ”Gaidžio” tapyba buvo rajono politinių vadovų ir mero pavaduotojo, kuruojančio rajono kultūros sritį sprendimai sudarkyti miesto centre esančio pastato, jungiančio su senamiesčio dalimi, kuri yra ir kultūros apveldas architektūrą. Taigi politiniai vadovai yra ”gaidžio” ganytojai.
Gaidžio, braidančio po šungybes ir musmyres, piešinys ant sienos Baranausko aikštės šone yra nevykęs darbas, kuris nei perteikia legendos apie velnio, nešusio Puntuką, galių, pragydus gaidžiui, praradimą, nei išreiškia poemos „Anykščių šilelis” epizodą ta tema. Tai nevykęs ir koloristikos prasme šlykštus reginys, kurį seniai verta uždažyti normalios sienos lygios spalvos dažais.
projektas su ”Gaidžio” tapyba buvo rajono politinių vadovų ir mero pavaduotojo, kuruojančio rajono kultūros sritį sprendimai sudarkyti miesto centre esančio pastato, jungiančio su senamiesčio dalimi, kuri yra ir kultūros apveldas architektūrą. Taigi politiniai vadovai yra ”gaidžio” ganytojai.