Kone kiekvienam vairuotojui žinoma situacija, kuomet po žiemos ant automobilio kėbulo išryškėja visa gausybė įbrėžimų, įdaužų ir kitų stiklo, paviršinio lako ar net gilesnio dažų sluoksnio pažeidimų. Šaltuoju sezonu dauguma kelių barstomi smėlio ar smulkesnio žvyro bei druskos mišiniu, kuris, patekęs po priekyje važiuojančio automobilio padangomis, atšoka ir palieką žymę ant jūsų transporto priemonės. Dar dažniau tokios situacijos susidaro ankstyvą pavasarį, kuomet po žiemos dar nevalytų gatvių pakraščiai būna nusėsti įvairiais nešvarumais. Beje, dažnai nutinka ir taip, kad jei akmenukas nepažeidžia priekinio stiklo, ši pažaida ir lieka nepastebėta tol, kol netampa tikru transporto priemonės savininko galvos skausmu. Sugrąžinti per žiemą prarastą blizgesį ir estetišką išvaizdą nesunku, tačiau svarbu vadovautis patyrusių meistrų rekomendacijomis ir neatidėlioti remonto darbų.
Nedelskite sutvarkyti pažeistos dažų dangos
Meistrų pastebėjimu, viena dažniausių vairuotojų daromų klaidų yra atidėliojimas. Dažnai konsultacijos dėl poliravimo, dažymo ar specialios dangos paruošimo data nukeliama dėl laiko stokos, tačiau pasitaiko atvejų, kuomet toks vėlavimas atsitinka visiškai netyčia. Didžioji dalis vairuotojų stokoja įpročio atidžiai apžiūrėti automobilį saulėtomis dienomis. Būtent tokiomis oro sąlygomis lengviausia pastebėti atsiradusius trūkumus bei palyginti juos su prieš tai buvusiais. Pastebėjus daug naujų įbrėžimų ar kitokių dažų dangos pažeidimų, verčiau kreiptis pas specialistus, kurie gali objektyviai įvertinti trūkumus ir parinkti efektyviausius jų šalinimo būdus. Patyrę meistrai gali pasiūlyti bent keletą sprendimo būdų. Negilūs ar maži įbrėžimai dažnai šalinami poliravimo ar taškavimo būdu. Šiuo tikslu pasitelkiamas pigmentinis vaškas ar permanentinis markeris, kuriuo paslepiami nedideli defektai. Savaime suprantama, toks sprendimo būdas dažniausiai yra laikinas. Esant gilesniems pažeidimams pasitelkiamas spalvos kodą nustatantis kompiuteris, kėbulas ar atskiros jo dalys paruošiamos dažymui ir lakavimui.
Vieni nemaloniausių žiemos pėdsakų – plintančios rūdys
Nedelsti tvarkyti kėbulo pažeidimų derėtų ne tik dėl estetinių sumetimų. Gilesnės įdaužos ar subraižymai gali tapti tikru korozijos židiniu, iš kurio plintančios rūdysrūdys gali netikėtai pažeisti ir pačias nepatogiausias, sunkiai pasiekiamas ir kur kas brangiau remontuojamas kėbulo dalis. Per mažyčius tarpus kėbulo pagrindą pasiekianti druska reaguoja su metalu, o nestabdant šio proceso vėliau gali tapti sunku sėkmingai atlikti automobilio techninę apžiūrą. Atsiradusius kėbulo įbrėžimus pirmiausia reikėtų kruopščiai išvalyti ir papurkšti antikorozine priemone, kuri apsaugo nuo rūdžių plitimo. Beje, specialistai pataria pasirūpinti viso automobilio danga, kuri leidžia mūsų vairavimo sąlygomis ilgiau išsaugoti sveiką važiuoklę bei nepriekaištingos išvaizdos kėbulą.
Išgydyti gilius randus gali tik dažymas
Vis dėlto, vairuojantiems ne patį naujausią automobilį po kiekvieno šaltojo sezono tenka susitaikyti su mintimi, kad ant jo kėbulo pastebima vis daugiau pažeidimų. Tokiu automobiliu atriedėjus į konsultaciją, tikėtina, išgirsite pasiūlymą perdažyti automobilį. Iki šiol nėra išrasta efektyvesnės priemonės kėbulo netobulumams šalinti, nes automobilis iš esmės padengiamas ne tik naujų dažų, bet ir grunto bei lako sluoksniu, kuris suteikia žvilgesio ir atgaivina transporto priemonės išvaizdą. Norintiems ilgiau išsaugoti tokį rezultatą, perdažius automobilio kėbulą rekomenduojama jį padengti skaidria apsaugine poliuretanine plėvele. Ant šios dangos atsiradę nelygumai gali būti lengvai pašalinami tiesiog nuplovus automobilį karštu vandeniu, o po ja esantys dažai lieka visiškai sveiki. PPF plėvele galima dengti labiausiai korozijos, akmenukų ir druskos pažeidžiamas vietas – variklio dangtį, priekinį bamperį, žibintų stiklus, veidrodėlius, durelių slenksčius, galinių ratų arkų dažus. Savo ruožtu specialistai rekomenduoja plėvele verčiau padengti visą kėbulą – kasdien vairuojant atskiros dalys nevienodai dėvisi, pastebimas akivaizdus estetinis skirtumas. Šalinant po žiemos atsiradusius automobilio kėbulo trūkumas ir norint užkirsti kelią jų pasikartojimui svarbu įvertinti ir savo finansines galimybes. Štai transporto priemonės perdažymas ir pilnas apklijavimas PPF plėvele gali kainuoti net kelis tūkstančius eurų, todėl prieš pradedant darbus svarbu apskaičiuoti būsimas išlaidas, o esant poreikiui, apsvarstyti ir skolinimosi galimybę. Tam, kad išsaugotumėte savo automobilio estetiką ir sveiką kėbulą, Gfbankas.lt tinklalapyje galite užpildyti vartojimo paskolos paraišką ir gauti asmeninį paskolos pasiūlymą jums palankiausiomis sąlyg
Šaltojo sezono randai – kaip efektyviai šalinti automobilio trūkumus?
Kone kiekvienam vairuotojui žinoma situacija, kuomet po žiemos ant automobilio kėbulo išryškėja visa gausybė įbrėžimų, įdaužų ir kitų stiklo, paviršinio lako ar net gilesnio dažų sluoksnio pažeidimų. Šaltuoju sezonu dauguma kelių barstomi smėlio ar smulkesnio žvyro bei druskos mišiniu, kuris, patekęs po priekyje važiuojančio automobilio padangomis, atšoka ir palieką žymę ant jūsų transporto priemonės. Dar dažniau tokios situacijos susidaro ankstyvą pavasarį, kuomet po žiemos dar nevalytų gatvių pakraščiai būna nusėsti įvairiais nešvarumais. Beje, dažnai nutinka ir taip, kad jei akmenukas nepažeidžia priekinio stiklo, ši pažaida ir lieka nepastebėta tol, kol netampa tikru transporto priemonės savininko galvos skausmu. Sugrąžinti per žiemą prarastą blizgesį ir estetišką išvaizdą nesunku, tačiau svarbu vadovautis patyrusių meistrų rekomendacijomis ir neatidėlioti remonto darbų.
Nedelskite sutvarkyti pažeistos dažų dangos
Meistrų pastebėjimu, viena dažniausių vairuotojų daromų klaidų yra atidėliojimas. Dažnai konsultacijos dėl poliravimo, dažymo ar specialios dangos paruošimo data nukeliama dėl laiko stokos, tačiau pasitaiko atvejų, kuomet toks vėlavimas atsitinka visiškai netyčia. Didžioji dalis vairuotojų stokoja įpročio atidžiai apžiūrėti automobilį saulėtomis dienomis. Būtent tokiomis oro sąlygomis lengviausia pastebėti atsiradusius trūkumus bei palyginti juos su prieš tai buvusiais. Pastebėjus daug naujų įbrėžimų ar kitokių dažų dangos pažeidimų, verčiau kreiptis pas specialistus, kurie gali objektyviai įvertinti trūkumus ir parinkti efektyviausius jų šalinimo būdus. Patyrę meistrai gali pasiūlyti bent keletą sprendimo būdų. Negilūs ar maži įbrėžimai dažnai šalinami poliravimo ar taškavimo būdu. Šiuo tikslu pasitelkiamas pigmentinis vaškas ar permanentinis markeris, kuriuo paslepiami nedideli defektai. Savaime suprantama, toks sprendimo būdas dažniausiai yra laikinas. Esant gilesniems pažeidimams pasitelkiamas spalvos kodą nustatantis kompiuteris, kėbulas ar atskiros jo dalys paruošiamos dažymui ir lakavimui.
Vieni nemaloniausių žiemos pėdsakų – plintančios rūdys
Nedelsti tvarkyti kėbulo pažeidimų derėtų ne tik dėl estetinių sumetimų. Gilesnės įdaužos ar subraižymai gali tapti tikru korozijos židiniu, iš kurio plintančios rūdysrūdys gali netikėtai pažeisti ir pačias nepatogiausias, sunkiai pasiekiamas ir kur kas brangiau remontuojamas kėbulo dalis. Per mažyčius tarpus kėbulo pagrindą pasiekianti druska reaguoja su metalu, o nestabdant šio proceso vėliau gali tapti sunku sėkmingai atlikti automobilio techninę apžiūrą. Atsiradusius kėbulo įbrėžimus pirmiausia reikėtų kruopščiai išvalyti ir papurkšti antikorozine priemone, kuri apsaugo nuo rūdžių plitimo. Beje, specialistai pataria pasirūpinti viso automobilio danga, kuri leidžia mūsų vairavimo sąlygomis ilgiau išsaugoti sveiką važiuoklę bei nepriekaištingos išvaizdos kėbulą.
Išgydyti gilius randus gali tik dažymas
Vis dėlto, vairuojantiems ne patį naujausią automobilį po kiekvieno šaltojo sezono tenka susitaikyti su mintimi, kad ant jo kėbulo pastebima vis daugiau pažeidimų. Tokiu automobiliu atriedėjus į konsultaciją, tikėtina, išgirsite pasiūlymą perdažyti automobilį. Iki šiol nėra išrasta efektyvesnės priemonės kėbulo netobulumams šalinti, nes automobilis iš esmės padengiamas ne tik naujų dažų, bet ir grunto bei lako sluoksniu, kuris suteikia žvilgesio ir atgaivina transporto priemonės išvaizdą. Norintiems ilgiau išsaugoti tokį rezultatą, perdažius automobilio kėbulą rekomenduojama jį padengti skaidria apsaugine poliuretanine plėvele. Ant šios dangos atsiradę nelygumai gali būti lengvai pašalinami tiesiog nuplovus automobilį karštu vandeniu, o po ja esantys dažai lieka visiškai sveiki. PPF plėvele galima dengti labiausiai korozijos, akmenukų ir druskos pažeidžiamas vietas – variklio dangtį, priekinį bamperį, žibintų stiklus, veidrodėlius, durelių slenksčius, galinių ratų arkų dažus. Savo ruožtu specialistai rekomenduoja plėvele verčiau padengti visą kėbulą – kasdien vairuojant atskiros dalys nevienodai dėvisi, pastebimas akivaizdus estetinis skirtumas. Šalinant po žiemos atsiradusius automobilio kėbulo trūkumas ir norint užkirsti kelią jų pasikartojimui svarbu įvertinti ir savo finansines galimybes. Štai transporto priemonės perdažymas ir pilnas apklijavimas PPF plėvele gali kainuoti net kelis tūkstančius eurų, todėl prieš pradedant darbus svarbu apskaičiuoti būsimas išlaidas, o esant poreikiui, apsvarstyti ir skolinimosi galimybę. Tam, kad išsaugotumėte savo automobilio estetiką ir sveiką kėbulą, Gfbankas.lt tinklalapyje galite užpildyti vartojimo paskolos paraišką ir gauti asmeninį paskolos pasiūlymą jums palankiausiomis sąlygomis.
Užsak. Nr. 407.