
Troškūnų seniūnija pakvietė Vaidlonių kaimo bendruomenę kartu įrengti atitvarus per Malmažos upelį, nes ši vieta buvo nesaugi, ypatingai žiemos metu, praneša Anykščių rajono savivaldybė.
Seniūnijos darbuotojai kartu su bendruomenės nariais įrengė atitvarus, panaudodami senuosius Anykščių gatvių atitvarus, taip sutaupydami biudžeto lėšų.
Aišku, kad Troškūnų seniūnas ne kelininkas ir ne statybininkas. Jam tas pats ką davė rajonas, tą ir sukišo. Ar pėsčiųjų eismo dalyvių apsauginių atitvarų sistemos elementus įrengiant kelio dalyje dėl transporto priemonių apsaugos bus kas atsakingas iš savivaldybės administracijos? Ar dar yra kopetetingų specialistų, o ne valdančiųjų politinių vadovų klapčiukų?
Ar portalo žurnalistai ir redaktorius, rengdami informacinį pranešimą pasidomėjo kokie kelio atitvarai turi būti įrengiami tokiose vietose? Ar atitvarų elementai atitinka Lietuvos standartus LST EN 1317 – 1,2,3 ir statybos rekomendacijas R 37-01 „Automobilių kelių apsauginiai atitvarai“?
Ar visuomenei skelbiama informacija liaupsinant savivaldybės administracijos sprendimus ir darbus kurie galimai visai netinkami ir neleistini.
Ką gali pakomentuoti norintys būti merais politikai, deklaruojantys kad labai rūpinasi bendruomenės gerove ir saugumu?
Kokie „atitvarai” Anyksciuose sustatyti. O state ne prie teises egzperto?
ar kalbi apie tuos kur stovi kitoj pusėj nuo autobusų stotes? Tokie su baltais prezervatyvais apmauti, juodi pagaliai? Ar apie žalius tvarų pagalius nuo arklių iš muziejaus atitverimui?
vienoje vietoje ”taupo” kitoje daro skylę…. Kaip galima montuoti vietinės reikšmės kelyje nesertifikuotus atitvarus pavojingame kelio ruože, kur turi būti apsaugoti motorinių transporto priemonių eismo dalyviai nuo galimų sunkių avarijos pasekmių. Tokie atitvarai galimi naudoti tik pesčių ar kinkomojo transporto eismo dalyvių apribojimui nuo neleistinoje vietoje judėti, o ne apsaugoti automobiliams nuo slydimo ir virtimo į vandens pralaidą kelio vingyje. Gal savivaldybės saugaus eismo komisija neturi statistikos kiek per autoįvykius mieste šių atitvarų strypai buvo įsmigę keraui į automobilio vidaus saloną. Laimei, aukų išvengtą…Ar Troškūnų seniūnas prisiima atskomybę už galimas pasekmes dėl atitvarų galimo mirtino sužalojimo avarijos esantiems autoįvykyje žmonėms.
Tikriausiai savvaldybės statybų skyriui ir saugaus eismo komisijai vadovauja koks fermų vedėjas, kuris tik gardus avims ar teliukams moka tvert, o gal čia veterinaras (dabartinis mero pavaduotojas) tokį sprendimą padiktavo? Tada be komentarų.
labai buvo reikalingi , nes kiek kartu neblaivus pilieciai buvo nusirite i upeli ir patyre traumas .
Cirkas ,koks pusdurnys sugalvojo???
Jei tokius irenge kokie nuotraukoje, tai tik nelaimes dabar lauk, sitie atitvarai nesaugus, jie nelinksta, tiesus eis pro stikla, daug kartu prie anyksciu autobusu stoties mateme, per avarijas kad sitie atitvarai nelinksta, laimes dalykas kad dar niekas nenukentejo
Ekspertas atsirado. Atitvarai sertifikuoti, išbandyti, atlikę treštestus
Treshtestas??? Kas cia per 😀
Jis is dalies gal ir teisus, trash testus gal ir atlaiko, bet tikrai crash testu jie neatlaiko