829804 802423Water-resistant our wales in advance of when numerous planking. The specific wales surely are a selection of heavy duty snowboards that this height ones would be the same in principle as a new shell planking having said that with considerably far more height to assist you thrust outward in the evening planking. planking 456726
Rajono vadovai prie visuomeninių iniciatyvų, visuomeninės veiklos manęs neprileidžia. Buvau ligoninės stebėtojų tarybos nariu – atleido. Kodėl – p. D. Žiogelis nepaaiškino. Pasiūliau idėją dėl Anykštėno kortelės įvedimo – valdžia net nepriėmė ją įgyvendinant. Neva, jis toks… Pačia įvairiausia forma esu pateikęs gal šimtą pasiūlymų, pastabų kaip tobulinti rajono valdymą, įgyvendinti projektus – visiškas ignoravimas. Neva, ne tokia forma teikiu ar kažkas panašaus… Tai kaip galiu prisidėti ar padėti, paaiškinkit?
šių, aukščiau aprašytų eilučių autorius ne visai supranta savivaldos darbo principus, kurie yra aprašyti LR Vietos savivaldos įstatyme. Todėl jo komentarai spaudoje iš piršto laužti.
atsiprašau, bet iš Jūsų šio komentaro suprantu, kad jūs būtinai braunatės pro valdžios duris ir ten norite savo iniciatyvas diktuoti, kaip tais laikais kai buvote Vykdomojo komiteto funkcionierius. Tačiau yra daug kelių atvirų, kai netrukdant valdžiai vykdyti savo politinius -visuomeninius žaidimus, savoje bendruomenėje vykdyti nepriklausomas nuo valdžios institucijų iniciatyvas ir veiklas taip rūpinantis savo bendruomenei rūpimomis ir jos palaikomais veiklomis, nebūtinai primetant tas veikals 100 proc. visiems greta gyvenantiems. Galite rūpintis ir ligonių sveikatos paslaugų prieinamumo gerinimu per steigiamas asociacijas ar kitas nevyriausybines organizacijas ir tradicinės lietuvių kultūros puoselėjimu, propagavimu ir atminimo saugojimu ir jaunimo švietimu, bendradarbiaujant per veikas ne iš savivaldybės ”vištidės” nuleidžiamas.
Sveikatos ir geros nuotaikos Tamstai.
tai absoliuti nesąmonė, kokią tik esu girdėjęs. Nesugebi suvokti elementarių dalykų, nes žiburio simbolis visiškai skirtingai suvokiamas šiuose kūriniuose.
Akivaizdi ir paradoksali tiesa, kurią išsakė Juozas Ratautas. Tiems, kurie yra Anykščiuose, jiems daugiausia humanisto Jono Biliūno kapo kalnas yra labai toli dvasiškai, o tie, kuriems jis brangus, svarbus, asmeniškai reikšmingas novelių „Kliudžiau”, „Brisiaus galas”, apysakos „Liūdna pasaka”, alegorijos „Laimės žiburys” autorius, tie toli nuo jo fiziškai, todėl retai gali atvykti. Todėl Biliūno kapas yra tarsi būtis pati sau, arba gamtos šėlsmui – vėjams, lietui, audroms, o ne žmonių, siekiančių išminties, kilnumui.
Kapo kriptoje – dulkės, lapai ant granito, nei rožių, nei lelijų, nei žolynėlių, kurių poetas prašė testamentiniame eilėraštyje. Ir sodžiaus gimtojo pro pušis nebematyti, nei paminklo viršūnėje nedega žiburys.
Užgesusios dvasios miesto faktai…
Jonas Biliūnas nėra indėlis banke, nėra paveldėtas dvaras. Tai tuberkulioze sirgęs ir Lenkijos kurorte Zakopanėje miręs žmogus. Poetas. Ne pasaulinio lygmens. Vietinių pagerbtas. Išskirtinai palaidotas. Ir manau, kad nėra padoru iš jo kapo darytis sau politinę reklamą, šitaip bandant save sureikšminti. Lygiai kaip nepadori yra atsiradusi tradicija įkaušusiems abiturientams ar vestuvininkams lipti prie jo kapo, gerti šampamą ir daužyti butelius. Nei gyvas būdamas, nei miręs poetas juk niekam nebuvo sugėrovas!
Teisinga pono Leono mintis dėl vestuvininkų, nes švęsti prie kapo nėra logiška ir protinga. Moksleivių organizuotas ėjimas ten būtų tik tokiu atveju logiškas, jei mokiniai prižiūrėtų rašytojo kapą, bet taip nėra. Dėl Biliūno kūrybos lygmens – jis lietuvių literatūros klasikas, kurio vieta tvirta ir aiški humanistinėje lietuvių kultūroje. Teisinga manyti, kad jo, jautriausio mūsų novelisto, kapas ant smėlio kalvos yra gražiausias kūrėjo kapas Lietuvoje. O kad paminklo su švyturiu viršuje (tai autorinis Vytauto Gabriūno darbas – kūrinys, kuris turi funkcionuoti pilnavertiškai, taip, kaip jis sukurtas ir buvo įgyvendintas) turi realiai šviesti žiburys, nėra interpretacijos klausimas, o kūrėjo valios pažeidimas. Tie, kurie mano, kad dalis paminklo gali dabar veikti be pirminės visumos, nesupranta, kad pažeidžia autorines V. Gabriūno teises.
Juozas Ratautas yra išsilavinęs, protingas garbaus amžiaus žmogus ir reikia , kad dalyvautų bendruomenės gyvenime .Būtų gerai , kad daugiau būtų išsakančių savo nuomonę , o ne tik komentaruose ” pasireikštų”…
Juozas R. yra populistas. Jo „dalyvavimas” bendruomenės gyvenime tik ir reiškiasi apeliavimu į „sveiką protą”, demonstruojant priešiškumą politiniam ar socialiniam elitui.
Replikuojant į jo pasisakymus, reikia paklausti ką jis kartu su bendruomene nuveikė ne iš valdžios reikalaudamas, o prisidėdamas prie pilietinių iniciatyvų, kuriančių stiprią pilietinę visuomenę? O, gal tokių iniciatyvų anykštėnų bendruomenje net nėra? Viskas tik politinių ir komercinių iniciatyvų varoma.
buvęs rajono Vykdomojo komiteto pirmininko pavaduotojas ir buvęs vykdomojo komiteto rajono spaudos organas turi sąsajų iš praeities ir dabar, matydami kaip dėl palaikomų politinių partijų tikslų formuoti visuomenės nuomonę.
P.s. Jeigu tamstą, Vitaliją, pykina, išgerkite šalto vandens, o jeigu nepadeda, nedelsdama kreipkitės į vaistininką arba į savo šeimos gydytoją, kurie jums patars ir padės. Rekomenduojama daugiau judėti gamtoje, aplankykite J. Biliūno kapą ir Laimės žiburio paminklą ta pačia proga, pamąstykite kaip galite atsiprašyti dėl savo netakto …
829804 802423Water-resistant our wales in advance of when numerous planking. The specific wales surely are a selection of heavy duty snowboards that this height ones would be the same in principle as a new shell planking having said that with considerably far more height to assist you thrust outward in the evening planking. planking 456726
Net muziejus vasarą nedirba pirmadieniais ir antradieniais… O ką žiemą tada. Juk vasara…
Net muziejus vasarą nedirba pirmadieniais ir antradieniais… O ką žiemą tada. Juk vasara…
Rajono vadovai prie visuomeninių iniciatyvų, visuomeninės veiklos manęs neprileidžia. Buvau ligoninės stebėtojų tarybos nariu – atleido. Kodėl – p. D. Žiogelis nepaaiškino. Pasiūliau idėją dėl Anykštėno kortelės įvedimo – valdžia net nepriėmė ją įgyvendinant. Neva, jis toks… Pačia įvairiausia forma esu pateikęs gal šimtą pasiūlymų, pastabų kaip tobulinti rajono valdymą, įgyvendinti projektus – visiškas ignoravimas. Neva, ne tokia forma teikiu ar kažkas panašaus… Tai kaip galiu prisidėti ar padėti, paaiškinkit?
Ar buvot pakviestas į savivaldybę dėl iniciatyvų, pasiūlymų? Kiek kartų per šią kadenciją?
Nei karto nebuvau pakviestas, niekas net nepasidomėjo.
šių, aukščiau aprašytų eilučių autorius ne visai supranta savivaldos darbo principus, kurie yra aprašyti LR Vietos savivaldos įstatyme. Todėl jo komentarai spaudoje iš piršto laužti.
atsiprašau, bet iš Jūsų šio komentaro suprantu, kad jūs būtinai braunatės pro valdžios duris ir ten norite savo iniciatyvas diktuoti, kaip tais laikais kai buvote Vykdomojo komiteto funkcionierius. Tačiau yra daug kelių atvirų, kai netrukdant valdžiai vykdyti savo politinius -visuomeninius žaidimus, savoje bendruomenėje vykdyti nepriklausomas nuo valdžios institucijų iniciatyvas ir veiklas taip rūpinantis savo bendruomenei rūpimomis ir jos palaikomais veiklomis, nebūtinai primetant tas veikals 100 proc. visiems greta gyvenantiems. Galite rūpintis ir ligonių sveikatos paslaugų prieinamumo gerinimu per steigiamas asociacijas ar kitas nevyriausybines organizacijas ir tradicinės lietuvių kultūros puoselėjimu, propagavimu ir atminimo saugojimu ir jaunimo švietimu, bendradarbiaujant per veikas ne iš savivaldybės ”vištidės” nuleidžiamas.
Sveikatos ir geros nuotaikos Tamstai.
Ponai ir ponios, ar žinote, kad „Laimės žiburys” tėra Maksimo Gorkio „Legenda apie Danko” kopija ?
tai absoliuti nesąmonė, kokią tik esu girdėjęs. Nesugebi suvokti elementarių dalykų, nes žiburio simbolis visiškai skirtingai suvokiamas šiuose kūriniuose.
Akivaizdi ir paradoksali tiesa, kurią išsakė Juozas Ratautas. Tiems, kurie yra Anykščiuose, jiems daugiausia humanisto Jono Biliūno kapo kalnas yra labai toli dvasiškai, o tie, kuriems jis brangus, svarbus, asmeniškai reikšmingas novelių „Kliudžiau”, „Brisiaus galas”, apysakos „Liūdna pasaka”, alegorijos „Laimės žiburys” autorius, tie toli nuo jo fiziškai, todėl retai gali atvykti. Todėl Biliūno kapas yra tarsi būtis pati sau, arba gamtos šėlsmui – vėjams, lietui, audroms, o ne žmonių, siekiančių išminties, kilnumui.
Kapo kriptoje – dulkės, lapai ant granito, nei rožių, nei lelijų, nei žolynėlių, kurių poetas prašė testamentiniame eilėraštyje. Ir sodžiaus gimtojo pro pušis nebematyti, nei paminklo viršūnėje nedega žiburys.
Užgesusios dvasios miesto faktai…
Jonas Biliūnas nėra indėlis banke, nėra paveldėtas dvaras. Tai tuberkulioze sirgęs ir Lenkijos kurorte Zakopanėje miręs žmogus. Poetas. Ne pasaulinio lygmens. Vietinių pagerbtas. Išskirtinai palaidotas. Ir manau, kad nėra padoru iš jo kapo darytis sau politinę reklamą, šitaip bandant save sureikšminti. Lygiai kaip nepadori yra atsiradusi tradicija įkaušusiems abiturientams ar vestuvininkams lipti prie jo kapo, gerti šampamą ir daužyti butelius. Nei gyvas būdamas, nei miręs poetas juk niekam nebuvo sugėrovas!
Teisinga pono Leono mintis dėl vestuvininkų, nes švęsti prie kapo nėra logiška ir protinga. Moksleivių organizuotas ėjimas ten būtų tik tokiu atveju logiškas, jei mokiniai prižiūrėtų rašytojo kapą, bet taip nėra. Dėl Biliūno kūrybos lygmens – jis lietuvių literatūros klasikas, kurio vieta tvirta ir aiški humanistinėje lietuvių kultūroje. Teisinga manyti, kad jo, jautriausio mūsų novelisto, kapas ant smėlio kalvos yra gražiausias kūrėjo kapas Lietuvoje. O kad paminklo su švyturiu viršuje (tai autorinis Vytauto Gabriūno darbas – kūrinys, kuris turi funkcionuoti pilnavertiškai, taip, kaip jis sukurtas ir buvo įgyvendintas) turi realiai šviesti žiburys, nėra interpretacijos klausimas, o kūrėjo valios pažeidimas. Tie, kurie mano, kad dalis paminklo gali dabar veikti be pirminės visumos, nesupranta, kad pažeidžia autorines V. Gabriūno teises.
Juozas Ratautas yra išsilavinęs, protingas garbaus amžiaus žmogus ir reikia , kad dalyvautų bendruomenės gyvenime .Būtų gerai , kad daugiau būtų išsakančių savo nuomonę , o ne tik komentaruose ” pasireikštų”…
Juozas R. yra populistas. Jo „dalyvavimas” bendruomenės gyvenime tik ir reiškiasi apeliavimu į „sveiką protą”, demonstruojant priešiškumą politiniam ar socialiniam elitui.
Replikuojant į jo pasisakymus, reikia paklausti ką jis kartu su bendruomene nuveikė ne iš valdžios reikalaudamas, o prisidėdamas prie pilietinių iniciatyvų, kuriančių stiprią pilietinę visuomenę? O, gal tokių iniciatyvų anykštėnų bendruomenje net nėra? Viskas tik politinių ir komercinių iniciatyvų varoma.
Juozas R. -savo vietoje, o va Veršulytė – klausimas…
Kodėl „anykštuoja” vis šmėžuoja šitas nusenęs komunistas? Vemt verčia
buvęs rajono Vykdomojo komiteto pirmininko pavaduotojas ir buvęs vykdomojo komiteto rajono spaudos organas turi sąsajų iš praeities ir dabar, matydami kaip dėl palaikomų politinių partijų tikslų formuoti visuomenės nuomonę.
P.s. Jeigu tamstą, Vitaliją, pykina, išgerkite šalto vandens, o jeigu nepadeda, nedelsdama kreipkitės į vaistininką arba į savo šeimos gydytoją, kurie jums patars ir padės. Rekomenduojama daugiau judėti gamtoje, aplankykite J. Biliūno kapą ir Laimės žiburio paminklą ta pačia proga, pamąstykite kaip galite atsiprašyti dėl savo netakto …
Oi tu Virga Spirga, pasakyk: o nuo mero – komunisto tavęs nepykina?
Jau mysliau kad numyris ans senai ?
Visi mirsim, begedis tikras.
Išsivemk