Kovo 21 dieną, trečiadienį, Anykščių rajono savivaldybės trečiojo aukšto salėje vyko savivaldybės Kultūros tarybos posėdis.
Šis posėdis sušauktas Kultūros tarybos narės, Anykščių kultūros centro Troškūnų skyriaus renginių organizatorės, režisierės Jolantos Pupkienės iniciatyva.
„Atidarai „Mūsų Anykščiai“ paskyrą feisbuke ir prieš akis iškyla Buda, visi meldžiasi, organizuojami tokie interaktyvūs renginiai, skatinantys bendrystę, maldą ir ėjimą į šviesų rytojų. Aišku, gal mes, biudžetinės įstaigos, nemokame savęs reklamuoti, nesutvarkyta pati marketingo sistema, bet žmonės atsivertę socialinių tinklų apie Anykščius paskyras sako, kad pas jus Anykščiuose dabar vien jogos, šamanai, burtai ir klausia: „Ką jūs ten darote?“. Aš viešai pradėjau abejoti tų įstaigų kompetencija, iškėliau abejones, ar jie kelia pridėtinę vertę Anykščiams, kraštui, kuris turi savo tradicijas. Aišku, surūgusiame vandenyje stovėti negalima, bet jau tampa nebeaiškus kontekstas mūsų įstaigų, kur mes toliau eisime“, – kalbėjo J. Pupkienė.
Anykščių kultūros centro Troškūnų skyriaus renginių organizatorė J. Pupkienė raginio išsiaiškinti, ar rajone išliks tradiciniai projektai, kėlė klausimą, kad galbūt Anykščiai jau pasuko visai kita kryptimi.
Plačiau – laikraštyje „Anykšta“.
Politika… Būgnus daužyti.
Na ką norėjai čia pasakyt..
Kas cia juokinga… Būgnai vietoje kultūros namų kaime gal.
Iš kelių pasakytų sakinių padarė bardaką.Rašo kas ką sugalvoja, ot anykščiai.
Nusimeskime kaukes
PONAI !!!O kas cia nuotraukoje tokia jauna mergaite? Dukra?
Kvazimodai išaiškink žmonėm kultūras esmi ir prasmi.Kas turi grot, dainuot, kas bugnelius mušt, ar kaima kulturkėj burtus varinėt.
O koks tau skirtumas ?
Toks jausmas, kad susirūpinusioji gali vertinti kitus. Juokinga. Susireikšminęs žmogus, palaikomas savivaldybės. O iš šono žiūrint, norėtųsi, kad tokios personalijos jokiu būdu nedalyvautų ne tik Kultūros tarybos veikloje, bet apskritai jokiuose reikaluose, susijusiuose su kultūra. Vietinės reikšmės asmuo, nesukuriantis teigiamo įvaizdžio. Gal reikėtų Kultūros tarybos posėdžius organizuoti rimtos temoms aptarti, pvz., kelti klausimus apie esminius pokyčius, atsisakant šiuo metu vykstančio kultūrinio chaoso.
Būtų labai neprofesionalu ir neišmintinga nenagrinėti iškeltos tikrai aktualios problemos ir dėl jos diskutuoti, o bandyti ją paneigti, nukreipus labai nekorektiškus ir neetiškus argumentus į rimtą problemą iškėlusį asmenį. Štai čia ir prasideda „tikroji kultūra” plačiąja prasme….
Pastebejimas iš šono ir nepritarimas tamstos nuomone, pasirodo, yra ,,tikroji kultūra”… nieko naujo…
Nuomonė.Jūs žiūrėkite iš šono, teisingai ir nieko neveikite. Arba dar geriau dalyvaukite vytkstančiame kultūros chaose ir pritraukite kuo daugiau iš įvairių kraštų Anykščius okupuojančias visai su kultūra jokio ryšio neturinčias keistas organizacijas. Tai ir sukelia chaosą, nepagalvojote.
Patarimas – ne nuo įvaizdžio pradėkite vertinimus o nuo indėlio į krašto kultūrą ir pasiekimus.
Iš tamstelės rašliavos aiškiai matosi, kad neturi nei tolerancijos nei apskritai jokios informacijos apie Anykščių kraštro kultūrą nei apie žmones, kuriančius tą kultūrą. Siauras mąstymas.
Ponia (as) – noirisi paklausti – kokį turite išsilavinimą, kad taip sprogstate pykčiu ar iš pavydo. Ar kad neprileidžia prie kultūros vairo. Ar, kad neturite kuo išsiskirti. Ar galvojate, kad pati(pats) turite didelę kompetenciją ką nors pasiūlyti. Kaip šitaip galima. Šis Žmogus (personalija), kaip jūs išsireiškiate – metų metus ugdo jaunąją kartą, turi aukščiausius respublikos ministerijos įvertinimus, daro įspūdingiausius renginius. Jolanta, gerbiu, kad kuri mūsų krašte ir , kad turi stuburą. Viktorija V.
Apdovanojimai… Va, kas, pasirodo, svarbiausia o Anykščiai kaip merdi, taip merdi…
Būgnelius gali mušti, tik ne už biudžeto pinigus:) Prioritetinė – tautinė kultūra.
sakyk tu, žinantis šitų aidamas unt šitų ar tam katras algų gauna už biudžetą pinigus galima po darbo bubint šitais bugnais arba vietoj tiesioginio darbo dėl vietas gyventajų prabudinimą naujam tikėjimui ir sekimui paskui paskirtuosius nešti valdžios naštą užu visų musų neišmanymų?
visas sitas jusu klestisuda islaikomas ir finansuojamas savivaldybes lesomis katir ten per kaskokius projektus oJOLANTA daugiau verta ir pasiekus visokiu veju ir kitas sutves kartu sudejus
Labai keista, kai biudžetinės įstaigos renginių organizatorė imasi verinti veiklas asmenų, nesusijusių su savivaldybės kultūros biudžetu ir rajono kultūros įstaigų veiklos kryptimi. Čia gal toks noras parodyti valdžios galią ir pasireikšti prieš būsimąją naują rajono politinę valdžią.
Reikia gal ponioms, sedinčioms ant biudžetinių pinigų aruodo labiau susirūpinti savo veiklų ir savivaldybės kultūros strategijos marketingu ir analizuoti savo kompetencijas, o ne kištis į socialines veiklas ir turizmą pouliarinačias paslaugas, vykdomas viešųjų įstaigų ir bendruomeninių organizacijų, įsikūrusių Anykščių socialiniame klasteyje, veikiančias pagal savivaldybės sudarytas ir patvirtintas sutartines sąlygas.
Jeigu čia turizmą populerinančios paslaugos, tai mūsų rajonui chana ir kultūrai irgi teip pat
Kultūrai nereikia marketingo. Prekėms – taip.
ir Laida Duokim garo nebe tokia,kaip vykdavo .Manau,kad įvyko daugiau pažintinė apie Anykščių kraštą, reklaminė laida. Viskas keičiasi.
Meno ar kultūros marketingas– studijų krypties dalykas, kurio metu toliau gilinamasi į meno marketingą kaip procesą, praktinį jo pritaikymą, analizuojamos meno marketingo strategijos: meno rinka, meno prekės/paslaugos/įstaigos vieta, meno marketingo komplekso elementai: paslauga/prekė, kainodara, pasiskirstymas/vieta, rėmimas, procesas, klientai, reklama ir viešieji ryšiai kaip marketingo elementai, sklaida.
Pamtysime kokia kryptimi pasuks permainš komanda. Gal į mero patarėjų komandą bus pakviesti politinės rinkimų štabo komandos žmonės, ponai Juozas, Laimas ir kiti, gerai žinantys ko daugumai antivaksiarių reikia iš kultūros, kad ji atitiktų valdančiojo politiką.
Tegul kratosi, kas trukdo, tik ne viešai rėkia visa gerkle per visas instancijas, kokie jie kieti ir naujoviški, o visi kiti durni, nes gieda liaudiškas meliodijas.
kad visiskai atvirksciai. Cia gi ant ju rekia nes jie naujoviski. Jie tai visai kitokie zmones, pas juos apkalbu, kazkokiu piktumu ar erzelio nebuna. Susipazinau ir su ta porele kuri veda tas jogas mantras, nu siltesniu zmoniu Anyksciuos neteko sutikt, nezinau ar nuo tu mantru, bet tokio pozityvumo ir teigiamos energijos labai neiprasta sutikt. Nezinau kas turi nutikt kad jie parodytu kazkoki pykti ar ten bandytu komentaruose kazka dergt. Jie gi jokiu religiju neprikisa ir mokymu kas gerai ar negerai nedaro, sektu nekuria. Jie padeda zmonem tiesiog geriau pasijusti, issilaisvinti. Na baznycioj klupedamas uzsiparini labiau, o cia tokios teigiamos energijos duoda ir geros savijautos. Musu zmonems to labai truksta. O ten gi pas juos labai mazai kas ateina ir neturetu kazkam kazkas rupet, cia tik verziasiuzsilikes pyktis ar pavydas ar dar kazkas, kad tiesiog but nepatenkintu.
Nematau jokio pykčio, įvykių analizavimas ir nuomonės
na zmones nuo to geriau jauciasi, pasitampo gyslas,pavirpina balso stygas, nusikrato bloku, pagereja nuotaika ir iseina atsigave kaip po atostogu nors uztruko valanda kita ir paaukojo kelia euriukus. Sovietmetiniai klapciukai ir davatkeles nesupras ir putosis, gi neiprasta gi jiems.
Profesionalaus meno norisi daugiau matyti Anykščiuose.Labai daug „estradinės muzikos koncertų”, kurie tokie patys kasmet vyksta kitose Lietuvos muestuose. Ar kada nors yra vykdyta apklausa vieša-kokios kultūros nori Anykščių žmonės?
Lietuvoje šamanų nėra, tai kaip gali atsirasti jų būgnai, t. y. kaip gali jie profesionaliai būti naudojami, kai nėra naudotojų, nebent apsimeteliai?
Ar Tilto gatvės kompleksas lipdomas iš bet ko ir čia šarlatanai gali įsisukti su visom savo melagystėm ir klastotėm?
Anykštėnai pasuko Naisių kryptimi ir tai įrodė pasirinkdami rajono valdymo politikos vedlį, kuris žmonėms skelbė naująjį tikėjimą ir ne kartą organizavo kultūrines išvykas į Naisių kultūros ir tikėjimo stiprinimo centrą. Reikia konstatuoti, kad kultūros taryba, baigianti savo veiklos kadenciją gali nebekelti kipišo ten, kur anykštėnai pasirinko pokyčių kelią.
Mano nuomone dabartinis tikėjimas permainomis-tai kaip seno tikėjimo šviesia komunizmo ateitimi viltis. Istorija kartojasi, tik naujame amžiuje su naująja karta ir senosios kartos patirtimi.
Donaldai, vėl pasirodei?
Nieko pastoviau nėra už kismą. Tai dabar milijoną metų dainuot turim „Atskrido sakalėlis”…? Gal pabaikim aiškint kas ką turi daryt, nori žmogus tegu ir medituoja su ta Būda, nori tegu Dievui meldžias, nori tegu užrrašo visą savo turtą Harikrišnai, ar jūs rimtai norit čia Naisius padaryt? Sukontroliuot visus ir primest savo vertbes ir savo mąstymą…
– jei Tamstai etnokultūros supratimas baigiasi tik menkai prisimenama liaudies daina, tai gal vertėtų pasidomėti (šaltinių studijoms gausu), neklijuojant Naisių ir kt. etikėčių. Diskusijos esmė, kad kai kurie siūlomi dalykai labai paviršutiniški tiek savo esme, tiek juos propaguojančių išmanymo lygiu. Niekas čia neneigia naujovių, kitų šalių etninės patirties ir praktikos. Tiesiog nepriimtinas brukamas pažadas visko visus išmokyti, transformuoti, suformuot ir t.t., esant visai neaiškiai šių gurų kvalifikacijai, programų pagrįstumui. Žinoma yra išimčių. Bet, manau, tai privati veikla ir neturėtų būti remiama iš mokesčių mokėtojų pinigų.
Tai šaunuolė Jolanta, nors viena išdrįso tiesą pasakyti, šią opią problemą paviešinti. Tiesiog darosi Anykščių kraštas raganių, šamanų, burtininkų regionu, visokiem niekam pinigai mėtomi. Reikia remti rimtus, prasmingus kultūrinius projektus, o ne abejotiniems dalykams skirti lėšas.
Tą klausimą seniai kelia Juozas Ratautas. Jolanta nėra pradininkė.
Nereliai gerai pasakė, pagaliau.
Jooo.. Būgnai…