Anykščių rajono taryba liepą patvirtino Anykščių miesto darnaus judumo planą. Šį planą Anykščių rajono savivaldybės užsakymu už 48 tūkst. 400 Eur parengė UAB „Smart Continent LT”.
Konstatavę, kokios yra didžiausios judumo problemos Anykščių mieste, plano rengėjai savivaldybei pasiūlė mieste iki 2032 metų siaurinti miesto gatves, apmokestinti automobilių stovėjimo aikštelės, o vietoje aplinkkelio per Šventosios upę statyti tiltą.
Skaičiuojama, kad Anykščių miesto darnaus judumo plano įgyvendinimo sąnaudos siektų 48,9 mln. Eur.
„Anykšta” teiravosi pašnekovų, kaip jie vertina Anykščių miesto darnaus judumo plano rengėjų pasiūlymus ir kurie iš jų galėtų būti realiai įgyvendinti.
Indrė ŠILIAUSKAITĖ, VšĮ „Sielos sala” direktorė:
Jeigu kalbėtume apie Anykščių miesto gatvių siaurinimą, tai pirma mintis buvo tokia – nematau, kurios čia gatvės tokios plačios, kad jas reikėtų siaurinti.
Automobilių stovėjimo aikštelių apmokestinimas mažintų patrauklumą žmonėms atvažiuoti į Anykščius. Tai nėra gerai. Aišku, didieji miestai yra apmokestinę savo centrus, senamiesčius ir matomai dėl to nemažai surenka į biudžetus ir po to iš to kažką daro, bet mastai ten gi visai kiti.
Didžiuosiuose miestuose yra viešasis transportas, stotelės yra kas 100 metrų. Pas mus juk nėra tokio dalyko. Kas yra tas darnus judumas kaime? Visi tie, kuri turi kojas – vaikšto, o visi, kurie turi ratus – važiuoja.
Aš esu žmogus su žaliuoju mąstymu, bet aš visiškai neįsivaizduoju, kaip gatvių siaurinimas padėtų žmonėms iš kaimo atsisakyti judėjimo automobiliu, kai atvažiuoja apsipirkti į Anykščius.
Mačiau komentarus, kad žmonės ir trumpus atstumus Anykščiuose įveikia automobiliais. Aš galvoju, kad važinėja tie, kurie gyvena toliau, o tie, kurie centre – tie vaikšto.
Mūsų aplinkoje, kurie gyvena sodybose ar rajono gyvenvietėse, visi važinėja automobiliais. Juos pasistato ten, kur yra patogu. Aišku, jei stovėjimo vietos būtų apmokestintos, reikėtų ieškotis kažkur kitur. Tuomet kitose vietose atsirastų tokios dirbtinės automobilių stovėjimo aikštelės.
ką veikia ta Sielos sala
Aplinkelis reikalingas, kaip oras. O kur tas tiltas numatomas, nesupratau.
Blogiausia, kad tur būt visos pertvarkos ir pasikeitimai susiaurino smegenų vingių plotį, tai dabar viską verskit, griaukit ardykit, kad būtų viskas atvirkščiai kaip buvo. negi valdžios institucijose jau nebeliko mąstančių, matančių ir protingų žmonių?
pusynan vaziuojant prisiaurino gatves ziema nrina prasilenkt.tegu pasirūpina gatviu siaurintojai,kad ziemą nuvalytos ir sniegas isveztas būtu.vilnius issiveza.įdomu kiek pririnks pinigeliu kao parkavimas 50ct kainuos.
Dar reikia visus Lietuvos geležinkelius paversti siaurukais! Kodėl? Mat rusai ant dabartinių plačių bėgių turi „Боевой железнодорожный ракетный комплекс” – Kovinę geležinkelio raketų sistemą, kuri važinėja geležinkeliais ir yra nepagaunama. Ta jų Kovinė geležinkelio raketų sistema (sutrumpintai kaip BZHRK, traukinys vaiduoklis) yra strateginių raketų sistemų tipas, pagrįstas mobiliaisiais geležinkeliais.
Atvarytų toks traukinys su pvz, „Satana” raketomis iki Baltarusijos-Lietuvos pasienio ir stop! Toliau pravažiuoti negali!!! Pašol nachui atgalios ! Valio !!!!!! 🙂
Vis galvojau ir bandžiau suprasti, kam reikia siaurinti Anykščių miesto ir taip neplačias gatves? Eureka! Supratau!!! Juk rusų tankai, raketovežiai ir „solncepiokai” yra net už „Abramsus” ir „Leopardus” platesni. Pastarieji pravažiuos susiaurintomis gatvėmis, o rusai ne ! 🙂 Strategija blyn tvoju mati… 🙂 🙂
Jūs visiškai teisi. Pūvančių medinių takų darytojai nebeturi ką veikti, tai dabar nykstančių Anykščių gatves siaurins…
STORIU GATVE SUSIAURINKIT IKI MARITĖS PLAUKO DAR DIBILAI
Nauda viena kaimui būtų,cente kartuvės valdziazmogiams už aferas.
Pritariu