
Anykščių turizmo ir verslo informacijos centras skelbia, kad 2023 metais traukinuku važiavo 5 tūkst.597 asmenys.
Autotraukinukas vasaros metu vežė keleivius maršrutu Anykščių miesto centras–Medžių lajų takas. Važinėjo mieste per Miesto šventę, „Obuolines“, Turizmo nakties metu.
Giliai pokui, gatves tvarkykit
Tai ir vairuok su savo giliai įstatytu taip, kad nebarškėtum kaip seno tarybinio dviračio blėka. Prie ko čia traukinukas?
Prie to kad jis nx anykstenam nereikalingas, viskas daroma pravaziuojanciam zmogeliau, jai taip ir toliau po lietaus centre galesit baidarem plaukiot provezose, taip kad ciaup savo penso buciuokle ir ziurek savo barskanciu skardu byranciu per sikna.
buvusių TVIC įstaigos vadovų ankstesnėse veiklos atasakaitose yra įvardinta, kad šios transporto priemonės techninė būklė bloga ir bet kada gali subyrėti eksploatcijos metu jos važiuoklė, nekalbant apie išmetamųjų dujų taršą ir kenksmigų medžiagų patekimą į kvėpavimo takus keleiviams, sėdintiems atviruose vagonuose, velkamuose dūmuojančio traukinuko.
Reikėtų čia aplinkosauginikų reido, nes vietinės savivaldybės institucijos, atsakingos už visuomenės sveikatą ir higieną nekontroliuoja nei higienos atitikimo normų nei aplinkos taršos normų, vykdomoms komercinėms savivaldybės įstaigos paslaugoms viešajame transporte!
MONKĖS BIZNIS
Bilieto kaina traukinuku 2€. Nesunkiai mokiklinukui sprendžiama matematika:
5597×2=?
Remonto, eksploatacijos, kuro išlaidos = ~20.000 € ?
Kiek kainavo rajono vergams paremti ’’kurorto’’ turistus su šia butaforine transporto priemone ?
Matematikos formulė : ? + ? = (-?)
padėtis bus pataisyta, kai prie rajono traukinio vairo atsisės II-as mašinistas, patyręs turizmo komisijos veiklos narys, kombainioras, ūkininkas, politikas. Yra jau įstaigoje jaunas „skaitliukas” vadovo pareigose, paskaičiuos, pridės, atims ir gavęs iš politikų reikialingą finasinę paramą važiuos pirmyn… Procesai vyksta!
Prie kurio mero pirktas? O kaip amfibija?
Jam dar ne kapiec ? 🙂
Mačiau važinėjo dalbajobas ir dalbajobė su traukinukū.
ar isvis sitas tvarinys saugus eksplotuot jej jo likutine verte keli evrai
su tiek paveztu asmenu pinigu neuzdirbsi, vadinasi si paslauga nuostolinga.
Kaip suprantame, skaičiai iš vienos ataskaitos eilutės nieko nereiškia dėl įstaigos komercinių paslaugų veiklos efektyvumo ir naudingumo vertinimo. Taip pat reikėtų pateikti ir šio agregato su vidaus degimo varikliu atitikimą aplinkosauginiams reiklavimas ir kaip jo daroma tarša atitinka su vyriausybės politika dėl žaliųjų miesto zonų ir kaip derinasi su kurortinio statuso siekiančiais Anykščiais.