Musu kai kurie gudruciai galvoja ,kad medis turi tol stovet kol sutres ir pats nukris.Tik labai piksta kai tas sudulejes medis nukrenta jam ant galvos, masinos ar stogo.
Miškas yra daugiau negu mediena, žveriena ar biomasė katilinėms. Deja, daugelis dvikojų yra tokio mąstymo lygmenyje, kad vertina tik tai, ką gali suvartoti. Iki dvasinio lygmens ir holistinio Pasaulio suvokimo tokiems vartotojams toli kaip iki Mėnulio.Miškas formuojasi šimtmečius. Pats.Be dvikojų „pagalbos”. Miškas yra įvairių medžių, žolynų, gyvūnų, samanų, grybų vienovė ir sudėtingi tarpusavio ryšiai. Visokie miškasodžiai tai tik negyvas monokultūrinis daržas būsimoms lentoms ikea monstrams.Poetas A.Baranauskas „Anykščių šilelyje” aprašė tikrą Mišką ir jo neįkainojamą vertę. Tas, kuris medį mato kaip medieną šios poemos nesupranta ir nesupras.
Kaip taisyklė, tie, kurie labiausiai rėkia apie medžių saugojimą, labai pabrėžia ekologiją, kad reikia naudoti natūralias medžiagas, ypač medį. Kur logika?
Ar meno kūrinys sukuriamas tam, kad būtų naikinamas sudeginat kaip Anykščių bažnyčios ” auksinių durų” maketas ….? Čia kiekvieno asmeninė filosofija, bet ne visų žmonių gyvenimo prasmės ir veklos rodiklis.
Bažnyčios durys ne amžinos kaip ir pati bažnyčia,jei tikras anykštėnas,tai byra plytos ir durys kokios jau…Supratimas menkas,bet visokių yra visokių ir bus.Pats naujų durų neįdėsi,tik paloti sugebėsi.
iseitu kad ir tamstu laikas but utilizuot kat oro neterstum
Koks šiuolaikiškas vartotojiškas požiūris..
Musu kai kurie gudruciai galvoja ,kad medis turi tol stovet kol sutres ir pats nukris.Tik labai piksta kai tas sudulejes medis nukrenta jam ant galvos, masinos ar stogo.
Miškas yra daugiau negu mediena, žveriena ar biomasė katilinėms. Deja, daugelis dvikojų yra tokio mąstymo lygmenyje, kad vertina tik tai, ką gali suvartoti. Iki dvasinio lygmens ir holistinio Pasaulio suvokimo tokiems vartotojams toli kaip iki Mėnulio.Miškas formuojasi šimtmečius. Pats.Be dvikojų „pagalbos”. Miškas yra įvairių medžių, žolynų, gyvūnų, samanų, grybų vienovė ir sudėtingi tarpusavio ryšiai. Visokie miškasodžiai tai tik negyvas monokultūrinis daržas būsimoms lentoms ikea monstrams.Poetas A.Baranauskas „Anykščių šilelyje” aprašė tikrą Mišką ir jo neįkainojamą vertę. Tas, kuris medį mato kaip medieną šios poemos nesupranta ir nesupras.
Kaip taisyklė, tie, kurie labiausiai rėkia apie medžių saugojimą, labai pabrėžia ekologiją, kad reikia naudoti natūralias medžiagas, ypač medį. Kur logika?
Ar meno kūrinys sukuriamas tam, kad būtų naikinamas sudeginat kaip Anykščių bažnyčios ” auksinių durų” maketas ….? Čia kiekvieno asmeninė filosofija, bet ne visų žmonių gyvenimo prasmės ir veklos rodiklis.
Bažnyčios durys ne amžinos kaip ir pati bažnyčia,jei tikras anykštėnas,tai byra plytos ir durys kokios jau…Supratimas menkas,bet visokių yra visokių ir bus.Pats naujų durų neįdėsi,tik paloti sugebėsi.
Šaunu, kad nepasiduoda JAV leftistų spaudimui. Sorošiniai Šimonių girios saugotai, baigia išprotėti.
Kas per paistalai
žmogus gimsta tam, kad numirtų… meilė reikalinga tam, kad vaikučiai gimtų… medžiai reikalingi tam, kad draustiniuose daugiau kelmų atsirastų…
Malkos,namai ,baldai….