Šie metai – pirmieji, kai trylika kartų Dainuvos slėnyje griaudėjęs alternatyviosios muzikos festivalis „Velnio akmuo“ (arba „Devilstone“) neįvyko.
Nė vienas kitas Anykščiuose vykęs festivalis nesusilaukė tiek dviprasmiškų žmonių reakcijų – vieni šio renginio laukdavo ištisus metus, o kiti rinko parašus, kad šis būtų kuo greičiau uždraustas: šiurpino ne tik garsi muzika, bet ir įvairūs festivalio atributai (pavyzdžiui, griaučiai medžiuose), scenoje rodomi satanistiniai elementai.
Anykštėnų teiravomės, kaip jei vertina, kad šio festivalio Anykščiuose nebeliko?
Festivalis kenkė Anykščių įvaizdžiui
Anykščių šv. apaštalo evangelisto Mato bažnyčios klebonas, dekanas, kanauninkas, kun. Petras Baniulis sakė, jog tai, kad festivalio Anykščiuose nebėra, vertina teigiamai.
„Su velniais nėra ko prasidėti. Man, kaip šios parapijos klebonui, vos ne kiekvienais metais būdavo toks incidentas – vis atnešdavo ir pastatydavo prie bažnyčios ar vartelių aukštyn kojom apverstą kryžių. Tad kaip aš galiu vertinti? Neigiamai. Gerbkime vieni kitus – nesame maži vaikai, kurie už kampo rodo ir erzina“, – kad festivalio dalyvių būta visokių, atskleidė klebonas.
„Aš nesu nei tos muzikos priešas, nei gerbėjas. Jei kam patinka, tegu klausosi, bet neerzinkime vieni kitų. Tegu viskas egzistuoja – vienam viena patinka, kitam kita. Čia problemų nematau. Bet kai pradeda juoktis iš tikėjimo, tuomet žmonės ir susipriešina. O to niekam nereikia. Čia tokie dalykai ir buvo“, – sakė kun. P. Baniulis.
Festivalis, kunigo manymu, Anykščių įvaizdžiui ne padėjo, o atvirkščiai – labiau pakenkė.
„Jaunimas mėgsta tą sunkų roką, jiems gražu, „pasitūsina“. Nežinau, gal jaunesnis ir aš toks būčiau, – juokėsi kun. P. Baniulis. – Paskui žmogus surimtėji ir visai kitomis akimis į gyvenimą žiūri.
Esu sulaukęs ir parapijiečių skundų dėl festivalio, ir pats puikiai girdėjau visą bumbsėjimą. Kitą kartą lydi žmogų, o jaunimas eina, nepagarbius ženklus rodo.
Negaliu 100 procentų sakyti, kad visi buvo nepagarbūs, bet yra vienas posakis – tarp čigonų ir vagių pasitaiko… Vien pavadinimas – „Velnio akmuo“ – yra visai nereikalingas.“
Tai – didelė netektis Anykščiams
„Festivalio labai trūksta, dalyvavau visuose. Čia buvo turbūt geriausias Anykščių festivalis, – „Anykštai“ sakė menininkas, rajono savivaldybės tarybos narys Kęstutis Indriūnas. – Tikrai nesutikčiau su nuomone, kad į Anykščius privažiuodavo chuliganų – tokių kur kas daugiau Miesto šventėje būna. Girtų čia žymiai daugiau mačiau, nei festivalyje.“
Į „Velnio akmenį“, K. Indriūno nuomone, atvažiuodavo išskirtinė publika, o festivalio metu niekada nebuvo incidentų.
„Atsimenu patį pirmąjį festivalį, kai visi bijojo – buvo daugybė policijos, greitosios ekipažų, o incidento nebuvo nė vieno. Teko tuomet kalbėti su pažįstamu iš prokuratūros – jis stebėjosi, kad nebuvo jokių įvykių, jokio iškvietimo“, – sakė Tarybos narys ir pridūrė, jog „Devilstone“ pasitraukimas – didelė netektis Anykščiams.
„Reikėjo jiems skirti didesnį finansavimą, kad iš čia neišvyktų. Abejoju, kad Anykščiuose atsiras tokio gero lygio organizacija – šis festivalis būdavo organizuojamas puikiai, pasirūpinta apsauga, viskuo. Galiu pasakyti, kad aštuonerius metus iš eilės į „Velnio akmenį“ atvykdavo draugai iš Estijos, jie sakydavo, kad visame Pabaltijyje tokio lygio festivalio nėra“, – kad prieš penkiolika metų imtas organizuoti festivalis nutrauktas, apgailestavo jo gerbėjas K. Indriūnas.
Be festivalio – ramiau
Anykštėnė Evelina Zablockienė yra kiek kitokios nuomonės: moteris mano, jog Dainuvos slėnis festivaliui buvo ne vieta, be to, jam nebevykstant, mieste tapo kur kas ramiau.
„Džiaugiuosi, kad jis nebevyks, nes tokios muzikos koncertai neturėtų vykti mieste. Vienareikšmiškai. Viliuosi, kad savivaldybė jiems paskirs kitą vietą, nes toji, kurioje festivalis vykdavo, būdavo išnaudojama labai nepagarbiai, joje būdavo priteršta… Būdavo aptveriama didžiulė teritorija, taip pat ir kapinių – ten taip pat vykdavo negražių dalykų, būdavo nuverstų kryžių… Ne ta vieta tokiai muzikai, tokiam festivaliui, kur narkotikai, alkoholis“, – sakė E. Zablockienė. Jos nuomone, žmonėms, kuriems patinka tokia muzika, tokia kultūra, savivaldybė turėtų pasiūlyti kitą vietą: „Apie tai mes esame su savivaldybės administracija kalbėję.“
Festivalis, nors E. Zablockienė gyvena palyginti toli, moters šeimai labai trukdydavo.
„Negalėdavome naktimis miegoti nuo muzikos, triukšmo. Ypatingai, kai vaikai buvo maži. Negana to, paimkite statistiką ir palyginkite – kuomet vykdavo „Velnio akmuo“, būdavo tiek ligoninės, policijos, gaisrinės iškvietimų, kiek per visus metus. Mano pažįstami pasakojo, kad pernai po „Velnio akmens“ ligoninė skubėjo išleisti pacientus pirmadienį, nors paprastai išleidžia antradieniais. Taip vyko todėl, kad po festivalio buvo daugybė pacientų – „Velnio akmens“ dalyvių“, – savo žiniomis dalijosi anykštėnė.
Pasiteiravus, koks festivalis galėtų pakeisti „Velnio akmenį“, E. Zablockienė sakė:
„Manau, kad jį galėtų pakeisti toks festivalis, kuriame yra darna, šviesa, kuris skleidžia gėrį. Tai galėtų būti krikščioniškos muzikos renginiai, kurie pagyvintų žmonių dvasią, sielą. Tokių išskirtinių atlikėjų tikrai yra. Net per Miesto šventę buvo kažkas ypatingo – visi švyti, visi gerai nusiteikę, nepažįstami ateina, kalbina, apsikabina. O kai mieste vyksta toks alternatyvios muzikos festivalis, jame pasidaro ypatingai sunki atmosfera. Esu už supratimą ir už darną.“
Reikia priimti įvairaus meno gerbėjus
Seimo narys, Demokratų sąjungos „Vardan Lietuvos“ atstovas Tomas Tomilinas mano, jog dažnai tereikia dialogo, kad dvi pusės suprastų viena kitą.
„Manau, kad bet kuris tradicija virtęs renginys yra didelė vertybė. Per Heloviną irgi turime visokių persirengėlių kukurūzų labirinto pramogų parke.
Mano požiūriu, Anykščiai apskritai yra miestietiškos kultūros židinukas Lietuvoje, čia yra visko – ir tradicinių švenčių, ir jaunimo koncertų, įvairių muzikos stilių“, – kalbėjo T. Tomilinas.
„Galvoju, kad galima bet kada kalbėtis su organizatoriais, kad kai kurie veiksmai yra per didelis iššūkis ir kažkokių ribų galima laikytis. Bet apskritai neigti sunkiosios metalo muzikos negali, ji tiesiog yra. Kažkuris kitas regionas priims tokios muzikos gerbėjų renginį. Mums reikia atvirai sakyti, jei kažkas nepatinka, bet priimti įvairiausių meno šakų atstovus. Tai tik praturtina regioną“, – savo nuomonę dėstė politikas bei sakė, kad kartais įvyksta nesusipratimai ir kai kurios problemos hiperbolizuojamos.
„Yra visų mūsų bendras bruožas nepriimti naujovės, kitoniškumo ir nenoras pradėti dialogą. Žinoma, jei ten yra niekinamas kryžius, man tai irgi nepatinka. Jei negalima niekinti mažumų, tai negalima ir religinių jausmų. Taip, šitokios muzikos gerbėjų tam tikros simbolikos yra susiklosčiusios, reikia įsigilinti, kas tai yra. Dvi pusės turi viena kitą suprasti. Aš nesu specialistas ir negaliu pasakyti, kur yra peržengta riba“, – teigė T. Tomilinas.
Nuostolis visiems
Anykštėnė verslininkė Rita Šimkienė, turinti kavinę „Erdvė“, buvo pasipiktinusi, jog „Velnio akmens“ anykštėnai nebeturi. Tai buvo festivalis, teikiantis gyvybės ne tik verslui, bet ir visam miestui – mano R. Šimkienė.
„Labai blogai, kad festivalis nebevyksta, net kalbų nėra. Mums visi šie renginiai, festivaliai yra labai naudingi, jie duoda gyventi, uždirbti. Ne tik mums, o ir visam Anykščių miestui. Šurmulys, miestas ūžia, faina“, – sakė R. Šimkienė.
Verslininkė teigė negirdėjusi miestelėnų kalbų, kad festivalio metu būtų niokojamos kapinės ar kitaip nepagarbiai elgiamasi su amžinojo poilsio vieta.
„Nežinau, kas ten kryžius varto, tokių kalbų neklausau. Žmonės prikalbėti daug ką gali. Tiek metų festivalio dalyviai pas mus pavalgyti ateidavo, tai labai mandagūs, labai kultūringi žmonės. Matėme, kaip jie apsirengę ateidavo – nematau čia nieko bloga, kam kliūna? Kam nepatinka, tegul nežiūri. Kiekvienas turi savo nuomonę, o aš čia nieko bloga nematau. Juokinga, kai žmonės skundžiasi. Bobutės turi laiko, jos gali ir po festivalio išsimiegoti. O mes laiko neturime“, – emocingai kalbėjo R. Šimkienė.
Verslininkės nuomone, pakeisti šį festivalį kitas galėtų: „Turiu vilties, kad taip ir bus. Mums reikia daugiau švenčių, daugiau judėjimo, pažiūrėkite, kas Miesto šventėje vyksta – kokia gera šventė, visi džiaugiasi, patenkinti.“
Teritorijoje rasdavo švirkštų
Anykštėnas, buvęs Anykščių rajono savivaldybės Tarybos narys Alfrydas Savickas sako, jog Anykščiams be „Velnio akmens“ yra geriau.
„Nepatinka, kad taip niokojama gamta. Automobiliais suvažiuoja ant žalios vejos; palapinės, šiukšlės, ištrypta… Taip pat ir garsas didelis, buvo visokių atsiliepimų, kad narkotinės medžiagos ten vartojamos, alkoholis liejasi, – pastebėjo A. Savickas. – Aš už tai, kad jokiuose festivaliuose nebūtų alkoholinių gėrimų – ten viduje prisigeria, tuomet būna visko. Esu prieš šitą festivalį, Anykščiuose be jo ramiau. Baisus dalykas yra ir jų išsitepliojimai kraujais, visokiom spalvom. Nenorėčiau, kad mano anūkai tai matytų.“
A. Savickas taip pat atsiminė, jog po „Devilstone“ festivalio yra tekę pamatyti įvairiausių dalykų: „Kai dirbau „komunaliniame“, po šio renginio tvarkydavome teritoriją – ko tik nerasdavome… Jau nekalbant apie švirkštus. Negražūs dalykai, nesinori net kalbėti.“
Buvęs Tarybos narys sakė, kad, jo nuomone, buvęs alternatyviosios muzikos festivalis galėtų būti pakeistas kitu.
„Bet jis turėtų būti visiems prieinamas, kad visi būtų patenkinti, kad nesupriešintų liaudies. Tai turėtų būti mūsų tautai priimtinesnis renginys, o ne atvykėlių primestas. Šitą festivalį rėmė savivaldybė – tokių tikrai neremčiau, būčiau prieš“, – savo nuomonę dėstė A. Savickas.
Triukšmas netrukdo
Anykščių regioninio parko grupės patarėja Rasa Gražienė „Anykštai“ sakė, kad, nors ir nėra tokios muzikos gerbėja, tačiau festivalis jai netrukdydavo.
„Aš visą laiką galvoju, kad žmonės turi galimybę rinktis. Jei jiems patinka tokia muzika, tokie festivaliai – kodėl gi ne? O kad jis nebevyksta, kaip supratau, nusprendė patys rengėjai. Gal išsisėmė?“, – svarstė R. Gražienė.
„Mes, kaip parkas, nieko blogo pasakyti negalime – daug metų Dainuvos slėnyje vyksta renginiai, tam vieta ir skirta. Manau, kad ten viskas buvo sustyguota, suderinta su visais, ir nemanau, kad buvo kenkiama teritorijai. Tuo labiau, čia atvykę žmonės ir apsilankydavo, pamatydavo įvairius saugomus objektus.
O Dainuvos slėnyje kad yra darbo, kad nutrypia, kad reikia prižiūrėti – tai taip. Bet ne vienas žmogus sprendžia, ar festivalius įsileisti, ar ne“, – kalbėjo Regioninio parko specialistė.
Kalbant apie triukšmą – namuose jis R. Gražienei girdėdavosi, bet itin netrukdydavo.
„Girdžiu visą festivalį, man labai girdisi. Nepasakyčiau, kad jis labai trukdo, nors aš tos muzikos ir nemėgstu. Žinai, kad visa tai vyks, ir ruošiesi. Galima ir į parduotuvę iš anksto pasiplanuoti nueiti. Žinoma, keista matyti ir persirengėlius. Bet nemanau, kad dėl to reikėtų skųstis“, – kalbėjo R. Gražienė.
Anykščiuose gyvena gryni kaimiečiai:) tiesiogibe to žodžio prasme. Lai ramybė jus lydi amžinai♀️
Per ta prakeikta festivali ramybes nebuvo visam miestui,o ka jau bekalbeti apie gyvenancius salia dainu slenio,kai nuo garso iskrisdavo net puodeliai is sekcijos,triuksmas istisa nakti,orgijos ir ne muzika o tiesiog baubimas.Sedejau kitoje puseje upes pries dainu sleni ir stebejau kaip atvykeliai masiskai geria alu o po to grupemis myza i upes vandeni,i tos pacios upes kur uz 100 metru maudesi vaikai.Ziauriau neesu mates,pilnai pritariu gerb dekano ir J Ratauto komentarams.Anyksciai ne vieta velnio orgijoms.
zmogel isipagiriok tai buvo gal beveik vienintelis festivalis anyksciuos mazeusei turejas problemu su teisesauga narkotikai girti vairuotojej mustynes beveik lygu nuliuj daugiau tuo laiku keldavo vietinei netiki pasikelk statistika
uzmerkdavo akis i narkotiku vartojima ,nes toks isakymas buvo duotas ,juk festivalis gi ,,tarptautinio,, masto. Jei butu isvaziuojancius tikrine ,neapsinesusiu beveik nebutu rade
erdves kavinei ir tomilinui .Nereikia tokio gerio Anyksciams
niekada nebutu buve ,jei valdzia butu iskart paklausus gyventoju nuomones ,o ne keliu pusdurniu narkomanu.O organizatoriai turejo buti teisiami jau po pirmo karto
Yra festivalis Kilkim Žaibu Ukmergėj.Laukiam visus metus,kolektyvai iš viso pasaulio.Šio festivalio apimtys didžiulės festivalis nekomercinis isilaiko pats save.
Ne kartą teko sutikti , einant į kapines, to festivalio dalyvius, tikrai mejauku pasidarydavo, galvodavau kodėl žmonės taip save išdarko, negi negalima groti normaliai apsirengus? Bet gyvenimas nestovi vietoje, juk kai kam nejauku darosi ir matant paauglius įsivėrusius kažkokias grandines į nosis bei kitas kūno vietas, o jau apie piešinius ant kūno tai nėr ko kalbėt( verkiam , kad sunku pragyventi) kam taip save darkyti? Man nesuprantama, o kitiems tabu. Verslininkai žiūri uždarbio, o ne ilgisi pačio festivalio, na kiek žmonių tiek nuomonių, tuo ir gražus Žmogaus Gyvenimas.
O kokia ekonominė nauda iš purpurinio vakaro?
Apie pramonę. Lyg atrodytų, kad kažką paskaitote, tačiau iki galo nebesurezgate. Užmirškite ponas pramonę. Pramonėje dirba ir dirbs robotai. Apie Akmenę kalbate? Gal nebuvot nuvažiavę ten? Nuvažiuokit. Šokas ištiks. Žmonės gerai gyvena ir gyvens paslaugų sferoje. Daugiau domėtis ekonomika reik, o ne sovietine atgyventa teorija.
durniau, tu durniau.
Tikiu, kad esate geras kulinaras – tik ne ekonomistas. Kad pirkti vieną ar kitą paslaugą, reikia turėti pinigų. O pinigus „daro“ verslas – visų pirma pramonė. Kuo bus daugiau pramonės, gamybos, tuo labiau plėsis paslaugų sfera ir atvirkščiai. Blogai, kai rajono valdžia nesupranta paprasčiausių ekonomikos dalykų. Ar ne todėl pagal visus ekonominius socialinius rodiklius Anykščių rajonas yra arti galo?
Dabar valdžioje populuaru viską per galą tvarkyti. Taigi, Juozai, tavo įžvalgos teisigos-rajonas arti galo ir tikisi iš to malonumų tie kas tą galą valdo.
Gerų čia komentatorių parinko, tako stebėtojas, supuvusio karklo saugotoja, nu protų bokštai, Anykščių elitas
Ėlytų ėlėtas, o tavys neklausė.
Didžiausi velniai,tai yra staugiantys ,plerpiantys motociklai ,kiekvieną dieną ,važiuodami ir kiek tik begalima garsiau .Nėra dienos,kad būtų ramus vakaras ,atrodo,kad smegenys iš galvos išlėks .Ar negalima tokių velnių sutvarkyti,kad visa tai baigtųsi.Kur policija ,kur žmonės ,kurie dejuoja ir tyli?
Džiaukitės moterėlos miesto jaunimo judėjimu. Toks JuozaS irgi kartais paperdžioja dviratį mindamas-taigi jo velnio nepavadini nusukt šonan 🙂
jau senai nera ,kaip tik iskele is centro ,taip ir dingo
ar menas visada turi atitikti bažnyčios nuostatus ir kulto tarnų įsitikinimus? Čia, parapijos klebono vietoje vertėjo susilaikyti nuo pasaulietiniame gyvenime vykstančių tam tikrų apraiškų, kurios nėra pripažintos kaip nusikaltimas, kai pačios bažyčios bendruomenėje yra nevienas velniui parsidavęs su sutana ir apie tai nutilima. Neteiskime už Dievą prisiimdami Teisėjų funkcijos, o davatkėlės verta būti labiau pasaulietinėmis asmenybėmis ir bus geriau po Anykščių dangum.
Ar tikintiesiems brangių simbolių išniekinimas yra normalus menas? Ant scenos apverstas kryžius su nukryžiuotu Jėzumi, lentelė su užrašu „stoned Jesus” (žole apsirūkęs Jėzus), paskutinės vakarienės taurės gėrimo imitacija (kai už nugaros kabo tas apverstas Jėzus)… į tokį pasaulietiškumą siūlote eiti? Ačiū, ne.
Egle, sese, krikšioniškas tikėjimas moko priimti visokius brolius. Jums eiti ar sekti paklydusį brolį nesiūloma, bet nereikia dramatizuoti dėl kitų žmonių išraiškos elementų-aprangos, kūno papuošalų ar kokių tai chuliganiškų mostų iš publikos pusės, kuri ieško saviraiškos. Dėl scenos kultūros atsakomybes turi prisiimti renginio organizatoriai ir renginiui leidimą išdavę valdžios institucijų atstovai, kad nevykdė tinkamos kontrolės dėl scenarijaus, kuris nėra derantis etiškai.
Linkiu ramumos Jums.
ar menas visada turi atitikti bažnyčios nuostatus ir kulto tarnų įsitikinimus? Čia, parapijos klebono vietoje vertėjo susilaikyti nuo pasaulietiniame gyvenime vykstančių tam tikrų apraiškų, kurios nėra pripažintos kaip nusikaltimas, kai pačios bažyčios bendruomenėje yra nevienas velniui parsidavęs su sutana ir apie tai nutilima. Neteiskime už Dievą prisiimdami Teisėjų funkcijos, o davatkėlės verta būti labiau pasaulietinėmis asmenybėmis ir bus geriau po Anykščių dangum.
Bet kodel niekas neivardina aiskiai ir konkreciai – Devilstone dalyviai pazeide istatymus sistemingai demonstruodami panieka kito tikejimui. Ta draudzia LR Konstitucija. Vaizdo irodymai yra, tyrimas buvo pradetas. Tai didele geda Anyksciams. Tie, kas taip gailisi Devilstone, tegul pasigaili, kad organizatoriui kilo pagunda imtis tokiu makliu. Be to, galite imtis apmoketi skolas, kuriu organizatoriai prisidare, gal tada sugris i rinka… Tai taip vadinama kaina uz kvailuma. Buvot dramatiskai laisvi, norejot visiem parodyt savo drasa ir „mena”, turit ko nusipelne – festivaliui atejo galas.
Didžiulė netektis Anykščiams. Žinoma, tie, kurie nori šį gražų miestą paversti kaimu, tiems festivaliai blogai. O ypač geri festivaliai. Ne grok jurgeliai…….
Kaimas ir liks kaimu, apie kokį miestą kalbate? Vilnių ar kitą?
Akmuo atnesdavo tik pliusus Anyksciams
kalnus siuksliu ir panaudotus svirkstus ? Neverkit apie kaviniu ir spekuliu pelnus tik ,jie ne pirsto nepajudino ,kad sutvarkyt aplinka po tu issigimeliu ir apskritai ,vasara ir taip miestelis pilnas savaitgaliais buna turistu ir poilsiautoju
Pavyzdys su Velnių festivaliu parodė, kokia svarbi yra pilietinė visuomenė. Jei ne gyventojų protestai, šis maras tęstųsi dar dešimtis metų. Kankindamas Anykščių žmones ir rodydamas nepagarbą Lietuvos įstatymams. Stebina kitkas- kaip reagavo į gyventojų skundus mūsų išrinktoji valdžia. Ogi niekaip! Nei vienas meras, nei vienas rajono tarybos narys nereagavo. O po kiekvieno tokio „festivalio“ iš aukščiausių rajono valdininkų lūpų išgirsdavome cinišką patikinimą, jog pažeidimų nebūta. Žmonės, telkitės, valdžia jus matys tik reikalaujančius! Reikalaujančius, o ne pataikaujančius.
ar ne šitas Juozas prie okupacinės sovietų valdžios buvo Komunistų partijos, vykdžiusios nusiklastamą veiklą prieš Lietuvos žmones vietinis funkcionierius?
Kokius čia nusikaltimus pilietis mini, kai nebuvo rajone nė vieno ikiteisminio tyrimo dėl festivalio dalyvių veiklos ar realiai užfiksuotų kokių tai pažeidimų. Jei vištos dėl klimakso nustoja dėti kiaušinius tai irgi pagal Juozą nusikaltimas prieš anykštėnus, sukeltas festivalio organizatorių.
durniau, tu durniau.
Tik niekad nebeeskaluokite tuomet minties, kur dingo jaunimas? Kodėl mažai jaunimo gatvėse? Kodėl miestas ne tiks gyvas? Kodėl verslas traukiasi?
1. Pensininkus išlaiko verslas;
2. Biudžetininkus išlaiko verslas;
3. Verslą reikia skatinti, o ne niekinti;
4. Suprasti reikia, kiek atnešdavo verslui toks festivalis;
5. Kokia buvo žinia apie Anykščius – tarptautinė.
O jei šių dalykų neina suprasti, tuomet paprasčiausiai gaila
1, Jaunimą pritraukia ne festivaliai, o naujos darbo vietos. Jos ateina su pramone, su naujomis verslo įmonėmis, daugėjančiomis paslaugomis.
2, Teisingai, pensininkus ir biudžetininkus išlaiko verslas. Ne festivaliai ir ne šventės.
3, Teisingai, verslą reikia skatinti. Tą daro Molėtai, pritraukę „Teltoniką”, Utena, kur kuriamas pramonės parkas, Akmenė, kur savivaldybė investavo 10 mln. laisvai ekonominei zonai ir t.t.
4. Festivalis išimdavo iš anykštėnų kišenės 5 tūkst. eurų kasmet, o naudos atnešdavo tik parduotuvei Vilniaus g. ir Diliaus įmonei. Na dar centų vienam kitam… O žala didžiulė. Moralinė, ekologinė, įstatymų nesilaikymo, gyventojai savaitę neturėjo ramybės, negalėjo naudotis tuo, kas jiems priklauso…
5, Žinią apie Anykščius Velnių festivalis skleidė labai neigiamą. Kodėl jis nerado vietos kitame mieste, jei toks vertingas, a?
Man gaila Jūsų, kad šito nesuprantat. Tikiuosi, kad nesate valdžioje.
Labai teisingai.
Pilnai palaikau ,velnio akmuo buvo blogis vienareiksmiskai
Gal ir pridėjo parašų rinkimai, bet greičiau jau lėmė ekonominiai veiksniai.
Juozai, jau tik nebespank, kad dėl kelių kudakuojančių vištų parašų festivalis ėmė ir nebevyksta. Priežastys visai kitos, nereikia čia skleisti demagogijų. O kad naudos davė tik porai verslo subjektų irgi melas. Atsigaudavo visas miestas festivalio metu, uždirbdavo visi, teikiantys paslaugas. Tikrai gaila, kad festivalio nebera.
Čia didelė netektis Anykščiams ir anykštėnams. Festivalis pritraukdavo daug gerbėjų ir ne tik, miestas būdavo gyvas nuo svečių antplūdžio. O dabar jaučiasi tuštuma.
Ir netektis ,bet normalus zmones pailses nuo tu kelias dienas staugianciu ir tersianciu debilu
O kas yra normalus žmogus? Čia tamsta nustatai, kas normalus, o kas ne?
prie normaliu zmoniu
Kodėl jus galvojate, kad jis priklauso Šimonių girios gynėjams, t.y. narkomanas? Žmogus reiškia savo nuomonė ir taškas.