Eglė GRIGALIŪNIENĖ, anykštėnė:„Dabar viešojoje erdvėje, komentaruose po straipsniais, jeigu tu krikščionis – tai automatiškai arba „davatka“ arba sektantas. Šie žodžiai naudojami laisvai, net nežinant jų reikšmės.“
Jei krikščionybę vertinti iš filosofinės pusės,tai tame nėra nieko blogo,viskas atitinka elgesio ir moralės normoms,kuriomis ir taip vadovaujamės gyvenime. Visai kas kita bažnyčia,kai minia žmonių atlieka kažkokius ritualus,aukoja kunigui pinigus ir t.t. – tai jau panašiau į sektą. Sekta kaip terminas juk nėra įžeidimas. Nepamenu tiksliai ir tingiu googlint,bet kiek pamenu sekta reiškia bendruomenę,mokymą,dvasinį kelią,sekimą lyderio mokymu ir t.t. Paniekinamai žodį sekta vartoja ne kas kitas o būtent tie patys hiperkrikščionys iš ksenofobinių paskatų apibūdinantys kitų tikėjimų ar filosofijų išpažinėjus,vien todėl,kad jie nepripažįsta ar netinkamai pripažįsta jų krikščionybę. Man kaip ateistui iš šalies stebint tą religinių grupuočių kovą kurių Dievas kietesnis ir kurių filosofija vienintelė teisinga – kartais būna net juokinga su kokiu užsidegimu ir religiniu įniršiu gina savo tiesas.
Nusimeskime kaukes PONAI !!!
Yra keleta sektos savoku interpretaciju.
Ateisitinio mokslo, kame mazas religines bendruomenes suvokiama, kaip kriminalinio pasaulio veikla.
Yra Lietuvisko pasaulio, kame kaip ir viskame, savoku interpretacijos burbulu lygi. Kame atvirksciai, sektos savoka iselimenuoja dauguma mazu religiniu bendruomeniu is sios savokos. Kadangi nemazai Lietuvisku partiju, taip pat galetume pritaikyti sektos termina..
Yra Vakaru pasaulio sektos savoka, kuriam priklauso bet kokios religines bendruomenes, atskilusios nuo pagrindiniu religiniu krypciu. Lietuvos pasaulejauta tai neigia, kaip nesusipratima.
Ir yra paciu sektantu sektos suvokimas, tai yra tos organizacijos, kurios teigia kitoki dievo pavidala, nei ju. Sektantai daznai gali ir pagrindines krykscioniskas bendruomenes, apsaukti dogmatiskomis ar sekta.
ji net ne anykštėnė, o atvykėlė iš vilniaus
jeigu krokščionė pradeda litiškai santikiaut su mano smegenim,tai aš jos davatka ar sektante nevadinu,aš sakau tiesiai šviesiai-BABILONO KEKŠĖ!
Jei krikščionybę vertinti iš filosofinės pusės,tai tame nėra nieko blogo,viskas atitinka elgesio ir moralės normoms,kuriomis ir taip vadovaujamės gyvenime. Visai kas kita bažnyčia,kai minia žmonių atlieka kažkokius ritualus,aukoja kunigui pinigus ir t.t. – tai jau panašiau į sektą. Sekta kaip terminas juk nėra įžeidimas. Nepamenu tiksliai ir tingiu googlint,bet kiek pamenu sekta reiškia bendruomenę,mokymą,dvasinį kelią,sekimą lyderio mokymu ir t.t. Paniekinamai žodį sekta vartoja ne kas kitas o būtent tie patys hiperkrikščionys iš ksenofobinių paskatų apibūdinantys kitų tikėjimų ar filosofijų išpažinėjus,vien todėl,kad jie nepripažįsta ar netinkamai pripažįsta jų krikščionybę. Man kaip ateistui iš šalies stebint tą religinių grupuočių kovą kurių Dievas kietesnis ir kurių filosofija vienintelė teisinga – kartais būna net juokinga su kokiu užsidegimu ir religiniu įniršiu gina savo tiesas.
Sektantas
1. sektos narys, atskalūnas.
2. prk. siaurų dogminių pažiūrų žmogus.
Tai ar nėra panašumų? 😀
Nusimeskime kaukes
PONAI !!!Yra keleta sektos savoku interpretaciju.
Ateisitinio mokslo, kame mazas religines bendruomenes suvokiama, kaip kriminalinio pasaulio veikla.
Yra Lietuvisko pasaulio, kame kaip ir viskame, savoku interpretacijos burbulu lygi. Kame atvirksciai, sektos savoka iselimenuoja dauguma mazu religiniu bendruomeniu is sios savokos. Kadangi nemazai Lietuvisku partiju, taip pat galetume pritaikyti sektos termina..
Yra Vakaru pasaulio sektos savoka, kuriam priklauso bet kokios religines bendruomenes, atskilusios nuo pagrindiniu religiniu krypciu. Lietuvos pasaulejauta tai neigia, kaip nesusipratima.
Ir yra paciu sektantu sektos suvokimas, tai yra tos organizacijos, kurios teigia kitoki dievo pavidala, nei ju. Sektantai daznai gali ir pagrindines krykscioniskas bendruomenes, apsaukti dogmatiskomis ar sekta.
O ko pykt už teisybę 😀
O ko pykt už teisybę 😀