Po to, kai skaitytoja su „Anykšta“ pasidalijo informacija apie tai, kad Anykščiuose, prekybos centre „Maxima“, su nuolaidų kortele jai teko už pirkinius susimokėti brangiau, komentarą apie šią situaciją redakcijai pateikė prekybos tinklo „Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.
„Atsiprašome savo pirkėjos – pagal pateiktą video matome, kad per klaidą atsiskaitant įvyko poros akcijų susidubliavimas. Pirkėja pirko keletą prekių, kurioms galiojo du kainų pasiūlymai – tiek su AČIŪ kortele, tiek kai perkant dvi ar daugiau prekių, taikoma 25% nuolaida. Klaidą praėjusią savaitę identifikavome, išsprendėme, visiems savo pirkėjams grąžinome pabrangimą į AČIŪ kortelę, net ir tiems, kurie šio per klaidą atsiradusio pabrangimo nepastebėjo.
Darome viską, kad tokių techninių klaidų nebūtų, bet jos itin retais atvejais atsitinka. Dėkojame už pasidalinimą, tik identifikavę tokias klaidas iškart grąžiname savo pirkėjams kainų skirtumą į AČIŪ kortelę. Visuomet kviečiame pirkėjus su mumis susisiekti tiesiogiai – skambinti nemokama informacine linija 8800 200 50 arba rašyti el. paštu klientai@maxima.lt“, – laiškė rašo I. Trakimaitė-Šeškuvienė.
Iki tai čia įprasta praktika. Taip pat akcijos iki parduotuvėje reiškia, kad galbūt įsigysi. Būdinga ypač Vilniuje.
Todėl ir nereikia eiti i maxsima yra kitu prekybos centru
Esminis darome viską! Darome viską šiais laikais madinga frazė, tik vis mažiau žmonių tiki, nieks netobulas, tai bent nerasyk kad viską. Vadybinis triukas
Maksima vis tiek geriau nei koks lidl ar norfa
Pats neverk ta tavo maxima nieko verta geriausia lidl ir norfa
Kur gi darote viską. Praeitą savaitę buvo akcija džiovintiems vaisiams, lentynoj kaina buvo su nuolaida o kasoje imušus teko mokėti brangiau. Išsikvietus darbuotoja ilgai ieškojo tos akcijos, mikčiojo. Galiausiai pareiškė, kad akcija baigėsi. Paklausus kodėl kainos nepakeistos nieko neatsakė.
Tai, kad kainas užstato centras ne pardavėja, ką ji gali pasakyti
A ne per daznai sukrusti verslininkeliai tos klaidos pasitaiko?
Kiek tokiu atveju kai niekas nepastebi o jus tada tylit ir tiesiogine prasme apvagiate pirkejus!! .Turit ne tik grazinti skirtuma bet dar ir desimteriopai buo tos sumos atlyginti moraline zala.Va gal tada reciau pasitaikytu.O dabar pas moralinius dvasios ubagus tik atsiprašymas galioja
Moralinę žalą kompensavo 12 ct pervesdami į sąskaitą
Rašo,kad neliko suolų atsisėsti pensininkams Vilniaus gatvėje ” Norfoje” , tai kad pastoviai sėdėjo Ralys ar dar porą pajuodusių pijokų , o susimyžę iki kelnių padalkų , tai po jų kas dar gali atsisėsti ant tokių suolų dėl to turbūt panaikino . Stovi jie dabar lauke.
Brudai ir parazitai užkišk savo atsiprašima sau į subine
Senoje Maximoje tik savitarnos kasos, labai apsunkina apsipirkimą senjorams. Kaip ir prekybcentryje Iki. Aš tuose prekybos centruose nebeperku. Nejaugi sunku įdarbinti daugiau kasininkių, kad pasėdėtų kasose. Nusivyliau.
Atvaziuoja zmones is kaimo, aplinkui gyvena gan garbingo amziaus senoliai,kaip jiems susigaudyt tose savitarnose.Geda, sitokius pelnus gauna,o taupo tn kur nereikia.
Sedekit namie prekes uzsisakykit per barbora atves i namus ir iki duru atnes nereiks niekur eit ir nereiks verkt as tik uz kasas ir greita ir patogu lietuviai siais laikais ispindeje iki begalybes bijo subines ir rankas pajudint atrodo kad jums jos nutruks laiko neturi bet stumdosi prie pardaveju slykstus zmones tie lietuviai
Kad jus uz savitarnas, puiku, ten ir apsipirkit, bet turi but ir pasirinkimas, o ne tai, kad kazkam patogu savitarnoj, tai ir visi kiti turi apsipirkt savitarnoj.Galvokit ka rasot, pasaulio bamba.
Labai naujoje Maximos parduotuvėje,trūksta tvarkos. Kaip visada vėluoja akciniai leidiniai,todėl žmonės ne pasinaudoja akcija. Dažnai sumaišytos kainos prekių. Antradienį dar nėra naujų prekių, kurias reklamuoja. Senoje Maximoje didesnė tvarka.
Aš tankiai perku maksimoj tai pat ir norfoj nors tankiai siūlo nuolaidas maksimoj bet sudėliojus mano krepšelio už mekstamas prekias gaunasi kad išleidžiu maksimoj bent 15% 20 % daugiau negu norfoj
Tikrai taip, pastebejau ir as.
Labai dažnai jau klaidos tame prekybos tinkle pasitaiko, tik pirkėjai nesiskundžia, teisybės neieško, nusispjauna, ir viskas. O kai paaiškėja suktybės, tai labai gražiai sugebama atsiprašyti, paaiškinti, kažkam suversti kaltę. Ne Maxima kalta, o aplinka. Įvyko akcijų susidubliavimas, štai kas kaltas. Keista, bet tokia susidubliavimai vis būna nenaudai pirkėjų.
Tubio viešųjų ryšių moterytės galėtų pasimokyti, kaip reikia mokėti profesionaliai išsivartyti iš lažos. Kažkaip vėl pradėjau pasitikėti Maxima. imu aciu kortelė ir einu pirkti kefyro su nuolada.
Susisiekite tiesiogiai su Mumis!!!!manau kad jei tik su Maksimos trach tibidokais bendrausi-tai niekad nieko nebus…o apie atsiprasyma-tai cia dabar kai iskilo tai ir atsiprase…
Kazkodel nepaima maziau,bet daugiau,idomios sistemos klaidos,kekiancios daug klausymu.
Norfoje Vilniaus g. buvo net keli suolai , po to liko vienas. Pagaliau ir tas dingo. Matomai kažkas pasakė , kad ten autobuso laukiantys pensininkai gadina parduotuves vaizdą. Galėtų būti ne suolas, o tik kėdes , kad kas nors nesugalvotų prigulti, jei tik čia problema.
apsimyzes gulesi, kam tau kede jei klyno nelaikai.