Anykščių rajono savivaldybė rengiasi organizuoti komunikacijos kampaniją apie vykdomą projektą „Change(K)now!“.
Savivaldybės viešųjų pirkmų plane numatyta, kad šiai kampanijai bus išleista apie 5 tūkst.800 Eur.
Kaip skelbia savivaldybė, projekto metu planuojama išbandyti indų, skirtų maistui išsinešti, depozitinę sistemą dešimtyje Anykščių miesto centre esančių kavinių ir restoranų. Projekto veiklos apims ne tik pačių maisto indų dizaino sukūrimą ir gamybą, bet ir projekto laikotarpiu vyksiančias komunikacijos kampanijas, mokymus, kūrybines dirbtuves, į kurias įsitraukti bus kviečiami ir gyventojai.
Kas savyvaldybėje vadovauja ir kas tokias įdėjas siūlo, įdomu būtų sužinoti. Galvojau, kad meras ir vicemerai ūkiški žmonės, bet tikriausiai vadovauja architektė, kaip buvo ankstesnėje kadencijoje.
„Change(K)now!“.O lietuviškai jau nebemokame .Tai bent vertimą parašykime.
Dar ne vakaras….
Matyt merga, kurią į Kiniją meras vežės, ir kurios paieškos buvo paskelbtos vėl įsidarbino
Jėzusmarja! Jei reklamos kampanija 5 tūkstančiai! Tai strategija bus bent 50. Ką jie daro su mūsų pinigais? Vis dar tylėsim?
Reklama ekonomikos variklis. Net ir politinėje veikloje daug investuojama į reklamą, kurios vaisius po to renkame ir sėklas beriame į naują dirvą.
– čia audringi plojimai… 🙂