
Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento iniciatyva nuo balandžio 11 d., paskambinus tel. 0 707 56 880, gyventojams bus atsakoma į juos dominančius civilinės saugos klausimus. Gyventojai galės pasitarti su civilinės saugos pareigūnais, kaip pasirūpinti savo saugumu ekstremaliųjų situacijų metu.
Šiuo telefonu taip pat bus teikiama informacija ir konsultuojant asmenis bei ūkio subjektus priešgaisrinės saugos klausimais. Visi skambučiai šiuo numeriu yra nemokami.
Ateityje konsultavimo tvarka bus tobulinama.
Daugiau informacijos, kaip pasirengti ekstremaliosioms situacijoms galima rasti interneto svetainėje https://lt72.lt/ ir mobiliojoje programėlėje LT72.
Naujausios Vidaus reikalų ministerijos inicijuoto reprezentatyvios gyventojų apklausos duomenimis, per penkerius metus nuo 48 iki 52 proc. išaugo tų, kurie žino, kaip elgtis stichinių ar žmogaus sukeltų nelaimių metu. Net 90 proc. šalies gyventojų gauna trumpuosius perspėjimo pranešimus, 53 proc. turi maisto atsargų 72 valandoms, 36 proc. žino artimiausios priedangos vietą.
Eilinis pinigų švaistymas niekalams. Jei kada ir ateitų toji visų kartojama X valanda, nepadėtų nei mobiliosios programėlės, nei konsultaciniai telefonai. Kur tinkamai įrengtos slėptuvės, kokiomis transporto priemonėmis būtų evakuojami žmonės, kur medikų brigados? Gal valdžia Vilniuje savimi ir pasirūpintų, tik ne provincijos gyventojais.
Pinigu plovykla
AS jau isploviau savus.