
Panevėžio miestas penktadienį pristatė naują miesto ženklą – „Panevėžys. Kaip mes“.
Kaip teigiama penktadienį išplatintame savivaldybės pranešime, tai ne tik šūkis ar logotipas, o šiuolaikiškas miesto identitetas, atspindintis panevėžiečių kūrybiškumą, darbštumą, ambicingumą, pagarbą tradicijoms ir drąsą kurti ateitį.
„Turėti aiškią miesto vizualinę tapatybę – šiandien ne prabanga, o būtinybė. Miesto ženklas – tai bendruomenės vertybių atspindys, kvietimas veikti, stiprinti ryšį su miestu ir vienas kitu. Džiugu, kad panevėžiečiai tiki savo miestu ir nori būti jo sėkmės dalimi – būtent tai ir veda Panevėžį į priekį. Juk Panevėžys – tai mes. Kaip mes“, – pranešime cituojama Panevėžio miesto merė Loreta Masiliūnienė.
Pasak savivaldybės, naujasis ženklas žymi kryptingą miesto žingsnį – siekį būti dar geriau matomu tiek nacionalinėje, tiek tarptautinėje erdvėje, atpažįstamu, aiškiai save pristatančiu ir įtraukiu bendruomenei.
„Panevėžys ilgą laiką neturėjo vientiso, profesionaliai sukurto vizualinio identiteto, kuris padėtų vieningai reprezentuoti miestą viešojoje erdvėje. Didėjant konkurencijai tarp miestų dėl investicijų, talentų ir turistų, aiški miesto žinutė tampa neatsiejama jo augimo dalimi“, – rašoma pranešime.
Miesto pozicionavimą sukūrė agentūra „The Critical“, o miesto ženklo vizualinį identitetą – dizaino studija „Taktika“.
Į kūrybinį procesą savivaldybė taip pat teigia įtraukusi šimtus panevėžiečių, kurie dalyvavo apklausose ir fokus grupėse.
Kaip BNS informavo savivaldybės komunikacijos skyrius, naujojo miesto identiteto ir ženklo parengimas kainavo 26,5 tūkst. eurų.
Pasak dizainerio Manto Rimkaus, kuriant ženklą buvo ieškoma natūralios, miestui būdingos simbolikos, tam pasitelktas Nevėžio upės motyvas – kaip gyvybės, vienybės ir judėjimo simbolis.
Taip pat vizualizacijose vyrauja raudona ir vyšninė spalvos, siejančios Panevėžį su jo istoriniu paveldu ir raudonų plytų architektūra.
eta karašo, byl tam