Lietuvos socialdemokratų partija (LSDP) toliau ieško kaltųjų dėl nenusisekusių rinkimų. Pirmadienį LSDP elitas pirštu bedė į vieną Lietuvos reklamos rinkos lyderių. Socdemų nepasitenkinimą kelia kompanija „Milk Agency“, kurios pagrindinis „darbdavys“ rinkimų kampanijos metu buvo LSDP kandidatas į prezidentus ir Europos Parlamento (EP) rinkimų sąrašo lyderis Zigmantas Balčytis.
Partijos elitas nepatenkintas Z. Balčyčio „darbo pokalbio“ reklamų serija ir daugelis kitų vizualinės reklamos sprendimų – „Milk Agency“ kūrinys. Kaip DELFI teigė LSDP atsakingasis sekretorius Gintautas Paluckas, pirmadienį prezidento ir EP rinkimų rezultatus aptaręs partijos elitas nutarė, kad reklamos kūrėjų darbas galėjo būti viena iš nesėkmingo pasirodymo rinkimuose priežasčių. „Buvo (partijos – DELFI) valdybos ir frakcijos išplėstinis posėdis. Buvo kalba apie agitacinę kampaniją, t. y. apie reklaminę medžiagą, apie reklamos agentūrą. Buvo priekaištai tiek lankstinukams, tiek stendams, praktiškai viskam – visai vizualinei medžiagai. Ir klipai nepatiko. (…) Buvo aptariama bendradarbiavimo su reklamos agentūra kokybė. Ir, atitinkamai, agitacinės medžiagos kokybė“, – kalbėjo G. Paluckas. Sykiu politikas pažymėjo asmeniškai neskubantis teisti „Milk Agency“ dėl paslaugų kokybės. Pasak jo, Z. Balčyti konsultavusiai viešųjų ryšių agentūrai „VIP viešosios informacijos partneriai“ priekaištų nebuvo.