
Pamatęs po atitvaru lendantį ir iš paskos dviratį tempiantį žmogų, gali pakraupti bet kuris jautresnių nervų vairuotojas. Tačiau tokį reginį kartas nuo karto galima pamatyti už kelis milijonus litų šiuolaikiškai ką tik suremontuotame krašto kelyje Anykščiai – Troškūnai, kur projektuotojai ir kelininkai gal pamiršo pasirūpinti dviratininkais ir padaryti perėją ties keliu į pirmąją Vikonių kaimo gyvenvietę.
„Išvažiavus iš Anykščių į Troškūnus viskas tvarkoje iki to kelio į pirmąją Vikonių gyvenvietę, – pastebėjo Vikonių kaime gyvenantis dviratinkas. – Jeigu aš važiuoju įrengtu dviračių taku, tai ties keliu į Vikonis sukti neleidžia atitvaras, tad turiu dar apie pusantro šimto metrų važiuoti link Troškūnų, kol baigiasi atitvaras ir grįžti atgal keliu, kuriuo skrieja automobiliai. Jeigu į kelią iš dviračių tako išsuksiu prieš prasidedant atitvarui, vėlgi turėsiu apie du šimtus metrų nesaugiai važiuoti keliu, kuriuo važiuojančių mašinų vairuotojai man signalina, kodėl dviračių taku nevažiuoju. Kol to atitvaro nebuvo, dar ir keliu važiuoti nebuvo baisu, nes mašinos galėjo nebent į griovį nustumti, dabar gi jos mane gali sutraiškyti į atitvarą. Man saugiausia privažiuoti savąjį kelią dviračių taku, tuomet įsitikinti, kad nė iš vienos pusės neatvažiuoja automobilis ir lipti per atitvarą, o dviratį persitempti po juo. Šitaip daro net Vikonių kaimo moterys“, – sakė vikonietis, siūlydamas, kol neįvyko nelaimė, šią, jo nuomone, kelininkų klaidą ištaisyti.
Daugiau – antradienio „Anykštos“ „Ratuose“.
851686 522101Fantastic artical, I unfortunately had some difficulties printing this artcle out, The print formating looks a bit screwed more than, something you might want to look into. 16778