Vieną iš 7 Lietuvos egzorcistų, kunigą Arnoldą Valkauską ne tiek suglumino Whydoto daina, kiek neadekvati kultūros veikėjų reakcija į teisėsaugos veiksmus prieš autorių. „Jeigu dainoje būtų raginimas daužyti negrų galvas į sieną, žydų galvas į sieną ar gėjų galvas į sieną, manau, būtume išgarsėję pasaulyje ir tokio atgarsio sulaukę, kad ne tik Lietuva sureaguotų. Tačiau žodžiai apie vaikų galvų daužymą į sieną vertinami kaip saviraiška“, – stebėjosi dvasininkas, klausdamas, kokia tada mūsų kultūra.
Žvelgiant iš krikščioniškos pozicijos, Šėtonui adresuotas prašymas paimti mano sielą, egzorcisto įsitikinimu – satanizmo propaganda: „Savęs pašventimas šėtonui, be jokios abejonės, turės akivaizdžias pasekmes tiems, kurie dainavo kartu sąmoningai ar nesąmoningai. Žmonės gal nesupranta, ką daro, tačiau tai jau malda piktajai dvasiai“. O jeigu – tik žodžiai? Kuo realiai rizikuoja tai girdintys ar kartojantys tekstą? Kunigo įsitikinimu, žodis nėra šiaip sau, jis turi pasekmes, todėl žmogus turi galvoti, ką kalba. „Jeigu mes vienas kitą pasiunčiame ant trijų raidžių, į tai reaguojame, tai niekur nedingsta. Mes verbalizuojam savo vidų ir tai ne tik šiame pasaulyje turi pasekmes“, – pabrėžė kun. A. Valkauskas.Pačiam kun. A. Valkauskui vaizdo klipas kvepia satanizmu, ypač įvykių, kur mergaitės supjaustė kitą mergaitę kontekste: „Pasaulyje vyksta mistinis judėjimas ir kyla esminis klausimas, ko ta daina siekiama?“Anot kun. A. Valkausko, tik nesuprantantiems atrodo juokai, kai kreipiamasi į šėtoną kaip asmenį: „Tai ne tik garbinimas, bet ir prašymas naikinti. Žiūrint teologiškai, vaikai – švariausia žmonijos dalis, neturinti apsaugos. Ir jei prašai šėtono galios naikinti tuos, kurie negali apsiginti, iš tiesų prašai galios būti visišku naikintoju, kitaip – susivienijimo su piktąja dvasia, tapimo jos įrankiu. Todėl šiuo atveju drąsiai būtų galima kalbėti ir apie nacizmo, NKVD metodų propagavimą“.
954111 216476Just wanna input on couple of general things, The web site design is perfect, the articles is quite fantastic : D. 674383