Paaiškėjus, kad skandalingąjį Druskininkų leidinį „Mano Druskininkai“ valdo buvęs Anykščių rajono meras Darius Gudelis, kuris buvo socialdemokratų konsultantas 2014 metų prezidento ir Europos Parlamento rinkimuose, 15min.lt išsiaiškino, kad leidinio įsigijimo istorija taip pat paini.
Portalas rašo, kad Druskininkų švietimo centro leistas, o Druskininkų „Aqua“ parko gausiai finansuotas ir nemokamai dalintas, laikraštis „Mano Druskininkai“, Švietimo centro vadovo įsakymu, buvo uždarytas, o ne parduotas. Centras nei į leidinio pavadinimą, nei į laikraštį ar interneto svetainę, teisių neišsaugojo. Kartu nutrūko ir sutartys su partneriais, o jų sumos įspūdingos. Pavyzdžiui, teigiama, kad vien už socialdemokrato mero Ričardo Malinausko vadovaujamos savivaldybės veiklos propagandą skleidusio leidinio „Mano Druskininkai“ spausdinimą iki 2017 metų rugsėjo, spaustuvei turėjo būti sumokėta 476 tūkstančiai litų (sutartis sudaryta dar iki euro įvedimo). Iki nutraukiant leidybą, spaustuvei sumokėta per 38 tūkstančius eurų. Tiesa, pastebi portalas, leidinį ir toliau spausdina ta pati spaustuvė.
Buvusį Anykščių merą liberalą cituoja 15min.lt. Portalas rašo, kad D.Gudelis teigia, jog Druskininkų savivaldybei priklausiusį leidinį įsigijo iš šios redakcijos darbuotojų: „Modelis yra prekės ženklo perėmimas. Į mane kreipėsi to laikraščio redaktorė Laima Rekevičienė. Siūlė investuoti ir leisti kartu tą leidinį. Kai Švietimo centras nutraukė leidimą, ji perėmė tas teises, kaip suprantu. Ji pas mane atėjo kaip teisių savininkė“, – 15min.lt komentavo D.Gudelis.
Buvęs meras pasakojo, kad jo verslo planas buvo laikraštį dalinti nemokamai. D.Gudelis pripažįsta, kad leidinys ir toliau gauna vandens parko paramą, tačiau sumos teigė negalintis nurodyti.
„Matyt, neįvertinau iki galo tos politinės konkurencijos. Yra trys laikraščiai Druskininkuose ir radijo stotis. Ir jie ne tik tarpusavyje konkuruoja dėl reklamos davėjų pinigų, bet konkuruoja ir politiškai. Čia gal ir neįvertinau iki galo. Ekonominė logika man susidėliojo, kad nemokamas savaitraštis sanatorijų klientams yra geras kanalas reklamdaviams. Bet ta politinė ir vietinė specifika… šiek tiek neįvertinau“, – atsiduso D.Gudelis“, – rašo 15min.lt.