![](https://www.anyksta.lt/wp-content/uploads/2017/01/49904_65009_regular_herbas.jpg)
Anykščių rajono savivaldybės administracija paskelbė gyventojų apklausą. Išanalizavusi žmonių atsakymus, savivaldybė sieks užtikrinti kuo geresnę asmenų aptarnavimo ir jų prašymų nagrinėjimo kokybę.
Klausimai:
Kaip dažnai Jums tenka lankytis viešojo administravimo įstaigose, kurios teikia administracines paslaugas (pvz., VMI, Sodra, Socialinių paslaugų centras ir t. t.)?
Kaiip dažnai Jums tenka lankytis Anykščių rajono savivaldybėje?
Kaip vertinate aptarnavimą Anykščių rajono savivaldybėje, lyginant su kitomis Anykščiuose esančiomis viešojo administravimo įstaigomis?
Kokiais klausimais dažniausiai kreipiatės į Anykščių rajono savivaldybę?
Ar teko rašyti prašymą (pareiškimą, skundą) Anykščių rajono savivaldybės administracijai arba Merui?
Kokiu būdu pateikėte prašymą (pareiškimą, skundą)?
Jeigu teikėte prašymą (pranešimą, skundą), ar Jūs likote patenkintas savivaldybės administracijos atsakymo pateikimo terminais?
Ar Jums pakanka informacijos dėl administracinių paslaugų teikimo elektroniniu būdu?
Kaip vertinate Anykščių rajono savivaldybės administracijos darbuotojų, su kuriais Jums teko bendrauti ar prašyti paslaugos, paslaugumą ir mandagumą?
Jeigu teikėte prašymą (pranešimą, skundą), ar Savivaldybės darbuotojams pavyko išspręsti Jūsų problemą?
Ar pasitaikė atvejų, kuomet Savivaldybės administracijos darbuotojas užuominomis leido suprasti, kad Jūs turite jam atsidėkoti?
Ar teko dėl tos pačios problemos kreiptis į kitas institucijas?