
Praėjusių metų vasarą „Swedbank“ pristatyta nauja atsiskaitymų technologija– bekontaktės mokėjimų kortelės Anykščiuose „streikuoja“. Pirkėjai skundžiasi, kad su tokiomis mokėjimo kortelėmis atsiskaityti prekybos centre „Maxima“ pavyksta gan retai.
„Tokiu atveju, kol kas rekomenduojame atsiskaityti įprastu būdu, paslaugos teikėjas turėtų šią problemą išspręsti artimiausiu metu“, – apie problemą informavus, rekomendacijas pateikė „Swedbank“ atstovai.
Po kelių mėnesių „Swedbank“ informavus, kad problemos su bekontaktėmis kortelėmis tęsiasi ir toliau, atsakymas buvo jau visai kitoks.
„Deja, iš mūsų pusės nieko atlikti negalime, kadangi kortelių skaitytuvus (jų atnaujinimą į bekontaktčius, ir t.t.) kuruoja atsiskaitymo vieta. Sutrikimų su kortelėmis ir banko funkcijomis- neturime“, – informavo „Swedbank“.
Atsiskaitant už mažiau nei 10 eurų, bekontaktę mokėjimo kortelę pakanka tik priglausti prie kortelių skaitytuvo, PIN kodo įvesti nereikia. Anksčiau skelbta, kad greitesni atsiskaitymai prekybos vietose padės mažinti eiles, o prekybininkams leis padidinti klientų srautų pralaidumą, tačiau Anykščiuose nusprendus pasinaudoti naujomis technologijomis, dažniausiai tenka susidurti su priešingu efektu.