1 000 perkamiausių prekių už mažiausią tarp keturių didžiųjų tinklų rastą įprastą kainą. Toks „Maximos“ „Mažos kainos garantijos“ pažadas jau leido pirkėjams per šiek tiek daugiau nei mėnesį sutaupyti beveik 750 tūkst. eurų. Bent po vieną prekę su garantuojama maža kaina įsigijo absoliuti dauguma prekybos tinklo pirkėjų, o daugiausia sutaupė tie, kurie „Maximos“ parduotuvėse pirko vaisius, daržoves, pieno ir mėsos produktus, pažymėtus specialiu kampanijos ženklu.
„Šiandien vartotojui svarbi ne tik prekės kaina, bet ir jos kokybė, skoninės savybės, patikimumas, prekinio ženklo žinomumas, produkto kilmės šalis. Jis renkasi produkto vertę, ne tik kainą. „Mažos kainos garantija“ leidžia pirkėjams įsigyti jų pamėgtus, perkamiausius produktus už itin gerą kainą visose „Maxima“ tinklo parduotuvėse“, – sako Vilma Drulienė, „Maxima LT“ Pirkimų departamento vadovė. Suskaičiuota, kad prekės iš „Mažos kainos garantijos“ sąrašo pirkėjų krepšeliuose sudaro 26,5 proc. visų pirkinių.
Pasak V. Drulienės, per pusantro mėnesio, kurio metu kainos stebėtos keturiuose didžiausiuose prekybos tinkluose „Rimi“, „Iki“, „Lidl“ ir „Norfa“, „Maximos“ parduotuvėse mažintos daugiau nei 150 produktų kainos. Likusių 850 prekių iš tūkstančio perkamiausių kainos „Maximos“ parduotuvėse jau buvo tokios pat arba mažesnės negu kituose didžiuosiuose prekybos tinkluose. Per daugiau nei mėnesį dalies prekių kainas „Maxima“ keitė net iki dešimties kartų. Iš to prekybos tinklo atstovai daro išvadą, jog konkurentai reagavo į „Maximos“ veiksmus ir konkuruodami taip pat mažino kai kurių prekių kainas.
„Reagavo ne tik konkurentai, matome, jog ir pirkėjai įvertino „Mažos kainos garantijos“ naudą. Daugiausia sutaupė tie, kurie pirko daug daržovių ir vaisių, pieno produktų ar mėsos gaminių, pažymėtų „Mažos kainos garantijos“ ženklu, nes būtent šie produktai iki šiol pigo daugiausiai ir dažniausiai. Pavyzdžiui, daugiau nei 30 proc. pigo svogūnai, burokėliai, smulkiavaisiai pomidorai ir virtos „Mažylių“ dešrelės, po 16 proc. pigo raugintos „Gamtos“ pasukos ir „Rokiškio“ brandintas sūris, kiek daugiau nei dešimtadaliu mažinta 9 proc. riebumo „Mū“ varškės kaina. Ir čia tik keletas pavyzdžių, kiek galėjo sutaupyti „Maximos“ pirkėjai“, – vardijo „Maxima LT“ atstovė.
Kampanija „Mažos kainos garantija“ startavo vasario 21 dieną. Jos tikslas yra užtikrinti nuolat mažas 1 000 perkamiausių produktų kainas, kad būtent „Maxima“ prekybos tinklo parduotuvėse jos būtų ne didesnės nei keturiuose prekybos tinkluose „Iki“, „Norfa“, „Lidl“ ir „Rimi“.
Užsak. Nr. 437