Nuo lapkričio 1-os dienos kelininkus „ištiko“ reforma. Anykščių kelių tarnyba nebėra „Utenos regiono keliai“ padalinys. Kelininkai turės derinti darbus su kitų rajonų kolegomis ir po kelių metų pertraukos anykštėnai vėl prižiūrės kelio Kaunas-Utena-Zarasai ruožą.
Kad pasikeitė pavadinimas ir pavaldumas, nereiškia, kad Anykščiuose nebeliko kelininkų. Nuo lapkričio šalies kelius prižiūrinčios įmonės sujungtos į vieną valstybinę įmonę „Kelių priežiūra“. Todėl nuo šiol Anykščių kelininkai vadinsis Valstybinės įmonės „Kelių priežiūra“ Anykščių kelių tarnyba. Tarnybai ir toliau vadovaus ligšiolinis vadovas Dalius Stasiukonis.
„Kaip taip atsitiko? Buvo Vyriausybės sprendimas iš visų dešimties regioninių įmonių ir „Automagistralės“ padaryti vieną valstybinę įmonę, kuriai priklausys visos kelių tarnybos, o jų, atrodo, yra 44. Tai ir buvo padaryta. Nuo lapkričio 1-os visi „in corpore“ su visais žmonėmis, visa technika perėjome į tą valstybinę įmonę. Dabar esam nebe regiono padalinys, o valstybinės įmonės „Kelių priežiūra“ kelių tarnyba, o regioninės įmonės, kurios buvo, dabar yra padaliniai“, – pasakojo Anykščių kelininkų vadovas.
Kaip „Anykštai“ sakė D. Stasiukonis, jis kol kas nežino, kokie bus pasikeitimai reformavus kelininkų struktūrą, tačiau šiam žiemos sezonui kokių nors reikšmingų permainų kelių priežiūroje, jo žiniomis, nenumatoma.
„Galbūt galima vienintelį dalyką paminėti kas keisis –turėsim pasirašyti suderinimą, kad rajonų kelių sandūrose su aplinkiniais rajonais (Panevėžiu, Kupiškiu, Rokiškiu ir kitais) mūsų ir jų barstytuvai susitiktų maždaug vienu metu. Pavyzdžiui, jei nuo Ukmergės link Radiškio važiuos barstytuvas, tai nuo Radiškio turės laukti mūsų barstytuvas, kad nebūtų didelių skirtumų. Žmonės teisingai skųsdavosi, ypatingai mus linksniuodavo, nes sakydavo, kad važiuoji iš Panevėžio arba Kupiškio į Anykščius – o Anykščiai apsileidę visada. Tačiau kai kiti važiuoja per Anykščius, sakydavo, kad kaip Anykščiai gerai tvarkosi, o kitų rajonų kelininkai miega. Kad šito dalyko nebūtų, dabar derinam laiką, kada barstytuvai turi susitikti rajonų sandūrose“, – kad kelininkai turės derinti darbus rajono pakraščiuose, kalbėjo tarnybos viršininkas.
Anykščių kelininkai nuo spalio vidurio vėl prižiūri ir 25 kilometrus Kaunas-Utena-Zarasai kelio dalį, esančią Anykščių rajone. 2013 metais ši kelio dalis iš anykštėnų buvo paimta ir ją prižiūrėjo Utenos kelininkai.
Anykštėnai kelius šią žiemą prižiūrės naudodami 6 automobilius su smėlio–druskos mišinio barstytuvais: „Jie išdėlioti taip, kad vos spėjam nustatyto laiko limito rėmuose nubarstyti, mes esame ant ribos ir dėl žmonių, ir dėl technikos kiekio. Esant ekstremalioms orų sąlygoms kelininkai gali nespėti, – baiminosi D. Stasiukonis.
„Kol kas nustatytuose rėmuose turim suspėti ir pabarstyti, ir nuvalyti taip, kaip yra numatyta pagal priežiūros lygius, bet jei bus ekstremalios sąlygos, visko gali būti. Sunku prognozuoti, bet jei snigs ilgiau nei 6 valandas arba 24 valandas pustys, be abejo, bus kažkur sutrikimai, bet bent jau pagrindinių kelių pravažumą tikrai turėsim užtikrinti“, – teigė D. Stasiukonis.
D. Stasiukonis atkreipė dėmesį, kad kelininkų darbas labai priklauso nuo technikos būklės: „Jei technika genda, kyla problemos. Mūsų seniausias automobilis – barstytuvas turbūt 12–13 metų, tai iš esmės tokie automobiliai jau yra supuvę, nes druska per 2 – 3 metus paveikia metalą, rėmus ir kitas detales“, – kad kelininkų automobiliai dėl metalo koroziją skatinančios druskos itin sparčiai dėvisi, pasakojo viršininkas.
56204 71765Safest messages, or a toasts. are normally launched at one point during the wedding but are likely to just be hilarious, humorous to unusual as nicely. very best man jokes 936570