Lietuvos gyventojai vis aktyviau apsiperka Kinijos elektroninėse parduotuvėse. Prognozuojama, kad artimiausiais metais augimo tempai išliks ypač dideli ir sieks 50 proc. per metus, į tai turėtų sureaguoti vietos prekybininkai, rašo „Verslo žinios“.
„Kinijos internetinės parduotuvės visame pasaulyje užima vis didesnę vartojimo rinkos dalį, todėl darome prielaidą, kad atitinkamai augs ir siuntų skaičius į Lietuvą“, – dienraščiui sakė siuntų bendrovės „Omniva LT“ vadovas Simonas Bielskis.
VŽ teigimu, 2016 metais „Omniva LT“ siuntų skaičius iš Kinijos siekė 70 tūkst., o šiemet vien sausį ir vasarį – 44 tūkst. Per Lietuvos paštą iš užsienio į Lietuvą gaunamų pašto siuntų srautas pernai, palyginti su 2016 metais, išaugo penktadaliu, o kas antroje iš siuntų – Kinijos e. parduotuvėje įsigytas pirkinys.