Apie 60 proc. vilniečių, kurių mamos gyvena kitame mieste, susitinka nuo 1 iki 3 kartų per mėnesį, o kauniečiai ir klaipėdiečiai su mamomis matosi dažniau, tačiau kartu praleidžia mažiau laiko.
Įdomu ir tai, kad net 65 proc. kitame mieste nei jų tėvai gyvenančių lietuvių atvyksta pas savo mamas taip pat tik kelioms valandoms – nepasilieka nakvoti, pabendravę išvažiuoja į savo dabartinius namus. 35 proc. respondentų pabūna kiek ilgiau – nuo 2 iki 3 dienų.
Tyrimo sumanytojai, paklausti, kas lemia tokią statistiką, sako, jog intensyvus gyvenimo tempas priverčia sutrumpinti vizitą pas mamą – laiką pasiglemžia buitiniai rūpesčiai, įtemptas darbo krūvis, asmeniniai reikalai bei laisvalaikio iniciatyvos.
„Atsižvelgdami į šiuos, daug pasakančius rezultatus, sugalvojome vykdyti socialinę akciją „Pasimatymas su mama“. Jos metu kviečiame žmones skirti daugiau laiko savo mamoms ne tik Mamos dienos proga, bet ir kitomis dienomis. Ruošdamiesi šiai akcijai, atrinkome mamoms ir jų vaikams tinkamų paslaugų asortimentą, skirtą išskirtiniam pasimatymui su mama, – nuo restoranų, ekskursijų, trumpų kelionių iki SPA procedūrų bei viešbučių“, – socialinės akcijos idėją pristato UAB „Beta Media“ vadovas Raimundas Adomaitis.
Jis ragina prie šios iniciatyvos jungtis ne tik Lietuvoje gyvenančius. „Visi galime skleisti žinią apie tai, kad geriausia dovana mamai – laikas skirtas jai, laikas skirtas mūsų artimiesiems. Užsienyje gyvenantys lietuviai su savo mamomis matosi itin retai – 60 proc. tyrime dalyvavusių asmenų savo mamoms skiria savaitę per metus. Reiktų turėti omenyje, kad įprastai šį laiką mamoms tenka dalintis ir su kitais žmonėmis, nes į Lietuvą grįžę tautiečiai įprastai čia turi daug reikalų – apsilanko pas medikus, susitinka su draugais bei kitais giminaičiais“, – apžvelgia socialinės akcijos „Pasimatymas su mama“ organizatoriai.
Akcija „Pasimatymas su mama“ vyksta nuo gegužės 3 d. Jos metu dalyviai socialiniuose tinkluose raginami naudoti grotažymę #PasimatymasSuMama.
„Džiugu, kad susipažinę su liūdinančiais tyrimo duomenimis, dauguma mūsų partnerių taip pat nusprendė palaikyti akcijos idėją – dabar ji keliauja iš lūpų į lūpas. Tikime, kad mamos sulauks vis daugiau dėmesio iš savo vaikų, o mūsų sugalvota socialinė akcija bus tęsiama ir kitais metais“, – viliasi UAB „Beta Media“ marketingo vadovė Inga Girdenienė.