Per dešimt šių metų mėnesių vaistinių reklamos rinka augo 68 proc. ir pagal investicijas į reklamą iškopė į trečią vietą – vaistinių reklama rikiuojasi po parduotuvių tinklų ir prekybos centrų, remiantis „Kantar TNS“ duomenimis, rašo „Verslo žinios“.
Šiemet vaistinių segmentas sudarė 5,1 proc. visų investicijų, pernai – 3,2 proc. ir buvo penktoje vietoje po prekybos tinklų, centrų, ir telekomunikacijos kategorijų. „Kantar TNS“ reklamos monitoringo vadovės Giedrės Juronienės teigimu, vaistinių reklamos išlaidų augimas suintensyvėjo šių metų vasarį, o birželį ir spalį jos išaugo net 2,3 karto.
Anot jos, reklamos augimą, tikėtina, lėmė dar pernai prasidėjusios ir gegužę pratęstos diskusijos dėl vaistinių reklamos draudimo. „Verslo žinių“ kalbinti vaistinių tinklai augimą labiau sieja su sustiprėjusia konkurencija, didesnėmis investicijomis į sveikos gyvensenos segmentą.
Daugiausia – dvigubai – per dešimt šių metų mėnesių augo „Eurovaistinės“ reklamos apimtys, „Camelia“ vaistinės – 52 proc., Gintarinės vaistinės – 63 procentus.
373332 836819I believe this website has got some really exceptional information for every person : D. 881001