![](https://www.anyksta.lt/wp-content/uploads/2019/03/63500_87571_regular_fergiziene.jpg)
Perskaičiau 2018 m. mero K.Tubio ataskaitą apie atliktus darbus. Ko pasigedau. Nė žodžio apie daugiabučių administravimą. Iš S.Obelevičiaus gavote labai blogą palikimą. Dar kartą perskaitykime tikrinimo medžiagą.
2009-09-30 gavau atsakymą iš Anykščių rajono savivaldybės administracijos po to, kai buvo atliktas Vidaus auditas UAB” Anykščių komunaliniame ūkyje” Dėl daugiabučių namų administravimo ir eksploatavimo .”Nėra atskiros sąskaitos, o pinigai maišomi su visais už paslaugas gaunamus pinigus .Nėra buhalterio, kuris tvarkytų gaunamas įmokas. Sukauptų pinigų komunalininkų sąskaitoje nėra, nes metų gale juos reikėtų rodyti kaip pelną, nuo kurio reikėtų mokėti 25 proc. mokesčių. Reikėtų išaiškinti kieno kišenėse nusėda namo eksplotavimui skirti pinigai, žinoma, jei tai įmanoma.
Toliau rašoma ” Daugiabučių namų eksplotavimui (priežiūrai) skirtos lėšos panaudojamos neefektyviai. Santechniko budėjimo valanda kainuoja 25,61 Lt. Per parą budėtojui sumokama 614,64 Lt. Vieno santechniko išlaikymas kainuoja apie 31 000 Lt. „(Santechnikų yra 3.)Pagal audito duomenis elektrikų budėjimas 2008 m. kainavo 17310 Lt., … kadangi šiose sąskaitose yra ir Bendrovės uždirbtos lėšos, tai atskirti jas nėra galimybės….. Tikrąją padėtį būtų galima nustatyti, jei eksploatavimo lėšos būtų laikomos atskiroje banko sąskaitoje” Raštą parašė auditą atlikęs E. Cimbalistas, pasirašė Anykščių administracijos direktorius Vilius Juodelis.
2010-03-20 Anykščių rajono savivaldybės Kontrolės ir audito tarnyba dėl namo administravimui mokėtų lėšų panaudojimą rašė. „UAB ‘Anykščių komunalinis ūkis” Atliktų darbų perdavimo – priėmimo aktai nepildomi. Atliktų darbų aktų suvestinėse darbai užfiksuoti nenurodant atliktų darbų dienos. Atsiranda atliktų darbų ir lėšų panaudojimo rizika. Realiai ar tikrai buvo atlikti darbai gali nustatyti tik teisėtvarkos organai. Dėl informacijos apie lėšų panaudojimą ir atliktus darbus J.Biliūno g.18 daugiabutyje kreiptis į namo išrinktą atstovą. J.Biliūno g.18 daugiabučio atsakingas už pinigų panaudojimą yra policijos darbuotojas R.Versinskas.
2013 m. Anykščių rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos kontrolierė Bronislava Šostuchiene patikrinusi daugiabučių namų administravimą rašo. Gyventojų mokamos administravimo įmokos po 0,11 Lt ( su PVM) už 1m² yra naudojamos aptarnavimo personalo darbo užmokesčiui ir socialiniam draudimui, ilgalaikio turto nusidėvėjimo ( amortizacijos), butų ūkio padalinio patalpų išlaikymo, draudimo su tipine veikla susijusiems mokesčiams (PVM, nekilnojamo turto, žemės mokesčio ir kita), bendraūkinio personalo, bendraūkinių patalpų išlaikymui.
Gyventojų mokamos eksploatavimo įmokos yra naudojamos namo bendrojo naudojimo objektų naudojimo ir priežiūros privalomųjų reikalavimų įgyvendinimui bei nuolatinei priežiūrai, siekiant išsaugoti ir išlaikyti gyvenamojo namo konstrukcijų ir inžinierinių sistemų savybes, atitinkančias esminius statinio reikalavimus.
Konkrečiai pasakyti, kas dirba, kiek ir už ką reikia mokėti, negalėjo.
Aptarnaujamas plotas 151745,28 m².
Meras Sigutis Obelevičius dirbo dvi kadencijas, gyventojai namų administravimui sumokėjo 1,7 milijonų eurų, dirbant dabartiniam merui Kęstučiui Tubiui sumokėjome 1,2 milijono. Būtų laikas tuos pinigus investuoti į daugiabučius. Reikėtų pakeisti pinigų rinkimo tvarką. Vilniečiai moka po 0,03 € už kv.m. o primoka , kai atlieka darbą. Anykščiuose sumoki šiandien, o paslauga bus suteikiama po 10 metų. Jeigu komunalininkai aplaidžiai veda pinigų ir darbų apskaitą, galima pritaikyti LR BK 222 str.
6084 872991Quite interesting information !Perfect just what I was looking for! 156007