Danijos „Royal Unibrew“ valdoma Lietuvos alaus gamintoja „Kalnapilio-Tauro grupė“ praėjusiais metais gavo 66,062 mln. eurų pajamų – 12,5 proc. daugiau nei 2018-metais, kuomet įmonės apyvarta siekė 58,693 mln. eurų.
Bendrovė praėjusiais metais uždirbo 1,614 mln. eurų grynojo pelno, kai 2018 metais buvo patirtas 113,5 tūkst. eurų nuostolis, nurodoma Registrų centrui pateiktoje 2019 metų ataskaitoje.
„Kalnapilio-Tauro grupė“ metiniame pranešime teigia, kad rezultatą lėmė augantis nealkoholinio alaus populiarumas, stiprėjanti pozicija gaiviųjų gėrimų rinkoje ir rekordiškai (26,7 proc.) išaugęs eksportas.
Bendrovė teigia, kad nors pati alaus rinka pernai mažėjo, ji pardavė 3,3 proc. daugiau alaus nei 2018-aisiais. Daugiausiai augo „Kalnapilio“ prekės ženklo alaus pardavimai – 13,3 proc.
„Kalnapilio-Tauro grupė“ nurodo, kad nors dėl COVID-19 pandemijos kyla neapibrėžtumų vertinant tolimesnes alaus vartojimo tendencijas, įmonė neigiamą koronaviruso poveikį tikisi atsverti efektyvinant produktų tiekimo grandinę, stiprinant pagrindinių prekės ženklų pasiekiamumą bei naujų produktų pasiūlą rinkoje.
Pernai metų pabaigoje „Kalnapilio-Tauro grupėje“ dirbo 311 darbuotojų (2018 metų pabaigoje – 305).
100 proc. „Kalnapilio-Tauro grupės“ akcijų priklauso Danijos „Royal Unibrew“.