
Paslaugų centralizacija – kankina senus žmones. Į „Anykštos” redakciją atėjąs Anykščių miesto Liūdiškių gatvės gyventojas Nikiforas Platovas prašė pagalbos – senyvas vyras rodė ESO pranešimą, pagal kurį jis už elektrą neva skolingas 64 eurus 92 centus bei atsiskaitymo knygelę, pagal kurią jis atrodytų už elektrą mokėjo tvarkingai. „Kur man kreiptis? Kaip rasti teisybę?” – klausė anykštėnas.
„Anykštos” žurnalistui paskambinus bendruoju ESO telefonu operatorė sakė, kad anykštėnas turi du galimus sprendimo būdus – važiuoti į artimiausią klientų aptarnavimo centrą, kuris yra Utenoje, arba pats paskambinti į ESO. Mat žurnalistas yra pašalinis asmuo ir jam informacija apie svetimo žmogaus skolas nėra teikiama. Bėda, kad pats N.Platovas telefonu negali susišnekėti dėl prastos klausos… „Teks važiuoti į Uteną – kitaip elektrą atjungs”, – dūsaudomas iš redakcijos išėjo senolis.