Aldona ŠIRVINSKIENĖ, labdaros ir paramos fondo „Baltasis balandis“ vadovė, literatė:„Klausimas, kiek atnaujinat muziejaus teritoriją būtų sujauktas jos autentiškumas? A.Vienuolio –Žukausko namas stovi ant kalno. Kad prasidėjus darbams po to jis neišsiskirtų ir nuo kalno nenuvažiuotų. Šito tai niekas nepaskaičiavo.“
Pirma, Lietuvoje nėra kalnų, o tik kalvos (prof. č. Kudaba), o muziejus yra tik ant poros metrų aukštumėlės, kur kam nors griūti nepavyktų ir labai norint. Antra, autentišką Baranauskų sodybą Vienuolis nugriovė (kelių pastatų foto yra išlikusi), trečia, klėtelės gaubtas yra didžiausias sodybos taršalas, nes jis visai kitos architektūros nei Vienuolio vila ir ne tiek parodo klėtelę, kiek ją užstoja, ketvirta, nesenais laikais pats muziejus gaubto langus aplipdė durna instaliacija, kad niekas nieko iš viso nebematytų (dabar šonai nuimti, bet visas priekis uždengtas), penkta, kvarcinis smėlis labai kietas, o puikiam socialiniame kultūriniame projekte numatyta labai negili pastatų po žeme talpa, šešta, Vienuolio namas turi gilų didelį rūsį, bet nuo jo niekas nenugriuvo.
Išvada, kai nieko apie tai neišmanai ir kalbi, tai yra neatsakinga demagogija.
muziejaus vietoje dabar. Bus dar didesnis jovalas, papildomai į žemę sukišus keletą milijonų. Nebuvo nei Vienuolis, nei Baranauskas (parašęs vieną poemėlę), nei Biliūnas pasaulinės literatūros milžinai. Daugiausia Anykščių istorijos eksponatų laikoma fonduose, o ne eksponuojama lankytojams. Gal reikėtų sudaryti sąlygas rodyti kuo daugiau sukauptų vertybių, o ne griauti vieną – statyti kitą.
Patys bukiausi zmones galvoja, kad tik jie galvoja, o niekas daugiau negalvoja, nors yra priesingai. Mistinis muziejines kalvos autentas isdarkytas sovietu ir darkomas pastaruoju metu: kur Vienuolio laiku sodybos geliu puikios klombos? Kur konktetus geliu audiniai? Is kur atsirado sovietiniai zvyro ar skaldos takai ir naujas takas i kalva, kai Vienuolio laikais jo nebuvo? Kodel vietoj sodo atkurimo pridaryta kazkokiu nesamoningu zolyneliu klombu salia gaubto, kuriu nebuvo Vienuolio laikais? Autento korta losia tie, kuriems nereikia to, kas pasaulio memorialinese sodybose yra klasika ir humanistine norma: ivairiapusiskos ekspozicijos, parodu ie edukacijos erdves, video sales, skaityklos su kava. O cia gi – muziejus net be galimybes prisesti ir wc.
Manau, didelė klaida,kad Anykščių konservatoriai neišrinko Aldonos Širvinskienės Anykščių konservatorių pirmininke,tai labai veikli,daug nuveikusi moteris.Manau daug,daug kartų vertingesnė už Gabrielę Griauzdaitę- Patumsienę.
Siūlau nugriauti Vienuolio namą ir pastatyti jo vietoje šiuolaikišką , daug stiklo. Šiandien Vienuolis tikrai būtų savo namą nugriovęs ir pasistatės modernu. Vykdykime jo norus.
Jeugu jo Ekselencija stikliniame name savo puikybę pristato visiems, tai ir Anykščiuose turi būti toks analogas. Žmonės iš Vilniaus geriau viską mato ir žino ko reikia, kad daugiau nudužhsių laisvų pakštelių palaidotume ant Šventosios kranto kalvos…
20a, devinto dešimtmečio pilietinio ugdymo pamokose aiškinio, kad TSRS valstybę gali valdyti ir melžėje, tai koks skirtumas, kad 21a literatė imasi aiškiti statybų klausimą nepriklausomoje, demokratinėje valstbėje? Idėjos autorius taip pat lituonistas, o ne statybininkas ir ne geologas.
Pirma, Lietuvoje nėra kalnų, o tik kalvos (prof. č. Kudaba), o muziejus yra tik ant poros metrų aukštumėlės, kur kam nors griūti nepavyktų ir labai norint. Antra, autentišką Baranauskų sodybą Vienuolis nugriovė (kelių pastatų foto yra išlikusi), trečia, klėtelės gaubtas yra didžiausias sodybos taršalas, nes jis visai kitos architektūros nei Vienuolio vila ir ne tiek parodo klėtelę, kiek ją užstoja, ketvirta, nesenais laikais pats muziejus gaubto langus aplipdė durna instaliacija, kad niekas nieko iš viso nebematytų (dabar šonai nuimti, bet visas priekis uždengtas), penkta, kvarcinis smėlis labai kietas, o puikiam socialiniame kultūriniame projekte numatyta labai negili pastatų po žeme talpa, šešta, Vienuolio namas turi gilų didelį rūsį, bet nuo jo niekas nenugriuvo.
Išvada, kai nieko apie tai neišmanai ir kalbi, tai yra neatsakinga demagogija.
muziejaus vietoje dabar. Bus dar didesnis jovalas, papildomai į žemę sukišus keletą milijonų. Nebuvo nei Vienuolis, nei Baranauskas (parašęs vieną poemėlę), nei Biliūnas pasaulinės literatūros milžinai. Daugiausia Anykščių istorijos eksponatų laikoma fonduose, o ne eksponuojama lankytojams. Gal reikėtų sudaryti sąlygas rodyti kuo daugiau sukauptų vertybių, o ne griauti vieną – statyti kitą.
Jei reikia iškelti iš fondų Anykščių istorijos eksponatus, tai reikia naujų patalpų. Reiškia jų reikia.
Patys bukiausi zmones galvoja, kad tik jie galvoja, o niekas daugiau negalvoja, nors yra priesingai. Mistinis muziejines kalvos autentas isdarkytas sovietu ir darkomas pastaruoju metu: kur Vienuolio laiku sodybos geliu puikios klombos? Kur konktetus geliu audiniai? Is kur atsirado sovietiniai zvyro ar skaldos takai ir naujas takas i kalva, kai Vienuolio laikais jo nebuvo? Kodel vietoj sodo atkurimo pridaryta kazkokiu nesamoningu zolyneliu klombu salia gaubto, kuriu nebuvo Vienuolio laikais? Autento korta losia tie, kuriems nereikia to, kas pasaulio memorialinese sodybose yra klasika ir humanistine norma: ivairiapusiskos ekspozicijos, parodu ie edukacijos erdves, video sales, skaityklos su kava. O cia gi – muziejus net be galimybes prisesti ir wc.
Manau, didelė klaida,kad Anykščių konservatoriai neišrinko Aldonos Širvinskienės Anykščių konservatorių pirmininke,tai labai veikli,daug nuveikusi moteris.Manau daug,daug kartų vertingesnė už Gabrielę Griauzdaitę- Patumsienę.
Siūlau nugriauti Vienuolio namą ir pastatyti jo vietoje šiuolaikišką , daug stiklo. Šiandien Vienuolis tikrai būtų savo namą nugriovęs ir pasistatės modernu. Vykdykime jo norus.
Jeugu jo Ekselencija stikliniame name savo puikybę pristato visiems, tai ir Anykščiuose turi būti toks analogas. Žmonės iš Vilniaus geriau viską mato ir žino ko reikia, kad daugiau nudužhsių laisvų pakštelių palaidotume ant Šventosios kranto kalvos…
o kodėl nesiūlai šuns būdą statyti? Galėtum joje ir gyventi…
Gal ruos klausimus turėtų spręsti ne literatė?
20a, devinto dešimtmečio pilietinio ugdymo pamokose aiškinio, kad TSRS valstybę gali valdyti ir melžėje, tai koks skirtumas, kad 21a literatė imasi aiškiti statybų klausimą nepriklausomoje, demokratinėje valstbėje? Idėjos autorius taip pat lituonistas, o ne statybininkas ir ne geologas.
Kas maziausiai supranta, tas garsiausiai rekia.