Lietuvos elektros skirstomųjų tinklų operatorius LESTO, atsižvelgdamas į sparčiai populiarėjantį naudojimąsi elektroninėmis paslaugomis, kartu su Anykščių rajono savivaldybės Liudvikos ir Stanislovo Didžiulių viešąja biblioteka atidarė kompiuterizuotą savitarnos vietą, kurioje LESTO klientas gali įsigyti visas LESTO paslaugas per specialią svetainę.
Anykščių mieste, Vyskupo skvere 1 įsikūrusioje bibliotekoje LESTO klientai gali įsigyti paslaugas per savitarnos svetainę www.manoelektra.lt.
„Džiaugiamės LESTO iniciatyva ir kviečiame gyventojus užsukti į biblioteką. Čia gyventojai gali internetu greičiau ir patogiau išspręsti klausimus, susijusius su LESTO paslaugomis“, – teigia Romas Kutka, Anykščių rajono savivaldybės Liudvikos ir Stanislovo Didžiulių viešosios bibliotekos direktorius.
LESTO atliktos klientų elgsenos analizė parodė, jog nemažai anykštiečiai jau įvertino savitarnos svetainės privalumus.
Per 5 šių metų mėnesius svetainėje apsilankė kiek daugiau nei 4,2 tūkst. LESTO vartotojų iš Anykščių rajono – tai 29 proc. daugiau nei pernai sausį-gegužę.
Šiemet birželio 1 dienos duomenimis, savitarnos svetainės registruotų privačių klientų, gyvenančių Anykščių rajone, buvo 3,6 tūkst., arba dukart daugiau nei pernai birželio 1 dieną. Prisijungus prie savitarnos svetainės, galima greitai ir patogiai rasti mokėtiną sumą, apmokėtus rodmenis, taikomus tarifus, deklaruoti skaitiklių rodmenis, užsakyti atsiskaitymo knygelę, gauti svarbiausią informaciją, susijusią su elektros energijos vartojimu.
„Matome, jog savitarnos svetainė www.manoelektra.lt sparčiai populiarėja tarp anykštiečių. Joje galima užsisakyti atsiskaitymų knygelę, rasti visą reikalingą informaciją, susijusią su elektros energijos kainomis, mokėjimais, elektros energijos suvartojimu ar kitą kiekvienam vartotojui aktualią asmeninę informaciją“, – teigia LESTO Rytų regiono klientų aptarnavimo departamento direktorius Raimundas Kaminskas.
Bendrovės duomenimis, naudodamiesi savitarnos svetaine, per penkis šių metų mėnesius Anykščių rajono klientai 2,7 tūkst. kartų tikrino savo mokėjimų istorijas, peržiūrėjo sąskaitas, atsisiuntė sutartis ar jų priedus, 619 kartų deklaravo skaitiklių rodmenis. Pranešimą ar įspėjimą dėl galimo elektros energijos atjungimo peržiūrėjo 215 kartų.
„Dauguma LESTO klientų paprastai gauna reikiamas paslaugas ir klientų aptarnavimo telefonu 1802. Prireikus konsultacijos ar norint užsisakyti atsiskaitymo knygelę, bet kuriuo paros metu galite kreiptis trumpuoju LESTO klientų aptarnavimo telefonu 1802 – specialistai suteiks išsamią informaciją rūpimais klausimais“, – sako R. Kaminskas.
LESTO, aptarnaujantis daugiau kaip 1,6 mln. klientų Lietuvoje, Anykščių rajone paslaugas teikia 16,7 tūkst. privačių klientų.
2014 m. birželio pradžioje www.manoelektra.lt naudojosi apie 450 tūkst. registruotų klientų, tai sudaro apie trečdalį visų LESTO klientų.