
Vasario 26 dieną, ketvirtadienį, Anykščių rajono taryba spręs, ar didinti mokestį už komunalinių atliekų surinkimą ir išvežimą. UAB Anykščių komunalinis ūkis direktorius Kazys Šapoka Tarybos narius komitetų posėdžiuose perspėjo, kad jei mokestis nebus padidintas, bendrovė bankrutuos.
„Mes paprasčiausiai tapsim nemokūs už kokių trijų mėnesių ir bus problemos su atlyginimais, bus įsiskolinimai regiono atliekų centrui milžiniški“, – kalbėjo K.Šapoka.
Viešai prieinama anykom.lt informacija: vadovo atlyginimas 5107,70 eur, darbuotojų vidurkis 1349,32 eur
Tai ko tas dirėktorius įsikybęs į savivaldybės verslo kėdę ir dar čiauška apie nemokumą bendrovės?
Ar ne tas pats ponas per valstiečių partijos sąrašą atėjęs į Tarybą ir pasiėmė šios bendrovės valdumo postą?
Vairuotojaij kurą parduoda ir antrą alga pasidaro be vargo už tokį atlyginimą jiej tikrai nesedetu jeigu neišeitų pavogti,tuby atsibusk vagis reikia vaikyti o ne už šiukšles kelti jūs blet atsimerkit viena diena,bus pilni miškai vėl šiukšlių
Kur gi nebus bankrotas apžiūrėkite kaip visi vairuotojai vagia saliarka benzina traktaristai pizdina saliarka o dieve baisu pagalvoti miškuose stoja ir pilasi į kanistrus kurą kas namie parvazeve nusileidžia,vairuotojaij gyvena kaip rojuij geriau už Šapoka net,tiek kasdieną pavogti kuro
Kodėl Valančiaus gat.kaupiamos lėšos per dvi vietas rašomos gaunasi virš 7 eurų ar tai normalu kur tie pinigai eina gan buhalteriai plauti pinigus žmonių sąskaitą keisti reikia naujais darbuotojais užteks jau prisisavinot viskam ir sau ir anūkams
Kaip gali komunalinis nelelti kainos, kai Utenos regioninis savartynas nuo Naujųjų vėl pakėlė kainas. Kažkoks apsurdas kai už mišrių atliekų toną nuvežus į Uteną reikia mokėti 80 eurų už kitų atliekų toną-112 eurų. Buldozeris sustuma į bendrą krūva, o .kaina kosminė. Gal savivaldybė, kaip dalininkas galėtų pakomentuoti, kodèl tokios kainos.
Seniai reikėjo išvaikyt komunalinį.Rauda,kad nemokūs,o naujus vairuotojus priima.Vis prisigalvoja kaip nulupt paskutinį skatiką iš žmogaus.Kada pradėsit mokėt tautai už šiukšlių rušiavimą?Kodėl komunalinis nemoka mokesčių už jų nuosavybėje esančius konteinerius,kurie sustatyti kiekvienoj privačioj valdoj.Mes valstybėj kažkodėl mokam už žemę ir nemažai.Man komunalininkų konteineriai 5 rušių nepuošia mano sklypo.Dar priekaištaujama,kad šiukšlę kokią ne į tą konteinerį imeti,tuoj raštelį randi ikištą.Geiriau sugalvokit kaip atsidėkot žmonėm,kad priima jūsų šitas dvokiančias dėžes mūsių vasara pilnas,ir kad stengiasi rušiuot.Visi darbai turi būt mokami.Sureguliuokit išveštų konteinerių mokestį,o ne iš sugalvotų privalomų skaičių.Gal vadovai nekompetetingi vadovaut kolektyvui?Kažkurtai yra šuo pakastas.Manyčiau meras turėtų daugiau dėmesio paskirt gyventojams,dėl komunalininkų reketo.
Aš tai siūlyčiau,kad į darbotvarkę būtų itraukti trys pagrindiniai klausimai.
1) Kad komunalinis pradėtų mokėt kompensacijas už žemę kur stovi jų konteineriai privačiose valdose.
2) Pradėtų mokėt tautai už rušiavimą.
3) Nedelsiant sutvarkyti mokestį tik už išvežtus konteinerius’nes pakolkas toks mokėjimas už išvežtą orą tolygus reketui.
Kur dedat turgaus mokesčius, kokias išlaidas turguje turit? Vienam žmogui atlyginimą sumokėt. Pakeiskit buhalterę ir nereikės bankrutuoti. Mažiau plaukite pinigus, kur dedat daugiaaukščių sukauptus pinigus? Visas miesto išlaidas nurašot ant daugiabučių.
Atlikt normalu audita ir pakeist buhaltere ir vadova. Nes naišku kuris kuriam vadovauja
Kiekvienam kabinete po kelias Bobas sėdi ale dirba- bi tik algas geras lupa už sėdėjimus
Reikia optimizuoti pačią įmonę, peržiūrėti etatus, energetinių, materialinių resursų panaudojimo efektyvumą. Kažkas negerai įmonėje, jeigu kitų rajonų komunaliniai verčiasi su mažesniais mokesčiais. Savivaldybė komunaliniame turi atlikti rimtą auditą ir pateikti išvadas, o pagal jas – priemonių planus. Jose būtina numatyti pelningos veiklos plėtrą ir pan.
Priminsiu, kad dar nėra atsiskaityta kur įsisavintos iš gyventojų renkamos daugiabučių kaupiamosios lėšos, kurios privaloma apskaityti atskiroje sąskaitoje ir naudoti tik suderinus su būtų savinikais dėl eksploatuojamo namo atnaujinimo darbų.
Kas gali paneigti, kad ir svaviladybės valdomoje įmonėje „neišplaukia” surenkami pinigai dėl politinių partijų intereso?
Reikia pakelt mokesčius kad galėtume priedus ir premijas išsimokėt, dar koki traktoriu nauja, nes senasis moraliskai paseno.
Priimkit teisingus, bet nepopuliarius įmonės efektyvinimo sprendimus. Pirma sumažinkite darbuotojų skaičių, pasilikite dirbančius asmenis. Antra išnaudokite nišas kurios yra pelningos (renovacija, remontai). Komunalinis ūkis pilnai gali konkuruoti su privačiu verslu, nes turi labai didelį konkurencinį pranašumą (95 proc. pajamų iš valstybės, renkant prievoles). Gal gana verkti, kad bankrutuosite, dirbkite, stenkites ir mokesčiai bus mažesni gyventojams ir patys algas užsidirbsite normalias. Oi kaip trūksta tvarkos šioje srityje …
Atlyginimus susimažinkit ir nebankrutuosit..
.
Tikrai kai pet metus išvežu 3 konteinerius, o sumoku už 9,tai bankrutuosit JŪS.O gal aš ?
Privatizacija kvepia??
Žinokit, geriau jau privatizacija, negu mokėti brangiausiai Lietuvoje už mokesčius, vien tik tam, kad išlaikyti 95 balsuotojus :))))
Na jau ,kuris privatininkasb ims mažiau.Būtų stebuklas.Taip nei vienoje srityje nebūna.
gal beda cia ?VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2025-02-26 dienos pradžioje dirbo 95 darbuotojai (apdraustieji).Gal administracijos atlyginimai?