
Anykščių rajono taryba pakeitė Viešųjų ir pusiau viešųjų elektromobilių įkrovimo prieigų Anykščių rajono savivaldybėje planą. Pagal naują planą Anykščių rajone iki 2030 metų turėtų būti įrengtos 34 elektromobilių įkrovimo stotelės.
Pagal naują planą Anykščių rajone iki 2030 metų turėtų būti įrengtos 34 elektromobilių įkrovimo stotelės. „Lietuvos Respublikos alternatyvių degalų įstatyme yra nustatyta iki 2030 m. Lietuvoje įrengti 6 tūkstančius viešųjų ir pusiau viešųjų elektromobilių įkrovimo prieigų. Remiantis Europos Komisijos Alternatyviųjų degalų infrastruktūros diegimo direktyvos rekomendacijomis, elektromobilių ir jų įkrovimo infrastruktūros santykis turėtų būti 10:1 (t. y. dešimčiai elektromobilių tekti bent viena viešoji įkrovimo prieiga), lygiagrečiai įvertinant elektromobilių tipus, įkrovimo technologijas ir prieinamas privačias įkrovimo prieigas. Elektromobilumo plėtra yra viena iš pagrindinių priemonių siekiant sumažinti taršiausio transporto sektoriaus – kelių transporto – šiltnamio efektą sukeliančių dujų išmetimus.
2025 m. vasario 1 d. VĮ Regitra duomenimis Anykščių rajono savivaldybėje buvo registruoti 101 elektromobiliai, iš kurių 46 – grynieji elektromobiliai ir 55 – įkraunami hibridai. Anykščių rajono savivaldybėje yra registruota 15573 lengvieji automobiliai. Atsižvelgiant į nustatytus nacionalinius tikslus, 2030 m. elektromobiliai turėtų sudaryti apie 20 proc. lengvųjų automobilių parko. Remiantis esama statistika Anykščių rajono savivaldybėje iki 2030 m. turėtų būti registruota apie 3,1 tūkst. elektromobilių, kuriems reikės 3400 kW galios įkrovimo stotelių.„ – rašoma Anykščių rajono tarybos sprendime.
Nusimeskime kaukes
PONAI !!!Jei neklystu su tokia talpa zinau Zeert automobili. Manau toki automobili galejo isigyti zmogus kuris turi reikalu su Ukraina, ar gavo dovanu ji toje valstybeje. Nes vakaru pasauli jis savo kaina niekaip nelaiko konkurencijos arba pries Tesla, arba is Kinijos puses pries BYD automobiliai kurie vakaru europoje ir pigesni ir skirtingai nei Zeert naudoja siai dienai ilgaamzius LFP akumuliatorius.
Na gal klystu, bet galima paskaiciuoti akumuliatoriaus atsiperkamuma. Jei Zeert manau po 600 ciklu jo talpa gali zenkliai mazeti. Tai grubiai tarkim jis nuvaziuos 200 000 km. Ir pagal sios dienos paminetas kainas sunaudos kurui 6600 jei sako kad 11 euru vienas pilnas uzkrovimas.
Zmonos automobilis ant 200 000 km sunaudos apie 20 000 litru benzo, imkim su infliacija 25000 euru.
Netgi atmetus is 25 000 euru kaina uz nauja akumuliatoriu, pvz Tesla praso 6-7 tukstanciu ir elektros energijos kaina, jau gauname akumuliatoriaus atsiperkamuma 50%.
Nekalbant vidaus degimo variklio ir transmisijos aptarnavimo kitu kastu. Tepalu taip pat.
————————–
Tai cia jei kalbet toli grazu ne kainos ir kokybes geriausio automobilio atveji.
Nes jei Zeert tai jis vis dar dedavo senesnio tipo akumuliatorius uz didele pacio automobilio kaina.
Nereikia tepalu keisti, ner senoviniu automatiniu deziu ir tepalu, nebereikia i benzino kolonele vaziuoti, kraunu 1 lygio paprastu krovikliu naktimis, kai elektra pigi, baterija 86kwh, pilna baterija kainuoja 11euru su pilna baterija galiu nuvaziuot 260-340km. Zmonos benzinas 100km kainuoja apie 10euru, abu automobiliai gana erdvus suv, kai nusibaigs zmonos benzinas pirksim antra elektromobili. Pikti zmones ant elektromobiliu tie kurie niekada nevazinejo su jais ar negali sau leist ju nusipirkti. Tiesa ne melas viesos ikrovimo stoteles brangios, jei neturite prieigos prie nuosavo krovimo tada elektromobilis neapsimoka. Turint saules kolektorius ant namo stogo, elektromobilis praktiskai vaziuoja uz dyka
Malonu skaityti konstruktyvų komentarą.
Negi priskaičiuojama Anykščių rajone 3000 durnių, niekaip netikiu
Elektros tuoj nebus Lietuvoi pažiūrėsim kaip važiuosite Elektromobiliais Anykščiuos.
aš jau baigiu persdaryt sava Audi Pasad un elektras. Marela džiaugias. Lik Anykščiu aismem keip perkūnu
Siaurinamos gatvės, kalbama, kad reik daugiau žaliųjų plotų, pėsčiųjų bei dviračių takų ir tuo pačiu plečiamos ir asfaltuojamos naujos įkrovimo aikštelės, kurios yra nenaudojamos ir beveik visada stovi tuščios. Prie Maximos, geriausiu atveju, kraunasi 1-2 automobiliai, prie norfos taip pat tuščia, bet reik vis naujų. Dar vienas pasipinigavimo projektas pagrįstas įstatymu.
Jau pilni šiukšlinai elektromobilių, baigiasi džiaugsmai.
Norėčiau pamatyti tuos šiukšlynus.
parodysiu, kai 11 metu auto nuvaziuoja vos 40 km.
Važiuoju, kuriam šiukšlynan važiuoti?
Nusimeskime kaukes
PONAI !!!Seno tipo licio jonu akumuliatorius galejo susibaigti per tiek metu. Nes jie apskaiciuoti budavo 300-500 pakrovimo ciklu. Bet naglam Anyksciu ciop ciopui toki automobili uz aciu atiduoti neverta.
———————————————————————–
Siai dienai Gelezies Fosfato LiFePo4 akumuliatoriu rinkos kaina panasiai 100 eur uz 1kw/h.
Priklausomai kiek reikia atstumo skaiciuoti panasiai 25kw/h 100 km.
O gelezies fosfato akumuliatoriu deklaruojamas ikrovos iskrovos ciklai 3000-5000 ikrovimu.
Gelezies fosfato akumus is principo galima rinkti net garazo salygomis. Tokios kompaktiskos keturkampes plyteles, skirtingai nei ankstesnes apvalios. Schemos yra kaip BMS jungti. 11 metu senumo elektro automobiliui be akumo, praktiskai nera ten kam gesti.
O akumai keiciami.