Pavėžėjimo, dalijimosi bei maisto pristatymo platformas „Bolt“ valdanti „Bolt Services LT“ siekia šias paslaugas teikti bent 10 tūkst. gyventojų turinčiuose šalies miestuose, sako bendrovės vadovas.
„Mes jau veikiame apie 20-yje miestų, dabar tikslas – paleisti paslaugas visur, kur yra apie 10 tūkst. gyventojų. Dar pora miestų yra likę“, – portalui „Verslo žinios“ sakė „Bolt Services LT“ vadovas Andrius Pacevičius.
„Iš esmės bet kokiame mieste, kur yra bent 1–2 besidomintys vairuotojai, mes galime veikti (…). Jeigu matome galimybę, investuojame į pasiūlos ir paklausos skatinimą. Priklauso nuo to, ko tuo metu trūksta“, – pridūrė jis.
Preliminariais Valstybės duomenų agentūros 2023 metų duomenimis, Lietuvoje yra 29 miestai turintys daugiau nei 10 tūkst. nuolatinių gyventojų.
„Bolt“ internetiniame tinklapyje nurodoma, jog paslaugas bendrovė teikia 20-yje Lietuvos miestų, tarp kurių yra ir mažiau nei 10 tūkst. gyventojų turinčių šalies kurortų, pavyzdžiui, Trakai.
juodasikniu musulmonu prisileis.Bus dar daugiau plesimu ,isprievartavimu ,nelegalu ,vazinejanciu be teisiu ,narkotiku prekybos ir mokesciu slepimo
Tamsta kodėl nerašote kokie įkainiai ir kokį procentą imate Jūsų kompanija,kodėl skiriasi įkainiai Vilniaus nuo Kauno,Lietuva EU ir kodėl kainos skiriasi nuo kitų EU valstybių įkainių BOLT platformoje.
BOLT Truksta Anykščiuos .Taksistai vysai išnaglėjo kiek nori tiek prašo už kilomėtra dykaduoniai bezdaliai.
BOLT tai soc remtinų asmenų kompanija sau ima daug o vairuotojams mizeris
BOL
pamaloninti užsienio firmą.
Nelabai suprantu kaip privatus taksi gali būti valdiškas projektas, ir kaip jis gali kažką pamaloninti? Tu pats supratai ką parašei?
Dirbi bolt daug .gauni spiga..
O pats supranti ką nors apie Bolt? Dirbant Bolt gauni tik skolą valstybei. O dabar sugriežtinta reikalavimams ( reikalavimų milijonas o uždarbis 30ct Max nuo užsakymo jei su nuomotu auto važinėji ) , tad pelnosi tik valstybė ir Bolt, o pats kiekį asilo vietoje.