Profesionalios buhalterinės paslaugos ar samdytas buhalteris – tai amžina dilema smulkaus ir vidutinio verslo vadovams. Žinoma, tam tikrais atvejais buhalterija galima rūpintis pačiam ir tai neabejotinai yra pigiausias, tačiau ne lengviausias pasirinkimas. Plačiau panagrinėkime, kiek kainuoja buhalterinės paslaugos ir kuo ši alternatyva geresnė nei buhalterio įdarbinimas.
Kiek kainuoja buhalterijos tvarkymas?
Jei įmonės buhalterija rūpinsis samdytas specialistas, jam turėsite mokėti bent jau minimalų darbo užmokestį. Žinoma, jei įmonė nėra didelė, jam nereikės visos darbo dienos, tačiau geras buhalteris už minimalią algą taip pat nedirbs, o klaidos apskaitoje gali brangiai kainuoti.
O buhalterinės paslaugos verslui nėra tokios brangios – minimalūs mėnesiniai planai pasideda vos nuo šimto eurų ar kiek daugiau. Galutinė kaina priklauso nuo sąskaitų ir darbuotojų skaičiaus, tačiau mažesnėms įmonėms dažniausiai sudaro nuo šimto iki kelių šimtų eurų. Ar tiek lėšų pakaktų samdyti ir išlaikyti patikimą buhalterį? Atsakymas į šį klausimą – daugiau nei akivaizdus.
Buhalterinių paslaugų privalumai
Žinoma, turėti aukštos kvalifikacijos, patikimą ir iniciatyvų buhalterį yra labai gerai, tačiau tokį specialistą rinkoje sunku rasti, o ir jo pageidaujamas darbo užmokestis nebus mažas. Taip pat negalima pamiršti atostogų bei ligos laikotarpiu, kurie mažoms įmonėms, turinčioms tik vieną buhalterį, gali kelti rimtų iššūkių.
Buhalterinės paslaugos pirkimas iš specializuotos įmonės smulkiam ir vidutiniam verslui daugeliu aspektų yra geresnis sprendimas. Už mažesnę kainą taip galima gauti visą buhalterių ir kitų specialistų komandą, aukštos kokybės paslaugas, greitus atsakymus į klausimus. Be to, nelieka tokių problemų kaip buhalterio atostogos ar nedarbingumo laikotarpiai.
Verslas taupo ne tik pinigus, bet ir laiką
Reikėtų paminėti ir darbo kokybės aspektą, kuris kalbant apie apskaitą yra gyvybiškai svarbus. Profesionalios buhalterinės paslaugos nekelia klausimų, tad nereikia tikrinti ir darbo kokybės. Galiausiai, jei ir įsiveltų kokia klaida ar netikslumas, dėl to verslo patirtus nuostolius galima prisiteisti civiline tvarka, nes buvo sudaryta paslaugų teikimo sutartis.
O štai samdant buhalterį visa atsakomybė tenka vadovui. Net jei įmonės buhalteris ir bus geras specialistas, vienam asmeniui yra pernelyg sudėtinga puikiai išmanyti visas mokestines situacijas ir niuansus. Susidūrus su netipinėmis aplinkybėmis, apskaitoje gali atsirasti klaidų, o jos vėliau gali tapti nuostolių priežastimi.
Buhalterija – tai ne tik apskaita
Retas vadovas susimąsto, tačiau buhalterija yra daug daugiau nei tik apskaita. Aukštos kvalifikacijos buhalteriai ne tik registruoja sąskaitas ir apskaičiuoja, kiek mokesčių reikia mokėti, bet ir gali patarti įvairiais klausimais. Kaip optimizuoti mokesčius, kur išleidžiama daugiausiai lėšų, galbūt galima sumažinti savikainą? Matydamas visus duomenis specialistas gali suteikti naudingų patarimų, tačiau retas samdomas buhalteris juos teikia – jo nemotyvuoja atlyginimas arba jis paprasčiausiai neturi laiko.
Šiuo atžvilgiu buhalterinės paslaugos pirkimas iš kitos įmonės yra racionalesnis sprendimas – čia su jūsų įmonės finansais dirbs ne vienas specialistas, o visa jų komanda. Be to, apskaitos paslaugas siūlančių įmonių yra daug, tad jos suinteresuotos užtikrinti kokybę ir nenuvilti savo klientų.
Užsak. Nr. 1182