Rugpjūčio 25–26 d. Simono Dacho namuose Klaipėdoje vyko Goethe‘s instituto organizuotos dirbtuvės vokiečių, chemijos ir biologijos mokytojams, besidomintiems vokiečių kalbos integravimu į dalyko pamokas arba į modulius.
Dirbtuvėse dalyvavo devynių mokyklų komandos: Anykščių Jono Biliūno ir Šiaulių Didždvario gimnazijos, Semeliškių vidurinės mokyklos, Vilniaus Trakų Vokės ir Elektrėnų „Versmės” gimnazijos, Šiaulių Zoknių ir Šiaulių Jovaro progimnazijos, Kauno LSMU mokyklos. Mokytojai atliko cheminius bandymus, išbandė aktyvius metodus, mokėsi parengti dalykinius tekstus integruotoms pamokoms.Vokiečių kalbos ir gamtos mokytojai surado bendras temas, planavo modulius 6–11 klasių mokiniams. Vakare dalyviams Simono Dacho namų programų koordinatorė Rasa Miuller pravedė ekskursiją po Klaipėdos senamiestį.
Goethe‘s institutas mokytojų komandas aprūpino reikalinga metodine medžiaga ir rinkiniais vandens, dirvožemio ir oro eksperimentams atlikti „Ecolabbox“. Užsienio kalbos ir gamtos mokslai yra puikus derinys. Ypač kai nagrinėjami klausimai, susiję su artima moksleivių aplinka. Pavyzdžiui, tai, kas sieja chemiją, biologiją ir vokiečių kalbą: „Kiek vandens žmogus sunaudoja per dieną?“ arba „Kokiu oru kvėpuojame mokyklos kieme?“. Į šiuos ir panašius klausimus galima atsakyti naudojant rinkinį vandens, dirvožemio ir oro eksperimentams „Ecolabbox“, o kartu ir mokytis vokiečių kalbos.
Seminare dalyvavę mokytojai suplanavo chemijos arba biologijos modulius vokiečių kalba, kurie bus įgyvendinti mokyklose.
Šis renginys – projekto „Baltijos šalių bendradarbiavimas“ dalis.