Prancūzijos pieno produktų gamybos kompanija „Danone” sumokės 21 mln. JAV dolerių už nepagrįstus pareiškimus apie jogurto „Activia” ir pieno gėrimo „DanActive” naudą. Prieš dvi savaites tokią pat bylą pralaimėjo kompanija „L’Oreal”.
Prancūzijos pieno produktų gamybos kompanija „Danone” sumokės 21 mln. JAV dolerių už nepagrįstus pareiškimus apie jogurto „Activia” ir pieno gėrimo „DanActive” naudą. Prieš dvi savaites tokią pat bylą pralaimėjo kompanija „L’Oreal”.
„Danone ” tvirtina, kad jogurto „Activia” naudingosios bakterijos palengvina žarnyno darbą, o gėrimas „DanActive” stiprina imunitetą. Tačiau JAV federalinė prekybos komisija pristigo tokių pareiškimų įrodymų, skelbia „Associated Press”.
Komisija pripažino, kad pareiškimai apie naudingąsias „Danone” produkcijos savybes nepagrįsti.
Pagal vartotojų teisių apsaugos ieškinius, patenkintus 39 valstijose, „Danone” išmokės 21 mln. JAV dolerių.
„Vartotojai nori ir turi teisę žinoti tikslią informaciją, kai kalbama apie jų sveikatą”, – pareiškė Prekybos komisijos pirmininkas Džonas Leibovicas (Jon Leibowitz).
Pasak „Danone” ryšių su visuomene vadovės Baltijos šalims Renatos Grikšelytės, „ši situacija susijusi ne su Europos rinka ir keliamas klausimas dėl Lietuvoje nenaudojamų specifinių teiginių. Lietuvoje nėra transliuojami ir JAV klipai, kurių turinys ir buvo analizuojamas Federalinės prekybos komisijos”.
Gruodžio pradžioje kosmetikos milžinė „L’Oreal” pralaimėjo panašią bylą, iškeltą Švedijos vartotojų teisių gynėjų. Teismas įpareigojo kompanijos atstovus pateikti nenuginčijamų įrodymų, jog kompanijos reklamuojami kremai iš tikrųjų gali pašalinti raukšles. Jei informacija, pateikiama „L’Oreal” reklamos vaizdo filmuose, esą kremas 70 proc. išlygina raukšles, nebus įrodyta, viena pasaulinės parfumerijos ir kosmetikos rinkos lyderių bus nubausta 143 tūkst. JAV dolerių, praneša „infox.ru”.