Susidomėjęs programavimu ir technologijomis, Tadas pasuko į telekomunikacijų sritį ir įsidarbino „Tele2“ salone Kaune. Kaip jis pats pasakoja, galimybė pirmam išbandyti naujausius įrenginius ir bendrauti su daugybe skirtingų žmonių padėjo kopti karjeros laiptais įmonės viduje.
„Jeigu bijosi priimti sprendimus ar naujus iššūkius, tave lydės įtampa ir negalėsi tobulėti, todėl būtina būti drąsiam. Nors pačio žmogaus indėlis kylant pareigose yra labai svarbus, kai įmonė padeda ir skatina žmogų, pasireiškia visas jo potencialas ir galimybės. Augimas įmonės viduje padėjo pasisemti įvairios patirties ir tapo tvirtais pamatais dabartiniam darbui“, – teigia Tadas Kastanauskas, „Tele2″ išankstinės mokėjimo paslaugos produkto specialistas.
Tobulėti skatina vertybės ir kolegos
Jo teigimu, jau pirmosios pažinties su „Tele2“ metu jis suprato, kad norėtų čia dirbti – įsiminė laisvas darbuotojų bendravimas bei darbas be įtampos. Anot T. Kastanausko, per ketverius metus jis pakeitė net 4 pozicijas, o tai leido ne tik bendrauti su naujais žmonėmis, bet ir pamatyti, kaip jie mąsto bei kokius darbo metodus taiko. Sprendimą pradėti karjerą ir toliau tobulėti įmonės viduje lėmė „Tele2“ vertybės, artimas ryšys ir atvirumas su kolegomis.
„Pirmoji pozicija įmonėje buvo pardavimų vadybininko, kadangi buvau sukaupęs patirties apie produktą ir norėjau klientus aptarnauti gyvai. Kai nusprendžiau studijuoti universitete, teko keisti darbą, nes buvo sudėtinga suderinti grafiką. Man atsirado praktikos vieta „Tele2“ kontaktų centre. Po sėkmingos praktikos prisijungiau prie ekspertų komandos – klientų aptarnavimo specialistų. Dabar dirbu produkto skyriuje ir esu išankstinio mokėjimo paslaugos „Pildyk“ produkto specialistas“, – apie savo karjeros kelią įmonėje pasakoja jis.
Naudingos pamokos salone
Kaip pasakoja Tadas, dėl salonų vykdomos rotacijos, jam yra tekę dirbti net keliose skirtingose vietose, tai padėjo išmokti bendrauti su skirtingais klientais. Pasak jo, dirbant salone svarbiausia užduotis –pasiūlyti klientams aktualiausias paslaugas. Jis tikina, kad vienas esminių dalykų, kurio išmoko šioje pozicijoje – prieiti prie žmogaus tinkamai suvaldyti pokalbį, sudominti klientą.
„Kiekvienas klientas yra unikalus ir kaskart reikia surasti būdą, kaip būtent jam surasti geriausią sprendimą. Džiaugiausi galimybe prisiliesti prie naujausių įrenginių modelių ir juos išbandyti, turėdavome ir specialius apmokymus, kad galėtume juos pardavinėti. Šis darbas padėjo įgyti bendravimo įgūdžių, išlavinti greito mokymosi įgūdžius“, – pasakoja jis.
Pasiūlė sprendimą, kurį taiko visa įmonė
Pašnekovo teigimu, praktika kontaktų centre leido labiau prisiliesti prie „Tele2“ ir suteikė galimybę daryti tai, ką jis mėgsta. Anot jo, šis žingsnis padėjo įgyti daug analitinio mąstymo įgūdžių, pagerinti žinias apie produktus, taip pat susipažinti su įmonėje dirbančiais žmonėmis. T. Kastanauskas tikina, kad suteikti laisvės jauniems specialistams ne tik padeda tobulėti pačiam darbuotojui, bet yra naudinga ir įmonei.
„Mano asmeninė patirtis rodo, kad įmonei suteikus daugiau laisvės jaunam darbuotojui, labai pasikeičia požiūris į ją – atsiranda artumas, jautiesi savas. Praktikoje man labiausiai įsiminė atvejis, kuomet pasinaudojęs savo analitinėmis žiniomis, pasiūliau supaprastinti ataskaitų apdorojimą – mano sprendimas leido apjungti daugybę failų ir atvaizduoti visą informaciją vienoje ataskaitoje. Nors buvo dvejojama, ar tai pavyks, naujovė ne tik pasiteisino, bet ir iki šiol yra naudojama įmonėje“, – patirtimi dalinasi jis.
Kiekvieną dieną – nauji iššūkiai
Pasak pašnekovo, dabartinėje pozicijoje jis atsakingas už išankstinės mokėjimo paslaugos „Pildyk“ veikimą bei kilusių problemų sprendimą. Anot jo, kasdienis darbas yra labai įvairus – kaskart pasitinka nauji iššūkiai, tenka generuoti naujas idėjas, tačiau naujovės ne tik neleidžia pasinerti į rutiną, bet ir skatina nuolat tobulėti. Pašnekovo teigimu, dirbant „Tele2“, suteikiamos visos galimybės kalbėtis apie norą kilti karjeros laiptais, tačiau svarbu tai drąsiai parodyti.
„Didžiąją darbo dienos dalį sprendžiu įvairius, su „Pildyk“ susijusius, techninius klausimus. Vienas iš esminių iššūkių mano darbe – kai planuojame paleisti naujus planus, aš turiu paruošti sistemas, kad klientai galėtų juos užsisakyti. Neneigsiu – iššūkių pasitaiko, kadangi reikia susisteminti ir įsisavinti daug naujos informacijos. Šioje vietoje padeda palaikantys kolegos, kurie visada pataria ir „užveda ant kelio“ bet kurioje situacijoje. Žmonėms, abejojantiems savo galimybėmis, palinkėčiau dėl to per daug nesijaudinti ir drąsiai bandyti“, – drąsina jis.
Kaip prisijungti prie „Tele2“ komandos?
Jei domitės technologijomis ir drąsiai priimate naujus iššūkius, „Tele2“ kviečia kartu kurti taisykles ir prisijungti prie pardavimų vadybininkų komandos. Daugiau apie šias ir kitas „Tele2“ karjeros galimybes galite sužinoti čia.
Užsak. Nr. 644