
Skelbiama, kad Anykščiai galėtų tapti pavyzdžiu kitoms šalies savivaldybėms, nes senjorams mūsų rajone teikiamos visų rūšių socialinės paslaugos. Tiesa, gyventojų apklausos atskleidė, kad daugiau nei pusė apklaustojų nežino, kur tokios paslaugos teikiamos, kokia jų teikimo tvarka ir pan. Ir tai susiję ne tik su socialinėmis paslaugomis tik senjorams, bet ir jaunimui, šeimoms, neįgaliesiems.
„Anykšta“ teiravosi pašnekovų, kodėl stringa gyventojų informavimas apie ypač svarbias socialines paslaugas.
Savivaldybės administracijos direktorė Veneta VERŠULYTĖ:
– Paprastai, jei žmonės nesusiduria su socialinėmis problemomis, jie tuo klausimu ir nesidomi. Informacija apie tai yra teikiama ir tinklapiuose, seniūnijose, socialiniai darbuotojai lankosi šeimose. Tai ta informacija yra daugiau pateikiama žmonėms tiesiogiai. Tokios didelės problemos viešinimo srityje kaip ir nėra. Aišku, visuomet visuomenę informuoti galima geriau. Viešinimas apie socialines paslaugas tiek institucijų, kurios dirba tą darbą, tiek nevyriausybinių organizacijų, paprastai, apima ir atrakcijas, tačiau klausimas, kiek ta informacija pasiekia žmogų. Galima visuomet išnaudoti kuo daugiau tų viešinimo kanalų ir tobulintis. Jeigu kalbame apie senyvus žmones, tai, aišku, kaimiškose teritorijose yra aktualu tą informaciją žmogui pateikti tiesiogiai. Ir tą patį lankstinuką žmogui į namus galima užnešti, kad jis turėtų ir žinotų tam tikrą telefono numerį, kur paskambinti tam tikrais atvejais. Jeigu kalbėti apie elektroninius informacijos kanalus, jie modernesni, bet orientuoti į kitą tikslinę auditoriją, į jaunesnius žmones.Manau, kad tiek viena, tiek ir kita viešinimo forma yra tinkama ir priimtina.