
Prasidėjus koronaviruso pandemijai, sveikatos priežiūros įstaigos savo darbą organizuoja pagal naują tvarką. Pacientai skundžiasi, kad jiems tapo sudėtinga prisiskambinti į sveikatos įstaigų registratūras, norint patekti pas vieną ar kitą specialistą, tenka laukti kur kas ilgiau nei įprastai.
,,Anykšta“ teiravosi pašnekovų, kaip jie vertina sveikatos priežiūros įstaigų darbą koronaviruso pandemijos metu.
Daiva TOLUŠYTĖ. Traupio seniūnijos seniūnė:
– Per karantiną į medikus teko kreiptis dėl profilaktinio sveikatos patikrinimo. Patektti pas šeimos gydytoją nebuvo sudėtinga. Nežinau, gal man pasiskė, bet į registratūrą prisikambinau iš trečio karto.
Esu girdėjusi žmonių kalbų, kad vieniems patekti pas gydytojus lengviau, kitiems – sunkiau. Gyventojai sako, kad sunku prisiskambinti į registratūrą, kol patenka pas gydytoją, tenka laukti nemažai laiko.