Iki kovo 22 dienos gyventojai gali teikti pasiūlymus dėl Biržinės kelio rekonstrukcijos.
Baigiamas 8 kilometrų nerekonstruoto kelio ruožo projektavimas, laukiama gyventojų pasiūlymų.
Anykščių rajono savivaldybės vicemeras Dainius Žiogelis „Anykštai“ sakė, jog šalia šio kelio gyvenantys žmonės į projekto aptarimą neturėtų žiūrėti formaliai, nes kai prasideda rangos darbai, pageidavimus įgyvendinti būna nepalyginamai sunkiau nei projektavimo etape.
„2020 metais, tuometinį Susisiekimo ministrą Jaroslavą Narkevičių ir viceministrą (buvusį Valstybinės kelių direkcijos direktorių) Virgaudą Puodžiuką į Anykščius įvežėme Biržinės keliu, o išvežėme pro Žaliąją.
Gal ta kelionė padėjo. Susitarėme, kad Biržinės kelią įtrauktų į prioritetinių sąrašą, įrašė į sąrašo priekį. 2021 metais Kelių direkcija sutarusi su ministerija dėl prioritetų jau pirko šito kelio projektavimą. Projektavimas tęsėsi pusantrų metų. Ir dabar yra finišo tiesioji, viešas svarstymas, pristatymas. Norime, kad žmonės žinotų ir pareikštų savo nuomonę. Bus rekonstruojami 8 kilometrai kelio, šalia jo labai daug sodybų, žemės sklypų, reikės daug nuovažų. Reikia, kad žmonės projektavimo eigoje pasižiūrėtų. Viskas yra savivaldybės puslapyje sukelta – gali pasižiūrėti ir reikšti pretenzijas“, – aiškino D. Žiogelis. Jis dėstė, kad rangos darbai, geriausiu atveju bus pradėti tik ateinantį rudenį, bet greičiausiai projekto įgyvendinimo pradžia nusikels į 2024-uosius.
Skiemonių seniūnijos seniūnas Stasys Steponėnas „Anykštai“ sakė, jog apie baigiamą kelio projektavimą asmeniškai praneša šalia kelio gyvenantiems žmonėms, taip pat paprašė žinią platinti ir seniūnaičius.
D. Žiogelis tvirtina, kad nerekonstruota Biržinės kelio dalis yra unikali jau vien dėl asfalto pločio.
„Raštai nepadėjo, kiek rašėme, vis atrašydavo, kad kelias eilėje koks 129 ar 380. Lietuvos keliai sudėti į tam tikras lentynėles, kuriose jie surikiuoti į eiles. Reikėjo pravežti du didžiausius viršininkus, pasišnekėti ir jie tikrai rado kitą galimybę – atsirado atskiras eiliškumas per siauriems keliams. Lietuvoje yra tokių kelių, kurie neturi 5 metrų asfalto ir visiškai neatitinka reikalavimų. Šitie keliolika Lietuvos kelių buvo surikiuoti į atskirą eilę ir Biržinės kelias atsidūrė antroje pozicijoje“, – aiškino vicemeras.
Va pridesiu ir mes patys isijaute pralekdavom atseit kaip tie ralistai ir viskas ten buvo gerai.
Va seniau kaip ralis vikdavo budavo ziurovu na tikrai nemazai ir tu keliu niekas nesiskusdavo o dabar kaip prisipirko atseit dzipu visokiu jau mat kelias blogas pasidare. Lekdavo ziguliukai moskviciai viena kita volga tai gaunasi kuo masina geresne tai tuo kelias prastesnis.PIRKIT LEKTUVUS IR TO KELIO NEBEREIKS.
Biržinės kelias dėl savo unikalių vingių yra kultūros paveldo objektas. Iki šiol neįteisintas tačiau stipriai pritraukiantis ypatingo pasivažinėjimo Aukštaitijos kalneliais mėgėjus. Kultūros turizmo objektas.
Paplatinkit normaliai – iki triju juostu. Cia magistralines reiksmes kelias i Vilniu per Moletus. O ne ta pacia juosta palikt + 15cm.
Šis kelias jau buvo suprojektuotas,maždaug prieš 20metų,net Jonydžių kaimo žmonėms buvo pasiulitos kompensacijos,taigi ,,durniukai” projaktavimas nieko, visai nieko nereiškia ,čia tik išmesti pinigai,o Biržinės kelio rekonstrukcijai pinigų nėra ir greitai nebus,nebent už pusantru metų jeigu seimo rinkimus laimėtu soceldemokratai,tai gal,po3 ar4 metų.
auksceu parasyta ussakomas straipsnis skaitau tai parasyta kat timberis su zegeliu tares tai preka ce tadu TUBIS keistai skamba
ačiu už rupinimasi -pagaliau .kartais sunku prasilenkti jei atleke mašina dideliu greičiu baisu nuskrieti i griovi .sekmes
man veze utenon tai soferiui tiek susuke galvu vaziuojunt kad nuvazevam ukmergen gal dabar istiesins keliu
Perkūnus