Aistros dėl veiklų, vykdomų Šimonių girioje, vis nerimsta – visai neseniai buvo paskelbta, kad buvęs UAB „Anykščių vandenų“ vadovas, socialdemokratas Arvydas Katuoka šioje girioje nukirto medžių, nelegaliai padarė nepratekamą vandens telkinį. Pasipiktinimas kilo ir dėl Šimonių girios bendruomenės pirmininkės Renatos Umbrasienės atliekamų kirtimų girioje.
„Anykšta“ teiraujasi: kaip manote, ar kirtimų vykdoma per daug? O gal – atvirkščiai, iš to išpučiamas per didelis burbulas?
Romualdas INČIRAUSKAS, menininkas:
„Medis pasodinamas tam, kad užaugęs būtų nukirstas. Viskas labai paprasta. Yra žmonės, kurie yra eiguliai, kurie yra girininkai, kurie žino, ką kirsti. Miestuose visokių medžių taip pat yra, kurie gali užgriūti. Plika dykynė nebūna – vienus medžius nukerta, kiti užauga.
Žinau žmonių, kurie turi savo mišką – ten jis pats šeimininkas, ką nori, tą ir daro. Svarbu, kad nekenktų gamtai, nekirstų ištisai, o tos pasakos apie medžius… Atrodo, kad tai tapo kažkokia religija. Mano požiūriu, jei medis subrendo, jį reikia pjauti ir sodinti naują.
Medžių globėjų yra visur – nupjauna griūvantį medį, tuomet visi supuola… Gal tai kažkokia pagoniška natūra medį šventu laikyti? Mano požiūris paprastas – miškas yra miškas.
Šimonių giria nėra draustinis, kur negalima vykdyti visai jokios veiklos – jei privačiam miške iškerta, atsodina, koks kieno reikalas? Seni medžiai virsta… Privatus miškas ir yra tam, kad žmogus šeimininkas būtų – nejaugi grybautojams jį laiko?“
Nusimeskime kaukes
PONAI !!!Jei isigilinti visa gyvybe zemeje issvyste is autotrofu. Kurie is neorganiniu medziagu verte organinemis. Pvz tie patys augalai. Arba heterotropai, kurie mito organika ir veiklos produktas organika. Bet jei ziureti bendra visuma, visos gyvybes esme buvo neorganiniu medziagu tranformacija organinemis….
Ir stai Planetoj zemeje vienintele homo sapiens forma kuri su didziuliu pagreiziu procesa apsuko atgal… Vienintele zemeje gyvybes forma kurios pasekoje sitoks milziniskas neorganines kilmes produktas… Kuriam skleisti neuztenka net zemes pavirsiaus….
Idomu tai kad sis padaras ismoko keisti neorganika net pats savo kuno dalis. Ne tik dalis, bet ir imitacijas. Pvz lytinio potraukio relisherius keisdamas neorganika dirbtinai darydamas juos patrauklesnius.
————————————————————
Taigi turime vienintele nepaliesta sio padaro salele. kur dar teka naturali gyvybe…. Padaras sako netvarka….. Reikia ja transformuoti savo ciuptuvais i neorganika. Juk organine gyvybe del to ir egzistuoja, kad ja versciau i neorganine. Tai yra babkemis, automobiliais, namais. Ir net barakudomis pripustais neorganiniais papais ir butilo lupomis, malonesne nei naturali ir nuosirdi moteriske.
Sis padaras iki tiek isivaziavo kad nepasidalindamas organiniais resursais, pradejo vienas kita naikinti. Tais paciais neorganiniais irankiais.
Tas padaras net visu rimtumu masto kaip savo sleiva kreiva intelekta perkelti i neorganine aplinka.
Ar kaip i savo vartotojiska smegenine imontuoti neorganinius implantus, kurie padidinti smegenines grubuoniskos veiklos efektyvuma…
—————————————————————
Ir tame tas padaras uzduoda pats sau kvailus klausimus. Kokia prasme jo veikloje. Ar isliks jis pats savo veiklos pasekoje… Melsdamasis alaviniui dievui, prikaltam prie is nuzudyto medzio pagaminto kryziaus, taip atrades atpirkeja kuris atpirko jo veiklos nuodemes.
Nebutū Šimonių gyre buvom žynom ten.
Šis nuolat reklamuojamas meninykas neatstovauja vietinių anykštėnų bendruomenės ir miestelio dvasios. Jis atstovauja save, o už savo „ženklus” gauna pinigus iš savivaldybės- t.y., visų anykštėnų mokamus mokesčius. Anykštėnai pavargo nuo visokių prašalaičių, patarėjų ir pseudoprofesionalų, kurie primeta savo požiūrį, kokie turi būti Anykščiai. Valdžia užsiima visokių projektinių lėšų įsisavinimų ir jai visai nusispjaut į tikruosius anykštėnų poreikius. Demokratija vaidinama prieš rinkimus, o po rinkimų tas pats abejingumas. Štai išrinkti seniūnaičiai: kur buvo jų vieši susirinkimai su mikrorajonų gyventojais, kur balsavimai, kur realūs bendruomeniniai darbai ir veiklos?
Nuo paties komentarų pavargom
Ar šeimininkas ar naudotojas-kiekvienas turi paisyti veiklą reglamentuojančių įstatymų ir nustaytos tvarkos. Nedera niekam elgtis taip, kaip ponas menininkas elgėsi-be leidimų ir be derinimų kabindamas savo veiklos ženklus viešoje vietoje viešino svo kūrybą tol, kol gavo savivaldybės užskymą didesniam kūriniui. Reikia pastebėti tai, kad net ir mažas chaosas gali sukelti didelę netvarką. Ne veltui kalnų žmonės be reiklalo nejudina net ir mažiausio akmenuko, kurį paėmus gali sukelti uolenų griūtį dėl netinkamo savo prisilietimo ten, kur nedera. Taip ir su medžiais ir miško eksploatavimu, ar su santykiais tarp žmonių visuomenėje.
GAMTA IR JOS KŪRĖJAS NEMĖGSTA CHAOSO DARYTOJŲ IR DARKYTOJŲ….
Todėl miškus privalu kirsti, nes gamta nemėgsta chaoso.
Gal tuoj savo įstatymais pradėsi reglamentuoti kada man ant savo bobos galima užlipti, kada ne ? Mišką tam ir pirkau kad iškirsčiau ir pelną turėčiau, o ne tam kad tokie biurokratai mano grybus rinktu ir protą kitiems pistū !
panašu kad esi tik GAIDYS, o ne vyras ir nesi vertas Žmogaus titulo. Tiesiog tvarinys, kuriam tik rūpi svo organus patenkinti ir viską vartoti be saiko ir sąmoningo supratimo kas yra vetybė ir santykiai tarp Žmonių ir Gamtos.
Vargas tau ir tavo palikuonims, jei jie paseks tavimi….
O tada atėjo vartotoja iš Inkūnų ir nužudė žalius medžius… Užsirūkome.
Puikus komentaras.