Kai Graikija įsivedė eurą, ji skyrė milijardus infrastruktūrai modernizuoti, statė įspūdingus tiltus, autostradas ir geležinkelius. Dabartinės recesijos metu graikai ardo šiuos objektus ir metalą parduoda Kinijai ir Indijai, praneša „The Associated Press”.
Kai Graikija įsivedė eurą, ji skyrė milijardus infrastruktūrai modernizuoti, statė įspūdingus tiltus, autostradas ir geležinkelius. Dabartinės recesijos metu graikai ardo šiuos objektus ir metalą parduoda Kinijai ir Indijai, praneša „The Associated Press”.
Policija kasdien pagauna vidutiniškai po keturis metalo vagis, kurie savinasi kabelius, transformatorius ir kitus metalinius daiktus. Tai trukdo traukinių eismui ir elektros tiekimui. Be to, anksčiau vogdavo asocialūs asmenys, o dabar vagia daugiau paprastų graikų.
Treji finansinės krizės metai ir griežtos taupymo priemonės Graikijos nedarbą padidino iki 27 proc. Daugiau nei pusė šalies gyventojų iki 25 metų nedirba. Šiaurės Graikiją recesija labiausiai veikia jau šeštus metus iš eilės. Pasienio su Vakarų Makedonija regionuose nedarbo lygis siekia 28 proc.
Vagiamas metalas kelia papildomų problemų šalies geležinkeliams, kurie ir taip yra įklimpę į skolas. Paraskevas Pourliakas (Paraskevas Pourliakas), Graikijos geležinkeliečių sąjungos vadovas, teigia, kad per pastaruosius trejus metus buvo pavogta apie 100 km kabelio. Tai geležinkeliams kainavo 10 mln. eurų. „Pjaunami net kabeliai, kuriais teka elektros srovė, o tai sukelia pavojų ir traukiniams, ir keleiviams”.