Rugpjūčio 13 dieną, šeštadienį, Anykščių miesto Mindaugo gatvės gyventoja negavo „Anykštos“ laikraščio. Moteris į redakciją dėl negauto laikraščio kreipėsi rugpjūčio 16-ąją, antradienį, iš karto po ilgojo šventinio savaitgalio. Valstybinei įmonei „Lietuvos paštas“ ilgai neįstengėme prisiskambinti, o galiausiai prisiskambinę gavome patarimą kreiptis elektroniniu laišku. Pirmiausia atėjo atsakymas, jog redakcijai bus atsakyta per 1-3 darbo dienas. O rugpjūčio 17-ąją, trečiadienį, sulaukėme tokio „Lietuvos pašto“ laiško: „Atsiprašome, leidinys bus pristatytas rytoj“, taigi, rugpjūčio 18-ąją, ketvirtadienį. Kitaip tariant, praėjus penkioms dienoms nuo laikraščio išleidimo.
Tą pačią rugpjūčio 16-ąją į redakciją skambino Užunvėžio kaimo (Kurklių seniūnija) gyventoja. Ji dėstė, jog nežino, ką daryti, nes rugpjūčio 10-ąją turėjo gauti pensiją, o jos vis nėra.
Valstybinės įmonės „Lietuvos pašto“ Anykščių padalinio vadovei Rasai Falkauskienei prisiskambinti nepavyko, vėliau sužinojome, kad ji atostogauja. Paskambinus internete skelbiamu bendruoju „Lietuvos pašto“ telefonu, ilgai teko klausytis muzikos ir perspėjimo, kad pokalbis bus įrašytas. Šis numeris skirtas tik kantriausiems, nes mes nesulaukėme, kol konsultantas atsilieps. Kitu „Lietuvos pašto“ centrinės kontoros numeriu prisiskambinti pavyko, tačiau nuo to nė kiek nepalengvėjo – su redakcija galinčio kontaktuoti „Lietuvos pašto“ Anykščių padalinio darbuotojo numerio negavome ir, kaip jau minėjau, sulaukėme siūlymo savo skaitytojų problemas išdėstyti raštu. Pagelbėjo atostogaujanti R.Falkauskienė: ji sureagavo į redakcijos jai išsiųstą žinutę ir atsiuntė kontaktinio asmens telefoną.
Mindaugo gatvės gyventojai „Anykštos“ laikraštį nuvežėme patys. Laikraščių pristatymo paslaugą mes perkame iš valstybinės įmonės „Lietuvos paštas“, tačiau nesame išdidūs, galime ir patys pajudėti. Vis dėlto Užunvežio gyventojos pensijos problemos (dėl suprantamų priežasčių) išspręsti negalime…
R.Falkauskienės atsiųstu telefonu prisiskambinome. Juo atsiliepusi pašto darbuotoja tikino, kad šiuo metu dėl besikeičiančių darbuotojų kyla daug nesusipratimų, ir pažadėjo, kad Užunvežio gyventojos pensijos problemą išspręs.
Kodėl negalima prisiskambinti į Anykščių paštą,skambinu telefonu +870055400 tel atsako ,kad nėra tokio telefono, kodėl ?tai kaip prisiskambinti ?
Kuo raštingesni tampame, tuo viskas blogiau, nors visaip šmeižia sovietmetį bet tokios betvarkės tikrai nebuvo, o jei asmuo kreipdavosi dėl kažkokių nesusipratimų tuoj pat būdavo viskas išsprendžiama, o dabar svarbu, kad būtų gerai parašyti raštai ir niekas negalėtų prikibti, o reali pagalba retai suteikiama
Laiškas kuris buvo išsiūstas prieš dvi savaites, nukeliavo visai kitu adresu. Dirbusi jauna laiškininkė atleista, o dabar vakarais nešioja pagyvenusi moteriškė. Gerai kad mano laišką man anešė tie žmonės pas kuriuos buvo pakliuvęs. Kodėl neantspauduojami laiškai?
Nėra to blogo, kas neišetų į gerą. Štai, redakcija gali kurti naujas darbo vietas, organizuodama ir teikdama savo kliantams kurjerio paslaugas. Ateityje, galėtų plėstis paslaugų apimtys, teikiant ir pencijų pristymą į namus. Čia, gal ir savivaldybė paremtų kaip socialinį verslą iš programos remti naujas verslo plėtras ir darbo vietų kūrimą.
laukėm beveik dvi savaites. Normalu, kai už paslaugą mokama?
pastininku sumazejo perpus plotai diziuliai isdestimas neturi jokios logikos zmoes jau bega viena masina jau sudauzyta va tau ir mobilus pastininkas
Поскольку Путин Владимир Владимирович отъявленный педофил, то когда в России легализуют педофилию?
Kam tau, mažuti, taip toli važiuoti, vietoj gali savo nedadarytą parduot, jei tenkins, tai dar seiman įkišim
Dar ko įsigeidė moteriškė- savo pensijos. Galima be jos apsieiti- juk gerovės valstybėje gyvename, visko turime sočiai ir pigiai. Dabar valdžiai svarbiausia paatostogauti, papramogauti, o gyventojų rūpesčiai palauks…