Greta:„Pagaliau, nors kam nors kilo klausimas kodėl į mokymo įstaigas vaikus vežios ne į Anykščius. Beje ar vaikų tėvai žino, kad jie turi teisę rinktis į kurią mokyklą jų vaikai mūsų rajone gali eiti? Ar švietimo skyrius, savivaldybė ar seniunija juos informavo? Panašu, kad švietimo skyrius pateikė savo versiją, kuri jiems patogesnė. Ir kodėl į Svėdasų mokyklą vaikus iš rajonų vežioja autobusiukas ( nuo tų pačių Debeikių, Čekonių, Kalvelių ), o į Anykščių mokyklas tėvai vaikus turi vežioti patys?“
Konstatuokime faktą, kad savivaldybės švietimo skyrius, turintis ženkliai didesnį darbo krūvį ir koordinuojantis strateginę viešųjų paslaugų veiklų sritį, lyginant kaip kultūros ir turizmo ar pvz. žemės ūkio veiklų skyriai jau nuo savivaldos valdžios pasikeitimo dirba nepilnos apimties sudėtimi, neturėdamas skyriaus vadovo.
Taigi, nėra ko tikėtis švietimo paslaugų gavėjams dėl įvairiapusių galimybių pasiūlymo iš administracijos ir tolimesnio tinkamiausio ir kokybiško sprendimo įgyvendinimo organizavimo bei kontrolės.
Deja, rajono politikų iš opozicijos
laisvi, bet ne kategoriški pasisakymai svarstant ugdymo įstaigų veiklos plano pakeitimus nepajudina sistemos, kurios sraigtai yra valdininkai be asmenių veikimo galių atstovati visuomenės interesą.
Vykdančioji valdžia diktuoja taip, kaip valdančiai politinei valdžiai finansiškai naudingiau be jokių socialinių, fizinės ir psichologinės sveikatos pokyčio įtakos ir kitų poveikių vertinimo mažamečiams ir jų šeimos nariams.
Pasakei ,kad neleisi i svedasus ir viskas ,nori nenori tures veziot i Anykscius.Ne tevai mokykla uzsigeide uzdaryt ,pinigu liko tikrai pakankamai
neerzinkit valstybės tarnautojų tupinčių svaivaldybės avilyje ant medaus!
Konstatuokime faktą, kad savivaldybės švietimo skyrius, turintis ženkliai didesnį darbo krūvį ir koordinuojantis strateginę viešųjų paslaugų veiklų sritį, lyginant kaip kultūros ir turizmo ar pvz. žemės ūkio veiklų skyriai jau nuo savivaldos valdžios pasikeitimo dirba nepilnos apimties sudėtimi, neturėdamas skyriaus vadovo.
Taigi, nėra ko tikėtis švietimo paslaugų gavėjams dėl įvairiapusių galimybių pasiūlymo iš administracijos ir tolimesnio tinkamiausio ir kokybiško sprendimo įgyvendinimo organizavimo bei kontrolės.
Deja, rajono politikų iš opozicijos
laisvi, bet ne kategoriški pasisakymai svarstant ugdymo įstaigų veiklos plano pakeitimus nepajudina sistemos, kurios sraigtai yra valdininkai be asmenių veikimo galių atstovati visuomenės interesą.
Vykdančioji valdžia diktuoja taip, kaip valdančiai politinei valdžiai finansiškai naudingiau be jokių socialinių, fizinės ir psichologinės sveikatos pokyčio įtakos ir kitų poveikių vertinimo mažamečiams ir jų šeimos nariams.