
Prasidėjus koronaviruso pandemijai, sveikatos priežiūros įstaigos savo darbą organizuoja pagal naują tvarką. Pacientai skundžiasi, kad jiems tapo sudėtinga prisiskambinti į sveikatos įstaigų registratūras, norint patekti pas vieną ar kitą specialistą, tenka laukti kur kas ilgiau nei įprastai.
,,Anykšta“ teiravosi pašnekovų, kaip jie vertina sveikatos priežiūros įstaigų darbą koronaviruso pandemijos metu.
Alfrydas SAVICKAS, anykštėnas:
– Prieš dvi savaites skambinau į poliklinikos registratūrą. Prisiskambinti pavyko tik iš 50-ojo karto.
Norėjau patekti pas kardiologą, bet man pasakė, kad pirmiausia reikia pas šeimos gydytoją ir liepė laukti dvi savaites. Paaiškinau, kad man pasibaigė vaistai, negaliu laukti, tai tuomet priėmė pas pavaduojantį gydytoją.
Poliklinikoje dar gerai, o į ligoninę patekti neįmanoma. Šalia priėmimo skyriaus durų net nėra skambučio, kad būtų galima išsikviesti budintį specialistą. Žmonės laukia lauke, net nėra kur atsisėsti.