Lietuvos vežėjų asociacijos „Linava” duomenimis, tarp 29 įmonių, kurių vairuotojų Rusija nenori įsileisti į savo teritoriją, yra ir vienos stambiausių Lietuvos transporto bendrovių. Asociaciją stebina ir tai, kad, vietoj anksčiau minėtų šešiolikos pažeidimų atvejų, jų atsirado gerokai per dvidešimt.
Lietuvos vežėjų asociacijos „Linava” duomenimis, tarp 29 įmonių, kurių vairuotojų Rusija nenori įsileisti į savo teritoriją, yra ir vienos stambiausių Lietuvos transporto bendrovių. Asociaciją stebina ir tai, kad, vietoj anksčiau minėtų šešiolikos pažeidimų atvejų, jų atsirado gerokai per dvidešimt.
„Nežinome, apie kokias konkrečias bendroves eina kalba, tačiau gavome žinių, kad tai yra stambiausi mūsų vežėjai. Taip pat esame labai nustebę, kad kaltinimų pažeidimais padaugėjo”, – Eltai sakė „Linavos” atstovas Gytis Vincevičius.
Jo teigimu, kaltinimų pažeidimais padaugėjo, nes jie skaičiuojami ne tik už pirmąjį šių metų pusmetį, bet ir už praėjusius metus. Tiesa, G. Vincevičius teigė, kad pernai jokių signalų apie lietuvių daromus pažeidimus iš Rusijos pusės gauta nebuvo.
Pasak jo, „Linava” ir Lietuvos muitinė yra įpareigota iki penktadienio sudaryti patikimų Lietuvos bendrovių sąrašą. Šių bendrovių vežėjams rusai žada supaprastinti įvažiavimą į savo šalies teritoriją.
Kaip jau skelbta, užsienio reikalų ministras Vygaudas Ušackas gavo kopiją laiško, kurią Europos Komisijos Muitinės departamento generalinis direktorius išsiuntė Rusijos muitinės departamento direktoriui dėl Lietuvos vežėjų eilių Rusijos pasienio punktuose.
„Jame raginama nedelsiant atstatyti normalią tvarką”, – Lietuvos radijo laidoje „Forumas” sakė V. Ušackas.
116046 961939if the buffalo in my head could speak german i would not know a god damm thing. What i do know is that the language of art is out of this world. 921758